Cytat:
Napisał Lord Melkor No, musisz przyznać, że wykazaliśmy się elastycznośćią. ACKS jest mniej "rules heavy" niż DND 5 edycja co jest raczej według mnie plusem, tym bardziej, że większość graczy w tej sesji nie jest nastawiona na mechanikę. Natomiast materiałów jest mniej, więc pewnie np. niektóre potwory byś musiał konwertować (fakt, że są bardzo prosto opisane). Ale mam wrażenie, że już i tak wykorzystujesz sporo rzeczy z ACKS, np. tabelę spotkań. |
Tabele spotkań tak. Demografia jest dostosowana do ACKS, tj. pierwsze 10 poziomów w obu systemach traktuję tak samo, a wyżej każde trzy poziomy D&D 5E to jeden poziom ACKS (arcymag, czyli mag 14 poziomu z ACKS to wizard 20 poziomu w D&D 5E). Tabele skarbów są dostosowane tak, by gp na poziom się mniej więcej zgadzało, ale bez twardej zasady xp za gp YMMV - póki co szybciej awansujecie niż zarabiacie.
e. Przejrzałem jeszcze raz ACKS - u Amiry byłaby pomyłka z liczbą zaklęć rzucanych (tylko jedno 4 poziomu na dzień), ale znałaby na tym poziomie aż cztery zaklęcia 4 poziomu. Dobra, wracamy do gry!
Plan na najbliższe dni jest taki, że w najbliższą sobotę uruchomię naraz obie scenki. Awanturnicy bezpiecznie dostaną się w okolice Wiecznej Kuźni, choć z aktualnymi informacjami będziecie raczej skazani na frontalny atak na wartowników - skrzydlate małpy - i to bez przewagi zaskoczenia, jeśli niczego nie wymyślicie.
Rashad porozmawia sobie jeszcze raz z
Herazibraxem.
Na karcie drużyny jeszcze bardziej zmniejszyłem próg XP potrzebny do awansu - z 34 000 na 32 400. Taka mała zmiana, a pewnie z tydzień lub dwa rozgrywki oszczędzi.