Cytat:
Napisał Komtur Co rozumiesz przez świeże podejście? Co właściwie oferuje ten Zweihander?
Ja to bym chciał żeby wywalili żywotność i zamiast tego użyli różnych poziomów "condition" i zasad światła z Torchbearera, żeby można było przeskoczyć na niektóre profesje w wyniku rozwoju fabuły, a nie przez bezsensowny schemat rozwoju. No i chciałbym by ten wczesny renesans WH zmienił się na coś w rodzaju naszego siedemnastego wieku z odkryciami geograficznymi i może jakaś rewolucja w Bretonii, żeby wywalić tę obłudną elfią panią jeziora. |
Nie ma co być naiwnym i liczyć na wielkie zmiany fabularne - z jednej strony świat WH niby przestał istnieć (End of Times) i powinno być większe pole do zmian, z drugiej GW dalej gra pierwsze skrzypce, a przedrukiem starych materiałów chcą uderzać w nostalgię.
Zweihaender - sprawdź sam na drivethru - early access jest za darmo (
link). Zweihaender ma między innymi przeskoki z profesji na profesję zależne od fabuły. Coś w rodzaju "condition" też się pojawia (peril condition track). Cytat poniżej.
Cytat:
Damage and Peril Condition Tracks – no longer will you have to track “hit points”. With the new Condition Tracks, it cuts out the math and allows combat to focus on what’s important – controlled brutality with swift results!
|
Gra bardziej dopracowana niż WFRP kiedykolwiek będzie i do tego za darmo, bez naciągania za przedruk starych treści w nowej okładce.