Cytat:
Napisał Krieger |
Tak w założeniu mają wyglądać nasze przygody.
Dodam do rekrutacji, żeby mieć to na przyszłość.
Madoc chce przeszukać wejście do kurhanu i kurhan pod kątem pułapek - jako że potrwa to jedną turę eksploracyjną, to
co pozostali robią w tym czasie? Możecie na przykład zająć się sarkofagami, wystawić kogoś na straży lub zainteresować się wnykami.
Kurhan jest zbudowany na planie koła o średnicy 30 stóp (6 kratek) i ma dwa zamknięte, pokryte grubą warstwą kurzu sarkofagi typowe dla dawnych flańskich cywilizacji zamieszkujących pustynne Jaskrawe Ziemie na zachodzie od Nyrondu.
Cytat:
Napisał MatrixTheGreat Mam kilka bondów do zaproponowania, jeżeli reszcie pasują:
1. Madoc is like a lost soul. I have to help him see the Light.
2. I'm a bit worried about the look Labhrainn gave me, when I was gathering wood for a bonfire. I hope he's not planning on anything stupid.
3. I will help Kane what I can to overcome his anger and calm his emotions. I will do this to protect him... and everyone else around.
Drugi oczywiście odnosi się do dziwnej przypadłości Labhrainna związanej z drzewami |
Jak wypiszecie w tym temacie swoje bondy to zrobię z tego czytelny graf. A przynajmniej się postaram.
PS Proponuję następujące tempo gry dla poszczególnych rodzajów scen:
a) 24h dla szybkich scen (np. walk, pościgów i innych, które rozgrywamy
jedynie przez deklaracje w komentarzach),
b) 48h dla eksploracji lochów (czyli tak jak teraz - gramy krótkimi odpisami
lub deklaracjami w komentarzach) i rozmów z NPCs,
c) na wszystkie inne wolniejsze standardowo 5 dni dla Was, 2 dni dla mnie.