Wątek: Klimacik DDków
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29-07-2017, 11:20   #4
Komtur
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Cytat:
Witam
Dziś chciałem się zapytać jak nadać sesji D&D takiego tolkienistycznego, bardziej baśniowego klimatu?
Zależy mi, by walki miały większy wymiar abstrakcyjny, niż w postaci kolejnych ran itd.
Poza tym jak uniknąć odcieni szarości, by było to fajne?
Pozdrawiam
Graj w Torchbearera, ta gra w równym stopniu oddaje klimat Śródziemia co The One Ring. To ostatnie ma teraz wdrażaną wersję D20.

A tak w ogóle to jeśli chcesz dostosować D&D do takiego klimatu, to wywal niektóre zbyt widowiskowe czary i zbyt dziwne stwory.
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem