"Co
Mawashii potrafi zrobić w ciągu 6 sekund", czyli nasze sesyjne kino akcji - widzieliście kiedyś w tej grze tak długie rozstrzygnięcie dla jednej postaci?
Cytat:
Mawashii wykonuje ruch w stronę porywacza (movement: 8 z 18 kratek), strzela z krótkiego łuku (haste action: trick shot) w skrzydlatego goryla pachnącego kokosem #9 -> 2#1d20+6 = 8 lub 13 + 6 przeciw KP 13 = trafienie krytyczne -> 2k6+3 = 12 kłutych + lingering injury: uszkodzone skrzydło (skrzydlaty goryl nie może latać i jest obecnie prone, ale nadal trzyma Elcadię) -> #9 33/45 HP -> Mawashii dobiega do goryla (movement 10 z 18 kratek), odrzuca łuk i dobywa krótkiego miecza (free action), próbuje chwycić goryla (action: extra attack) -> 2#1k20+6 przeciw grappling DC 14 = 18 i 22 -> dwa sukcesy -> (2#1k8+1k6+3)/2 (podzielone za krótki miecz w dłoni) = 11 punktów kontroli -> #9 jest grabbed -> reaction: brute defense -> 2k6 + 4 = 15 punktów kontroli -> #9 przestaje być grabbed, więc Mawashii nie może wykonać close quarters combat
|
A mówili, że mnich to słaba klasa.