Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-08-2018, 11:34   #3
Lord Cluttermonkey
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Obie opcje fajne.

Odległą inspiracją dla Ciebie czy dla Was może być gra Mutant: Year Zero - postapo, w którym BG jako banda mutantów robią sandboksowe ekspedycje w celu rozbudowy czy ochrony "Arki", tj. osady, z której pochodzą. Na pewno były tam jakieś lekkie zasady zarządzania, które można by zerżnąć.

Zaś ACKS w którymś ze swoich Axiomsów (magazyn z dodatkowymi zasadami) miał bardzo szczegółowe zasady dot. losowania ataków potworów na osady w zależności od populacji, odizolowania wioski od innych, terenu, itp.

Ale ja mam zboczenie na punkcie przygotowywania zasad specyficznie pod daną rozgrywkę, 80% populacji RPGowców wystarczy dobry ruling MG.
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman

Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 11-08-2018 o 11:39.
Lord Cluttermonkey jest offline