Cytat:
Napisał MatrixTheGreat Nurkuję i odmieniam się. Podpłynę pod okręt i poobserwuję chwilę, czy gapie sobie pójdą. Jeśli nie, to wrócę do portu. Jeśli odejdą od burt to jeszcze poobserwuję, nabiorę powietrza i rzucę find traps. |
Ok. Odpisałem w Dokumencie.
WIS (Perception) słuchowy poszedł Ci słabo (4+5 = 9), ale i tak coś wychwyciłeś.
Zmieniłem od początku osobę w akapitach dedykowanych Martwej Wodzie - w ten sposób łatwiej (i szybciej) mi się pisze. I naturalniej.
Nienaturalne płaszczki, przemytnicy zwierząt, łowcy niewolników, szlacheckie rody i żarłoczne ghule - jak widać, zaczynamy z grubej rury. Poszczególne elementy to jedno,
bondsy pomiędzy nimi - drugie. I pewnie ciekawsze.
PS Klimat wbrew pozorom mamy raczej umiarkowany, z racji tego, że Rhadamantia to taki pangejski superkontynent. Najcieplej jest w środku (Viridistan, Miasto Niezwyciężonego, itd.), a północ i południe są skute lodem (epoka lodowcowa). Dlatego nie sugeruję w zasadach
Extreme Heat. Wyspa Grozy za to jak pamiętacie była na Planie Żywiołu Wody zgodnie z DMG i tam było tropikalnie, taki ląd zapomniany przez czas Burroughsa. Sasserine jest na północy regionu Nieskończonych Wysp, bliżej niż dalej wschodniego Karak, które w tych rejonach jest dzikie i niecywilizowane. Nentir z rownoległej sesji jest gdzieś na południu Valonarii.
PS2 No i nareszcie znalazłem sensowny obrazek Niezwyciężonego Suwerena. Rozwiązanie było bliżej niż myślałem - klasyczny dla D&D warduke.
(
link)
e2. Jeśli komuś zrobiłem już "kopię MP" karty postaci w pierwszym komentarzu, to proszę o zmiany np. w przygotowanych zaklęciach itp. wprowadzać na tej kopii jako sugestie.
Postać
Wisienki przeglądam i muszę przyznać, że kolejny raz wyszła świetnie.
To połączenie tabaxi, antropologa i swashbucklera fajne, bardzo "trójwymiarowe". W kwestii NPCs tabaxi, jakich będziecie spotykać, będę inspirować się oprócz VGtM swoim ulubionym Morrowindem i khajiitami (
link).