Cytat:
Napisał Autumm Okej, może jestem ciemna, ale czy po "rewizji" ekwipunku (background + klasa) dostajemy tez to losowe startowe złoto? (strona 143 w PG) I czy możemy za nie coś kupić (albo za kasę, jaką mamy ze sprzedaży startowych gratów) ? |
Bez tego złota z PHB, ale możesz wymieniać ekwipunek po podręcznikowych cenach (100% wartości).
---
e. Takie podsumowanie naskrobałem sobie w brudnopisie.
Cytat:
Tania i Bri -> gorsza testuje CHA (Deception) DC 10, lepsza INT (Investigation) im wyżej tym lepiej, w ciągu dnia zarobią wspólnymi siłami 1 gp 2d4 cp na godzinę za każdą uczestniczącą postać z biegłością w Performance, instrumencie muzycznym, itp.
Martwa Woda -> CHA (Deception) lub INT (Nature) DC 10 przy obserwacji, DEX (Stealth) DC 12 przy wychodzeniu z wody po całej akcji
Hrehulaagek -> CHA (Intimidation) DC 10, a następnie CHA (Deception) DC 10 z disadvantage za ogólnie pojętą niedźwiedziożukowatość
Burza -> CHA (Persuasion) im wyżej tym lepiej, ale zasobność portfela w skrajnych sytuacjach może ograniczyć wynik do niższej kategorii (np. kiedy rzut powiedzie się tak dobrze, że mogłaby poznać sekretne informacje, ale portfel jej na to nie pozwala), źródło informacji - któryś z przybytków dzielnicy lazurowej lub kupieckiej
Testy CHA mogą mieć advantage lub disadvantage w zależności od wylosowanego nastawienia NPCs (czyt. friendly, indifferent, hostile)
Reszta dokonuje zakupów - kierując się mapą Sasserine zbroje i pancerze kupowane są na Kord’s Market (rynek Zabijaki), adventuring equipment zaś na West Martket (rynku zachodnim)
|
Dajcie proszę znać, czy wszystko ok.
Będę miał trochę do opisania, więc scena z dnia na dzień raczej nie powstanie, tym bardziej, że chcę przemycić trochę settingowego info (zamiast opisywać je w osobnej notatce).
e2. Warianty zasad i zasady opcjonalne - brak większych zmian w stosunku do Wiecznych Wojowników (
link), więc też pewnie nie wpłynie na Wasze postacie.