Cytat:
Napisał Lord Melkor Widzę po twoim podpisie, że już nie szukasz óśmego gracza,Clutterbane, ktoś się znalazł, czy zrezygnowałeś z rektutacji? |
Zrezygnowałem.
e. W pierwszym komentarzu pojawiają się Wasze karty postaci jako osobne Dokumenty, wydzielone z karty drużyny. Dla ułatwienia macie w nich opisane wszystkie rasowe, klasowe i backgroundowe zdolności oraz link do specjalnych właściwości Waszych broni (z
Beyond the Damage Dice).
Przy okazji sprecyzowałem, co robi background
Amiry:
Cytat:
Position of privilege: merchant princess. Amira zna się na kupieckim fachu. Potrafi szybko budować kontakty handlowe, więc każdy rynek, który Amira miała raz okazję odwiedzić, traktowany jest o klasę wyżej na potrzeby zakupu i sprzedaży przedmiotów. Znając dwa rynki, Amira może określić, jaki rodzaj dóbr warto byłoby kupić w jednym, a sprzedać w drugim. Amira dobrze się targuje, więc kupuje przedmioty z 10% upustem i sprzedaje o 10% drożej. Jeśli założy GILDIĘ po osiągnięciu dziewiątego poziomu (kupiecka księżniczka) otrzyma 2k6 naśladowców - łotrzyków pierwszego poziomu. GILDIA działa na zasadach podobnych do KRYJÓWKI łotrzyka. Amira może ją założyć obok standardowej dla zaklinacza i czarodzieja możliwości wzniesienia AZYLU.
|
Zasady dot. budowy twierdz (którymi w zależności od klasy, rasy i backgroundu są zamki, kryjówki, strażnice, gildie, azyle, świątynie, itd.) będą szerzej opisane, kiedy będą nam naprawdę potrzebne. Większość to i tak bezpośrednia zżynka z
siódmego rozdziału ACKS.