Odpisałem.
Anurowi odpiszę później albo jutro.
Cytat:
Napisał Asmodian Z tym prowadzeniem karczmy przez wojowników to o tyle widzę problem, że jeden to far traveller, więc zupełnie nie przywiązany do regionu i niezainteresowany osiedleniem się gdziekolwiek, drugi to elf leśny, gdzie raczej też nie mieszkają w miastach a trzeci to gith, właściwie outsider i nie wiadomo, czy szuka tu nieruchomości, czy czego innego. |
Ok, rozumiem. Nie będę Was zresztą cisnął w tym kierunku. Karczma to tylko częściowa realizacja tego co napisałem w FAQ:
Cytat:
Czy przewidujesz zarządzanie domentami, rozkręcanie biznesów, zdobywanie nieruchomości, itp.?
Tak, będzie taka możliwość i to na dosyć wczesnych poziomach (pierwszy tier of play, czyli poziomy 1-4) w porównaniu ze starszymi edycjami. Jest to jednak element zupełnie opcjonalny, gdyż nie chcę tego forsować. |
Cytat:
Napisał Fiath Teraz Rad coś syknął i jest fajnie, przypomniało mi się, że bierze udział. Acz no, ogółem też zachęcam do aktywniejszego dialogowania. Rzuty na charyzmę nie lecą póki nie próbuje się czegoś wyhandlować. |
Mamy taką zasadę
skills with different abilities. Zastraszanie poprzez efektowny pokaz kilku ruchów glewią jest możliwe. Przesłuchiwania mogą, a nawet powinny iść z WIS (Insight). Długie i powolne tortury z WIS (Medicine). I tak dalej.
Możemy sobie uprościć jeszcze bardziej.
Niech każdy gada co chce, a dopóki jesteście razem, to test zawsze będzie wykonywać postać z najwyższym modyfikatorem, jeśli nie ma nic przeciwko popieranej treści. Może być?
Wtedy nie będzie syndromu party fejsa i milczącej reszty. Każdy może dorzucić swoje pięć groszy bez obaw o suboptymalny test, a party fejs bardziej czuwa nad kierunkiem dyskusji niż ją dominuje. Dodam to do listy zasad domowych i możecie pisać ile wlezie.