Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-06-2017, 13:59   #22
Lord Cluttermonkey
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Widzisz, z nauki angielskiego płyną same korzyści.

Cytat:
rozwój uzależnieniony od scenariuszostwa
Ten wymóg kosi nawet AD&D 2E. Słuszny powód, bo bez obiektywnych nagród za obiektywne osiągnięcia nie gra się w piaskownicę, tylko widzimisie MG.

Cytat:
nie można szybko robić NPC, tworzenie potworów długo trwa
Subiektywna "szybkość" to kwestia praktyki, a dwa - umiejętności skupienia się na rzeczach naprawdę ważnych. W GURPSie tworzyłem postacie w kilka minut. W BRP niektórych NPCs czy potworów nie rozpisywałem na więcej niż linijkę. W 5E też jest łatwo, jeśli nie zafiksujesz się na rozpisywaniu każdego statblocka w pełni.

Cytat:
tu powód świata, gramy w antyku
ACKS.

Cytat:
Napisał Komtur Zobacz post
Tochbearer narratywistyczny? Mechanika w tym systemie jest bardzo ważna i determinuje wszystko. Z drugiej strony jest też tak pomyślana, że zwykłe łażenie po lochach staje się bardzo emocjonujące, bardziej niż we wszystkich edycjach D&D razem wziętych. W D&D strategia przetrwania w lochach skupia się zasadniczo na walce, natomiast w Torchbearerze owa strategia dotyczy całości rozgrywki. Clutterbane na pewno znasz tę grę?
Come on, minęliśmy się już przy definicji narratywizmu czy story games, a na tezy typu: "w D&D strategia przetrwania w lochach skupia się zasadniczo na walce" i subiektywne opinie naprawdę nie chce mi się odpowiadać. Wolę zrobić coś do sesji.
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor

Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 20-06-2017 o 07:28.
Lord Cluttermonkey jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem