Cytat:
Dostałem KP gracza który marzył o "snajperze z barretem" (już pomijając że pula szekli na start mała nawet na dobry sztucer myśliwski ale widać trzeba myśleć perspektywicznie bo MG na pewno się postara żeby się szybko znalazł ) cała karta robiona pod konkretną broń, wszystkie staty władowane w budowe (bo wymagania broni) i zręczność (bo na tym się w testach opiera strzelanie) a wszystko to kosztem głównie percepcji która była zaniżona bodaj do 4-5. Moja wyobraźnia chyba dalej tego nie ogarnia
|
To już niestety wada systemu. W Apocalypse World postać egzekutora, czy żylety startuje od razu z wypasionymi broniami, dzięki czemu można stworzyć prawdziwego specjalistę, a nie gamonia z aspiracjami. Z drugiej strony w Mutant Year Zero zasoby są tak ograniczone, że praktycznie tylko stalkerzy zaczynają grę z jakąś złomową strzelbą o dalszym zasięgu. Kwestia konkretnego świata i mechaniki.