Cytat:
Napisał dzemeuksis Bardzo fajny raport odsłaniający warsztat, czego często brakuje. Zaplusowałem, gdzie tylko się dało. |
Dzięki. Mam tego więcej, choć jak spojrzałem krytycznym okiem to przydadzą się chyba dwa "raporty" - jeden w formie krótkiego planu wydarzeń z sesji, a drugi jako moja niekończąca się dygresja na temat warsztatu i założeń sesji.
W obecnej formie wygląda to mniej więcej tak -
tutaj wycinek dot. dwóch randomowych kolejek z sesji. Link do kolejki i ściana tekstu.
Rinse and repeat.
(Wyjawienie spojlerów dotyczących powiązań między xtabay a kultystami akurat mi nie przeszkadza, bo jedna z postaci - Ereszkigal, która obecnie zakłada kult swojej lubieżnej bogini we wiosce dzikich - dowie się o tym przy zakończeniu swojego downtime.)
Ciebie pewnie najbardziej interesują detale tyczące się
Mythic GM Emulator. W przeciwieństwie do książkowej wersji pozbyłem się
Chaos Rank (tak jakbym założył, że zawsze jest równy 5) i przyjąłem założenie, że
random events wypadają na każdym dublecie. Wspomniane zwroty akcji brałem z
Plot Twists, które przypadkowo wpadły w moje ręce. Przeważnie do losowej odpowiedzi wpadają 1-3 pytania na kolejkę gry, ale są momenty, że jest ich znacznie więcej.
PS Jeśli ktoś szuka sensownych zasad testów społecznych niezależnie od edycji D&D, powinien spojrzeć na
On the Non-Player Character - genialna książeczka, na podstawie której przeprowadziłem póki co rozmowę drużyny z trzema bratnimi mantykorami (linki: pierwsza i niedługo druga kolejka
drugiej części sesji,
rozstrzygnięcie tutaj, gdyby ktoś chciał sobie prześledzić).