Cytat:
Napisał Lord Melkor Czyli na najwyższych poziomach można robić masakrę jak Achilles w Iliadzie...
Jakie są warunki wypłaty tej nagrody za zwierzoludzi, mamy kilku zabić czy zupełnie usunąć zagrożenie? |
Ano. Zupełnie inaczej niż w nowszych edycjach.
To drugie. Najlepiej jeszcze jakbyście mieli jakiś dowód.
02.06 16:50 Drużyna nr 2 ma drugą rundę walki już za sobą. Działajcie. Zaczyna
Septimus.
17:19 Pojmani Wieśniacy B mogą już zacząć opłakiwać
Drusillę, a jak skończą, to czekam na ostatnie ruchy przed walką z hobgoblinami.
17:33 Pojmani Wieśniacy A wyważyli drzwi i... czekam na działania
Porciusa, Muciusa ze Złotonoskiem i Vatii.
18:11 Pod
tym linkiem macie trochę dodatkowego info o kulturach występujących w świecie gry. Założyłem, że wszyscy jesteście Kryseańczykami z zauranizowanymi imionami, bo fajnie może to się zazębić z polityką w tym regionie. Jako że kolejne prowincje odłączają się od imperium, w Krysei też odżywają skłonności separatystyczne. Poza tym Kryseańczycy mają wiele powodów do nielubienia Aury, np. fakt, że linia pogranicznych fortów takich jak Turos Tem została wzniesiona rękoma pojmanych byłych separatystów. Wielu dlatego porzuca imiona aurańskie i zapuszcza brody na znak braku dalszego poparcia dla imperium.
Jedynym wyjątkiem od powyższego jest chyba postać
Wisienki, która jest Rornijką.
W settingu brakuje mi ludu typowo słowiańskiego. Domyślnie to pewnie ludy podbite przez schodzących z gór Jutlandczyków, czyt. Germanów, co polskiemu odbiorcy raczej nie pasuje.
Jak już zbiorę sobie kilka materiałów, to na pewno wystartuje jakaś ACKSowa drużyna Polan, Wenedów czy Pomorzan, a sandboks będzie na ziemiach nękanych przez Jutlandczyków. Będziemy sobie polować na żmije, loszkować w megadungeonie pod zamkiem Popiela i wznosić okazałe grody.
19:25 Drużyna II - Czekam na
Tyberiusza