Cytat:
Napisał Arvelus Hej... Alaryk jest inteligentny i charyzmatyczny i posiada większość umiejętności które można by powiązać z handlem.
Mam perswazję, blef, zastraszanie... nawet wysoką wiedzę historyczną... ze wszystkich umiejętności co można by powiązać z handlem brak mi tylko investigation (który najpewniej dam Wilkowi zamiast czegoś) i insight (który on ma)... do tego dużo lat życia... potrzeba czegoś jeszcze by uznać, że jednak zna się na handlowaniu? =p
Nie jestem pewny jak to rozumieć.
Mówisz mi, że (a) Wilk ma swój własny "slot" na psa, czy (b) sugerujesz mi wybranie nim umiejętności Animal Handling? =p EDIT
Chciałem znaleźć, ale nie mogę choć wiem, że było...
Jak się mistrzu zapatrujesz na zasadę opcjonalną o alternatywnych atrybutach do umiejętności? Chodzi tu choćby o klasyczne wykorzystanie siły do próby zastraszenia |
1) Ale nie masz backgroundu kupieckiego.
2) Animal Handling jak chcesz to bierz, przydatne.
3) Zależnie od działania postaci. Ktoś musiałby tą siłę wpierw poczuć.
e. Cytat:
Napisał Krieger Hm, widzę że mieliśmy dokładnie ten sam pomysł, odnośnie skupienia się na battlefield control. Ponieważ do końca zostało trochę czasu, zastanowię się nad przekarierowaniem Gryfa na czystego kapłona |
Odnoszę może mylne wrażenie, że dostanę o wiele mniej zgłoszeń niż było zapowiadanych, a poza tym tutaj będę wybierać w pierwszej kolejności graczy, z którymi nie gram w równoległej kampanii (bo tamtą sesję będę jednak kontynuować). Także dostać się będzie łatwiej, a i nie musicie tak konkurować o role w drużynie.