Cytat:
Napisał Krieger Gryf movement na H2, Ice Knife z drugiej komórki czaru w wilka w prawym dolnym rogu I7. Według moich obliczeń, w zasięgu czaru są czterej wilcy i jeden gobelin. I to co zostało z konia
Spell attack mod +5 i 1d10 chłodu w wilka, czy trafi czy nie - spell save DC 14 na DEX albo 3d6 chłodnych obrażeń dla celu i wszystkich wokoło. |
Ok, jutro zadziałam.
Cytat:
Napisał Arvelus Mnie też drażni ten system, choć matematycznie jest słuszny. Przekątna kwadratu i takie tam
Tak czy siak ode mnie narzekań nie doświadczysz =p
Gwoli ścisłości. Jak Theo dopadnie do szamana to potrzebuje jednej ręki wolnej dla zwarcia. Odrzuci tarczę.
Skoro szaman już znaleziony to Alaryk zacznie wymachiwać korbaczem, drzeć się i ryczeć aby jak najbardziej zwrócić na siebie uwagę wszystkich wrogów. Potencjalnie może jakoś zastraszyć?
Tak czy siak chciałbym właśnie na to poświęcić akcję i dostać jakiś test, uznany za MG z słuszny, aby sprowokować ich do atakowania mnie |
To upraszczane rozliczanie przekątnych jest tylko ciut mniej dokładne niż klasyk WotC -
link do omówienia z ilustracjami. My będziemy korzystać z ostatniego przykładu.
Odrzucenie tarczy kosztuje niestety całą
action. Oops. Komuś brakuje rączek.
Teścik mówisz. Dałbym CHA (Intimidation) DC 11, ale wtedy musiałbyś zrezygnować z
dodge.