Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-11-2017, 11:51   #7211
Lord Cluttermonkey
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Szybkie podsumowanie rundy. Głębinowym krabom udało się przeżyć kulę ognia Amiry. Te ciężko ranne rzuciły się do walki, ale zamiast atakując szczypcami wypuściły wpierw chmurę usypiających zarodników z grzybów rosnących na ich skorupach. Khazadrugarowie i Mavis padli nieprzytomni. Jeden złapał w szczypce Amirę, drugi ją uśpił. Katon jest otoczony przez kraby. Trzy kraby w pełni sił wskoczyły do wody i zanurkowały razem z Jitką.

Hipoteza o usypiających zarodnikach grzybów była słuszna, szkoda, że jakoś się nie przygotowaliście przed walką (klamerki na nos, itp.).

Posiłki jeszcze nie nadciągnęły, zaczynamy rundę 2. Oscar, Shillen, Rashad? Musicie dać z siebie wszystko.

Cytat:
Napisał Autumm Zobacz post
MG, jak tam moje pytania? :P

1) Ile zostało mi gnomów?
2) Czy moje rothe wystarczy jako przewodnik stada do upilnowania innych rothe?
3) Jak jest w przypadku lelfa z widocznością w takiej wodzie jak w jaskini jest?
1) Łącznie 8. Moglibyście rozejrzeć się za posiłkami w Glimmerfell i okolicach.
2) Podmroczne rothe mu groziły, nie akceptują go nawet jako członka stada. Przydałby się ktoś z Animal Handling.
3) Jeśli nie ma żadnego podwodnego źródła światła, to w murky water widoczność na 10 stóp.

e. Eol ujeżdża Anlafa, a Noriflist chwyta wilka. Gnomów nie zabierzecie, nie wiem jak. Chociaż ich podrzućcie do góry, a później same dobiegną.

PS Z racji tego, że w naszej grze i tak się przewija więcej klasycznych bóstw D&D niż tych specyficznych dla Dzikich Krajów (Asmodeusz, Lolth, Tiamat, demoniczni władcy), głównym panteonem, wokół którego będzie się toczyć gra, będzie raczej panteon Wojny Upadku, może z kilkoma dodanymi smaczkami z Dzikich Krajów jak Armadad Bog czy Tama Hama (jedynie te bóstwa, które już pojawiły się w grze albo odegrały znaczną rolę w historii świata). Kapłani, druidzi i paladyni nie muszą czcić żadnego konkretnego bóstwa (bo to tylko potwory z naprawdę wysokim CR), liczą się kosmiczne siły Prawa i Chaosu, Dobra, Neutralności i Zła (czyt. te klasy są fantastycznymi odpowiednikami force users i rycerzy Jedi ). Czarodzieje zaś próbują zrozumieć i wykorzystać te kosmiczne siły bez służenia im tak jak to czynią powyżej wymienione klasy. Czarownicy swą moc otrzymują od potężnych bytów, z którymi paktują, a pochodzenie magicznej mocy u pozostałych klas to rzecz bardziej indywidualna, zależna od obranego archetypu klasowego.
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman

Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 18-11-2017 o 13:15.
Lord Cluttermonkey jest offline