Cytat:
Napisał <Shax> Hmm... koncepcja postaci już jest.
Jako młodzieniec byłem pomiatany przez ojca i totalne niedoceniany. Matka nie stawała w mojej obronie, dlatego kiedy czara goryczy się przelała postanowiłem opuścić wygodne życie w domostwie arystokracji. Długo tułałem się po ulicach, aż w końcu rozpoznał mnie ktoś z wyższych sfer. Po rozmowie ze mną zaproponował mi pracę u siebie, abym szkolił się na jego ochroniarza oraz przyszłego najemnika. Umieścił mnie w karczmie swojego znajomego z którym po jakimś czasie się zaprzyjaźniam. Czas mija, a gdy zaczynam otrzymywać pierwsze zlecenia od swojego pracodawcy, proszę go by kiedyś zlecił mi cokolwiek co pozwoli zemścić się na moich rodzicach. Nie mogę atakować innych członków arystokracji tak po prostu, aby nie oskarżono o zlecenie mojego dobroczyńcy, dlatego staram się jak najlepiej wykonywać swoje obowiązki, a w czasie wolnym najmując się do ochrony podróżnych, bankietów, karawan itp, aby zarobić na swoje przyszłe życie.
To tak wstępnie... Oczywiście będzie rozbudowane, ale jestem ciekaw czy coś takiego się nada kombinując z tymi faktami które zostały podane w spoilerze .
*** EDIT
Mogę otrzymać więcej informacji na temat "ochroniarza"? Chciałbym wiedzieć jak można go potem rozwinąć, w którą stronę skierować (kim może się stać), itp. |
Jakbym mógł dodać coś od siebie, to wolałbym, żeby wysokie pochodzenie postaci przyznawać jedynie, gdy gracz wylosuje profesję taką jak szlachcic, kadet, giermek, itp. Inaczej odzieramy te profesje ze swojej unikatowości, bo każdy szczurołap będzie miał niebieską krew, tylko akurat życie się nie ułożyło.
Takie niestandardowe postacie powinny być odzwierciedlone przejściem z profesji szlachcica lub podobnej na profesję o gorszym statusie społecznym już podczas gry - ciekawe, ilu takich kozaków by się ostało, co mają swoje pochodzenie głęboko w poważaniu i wolą szczury łapać.
Ale ja w tej sesji jestem tym złym policjantem.