Cytat:
Napisał Reinhard Mi bardzo pasuje gra nastawiona na akcję i "opierzanie się" postaci w historię w trakcie przygód, a nie na starcie. |
Domyślnie prowadzę w ten sposób, ale w RPG nic nie jest zero-jedynkowe, więc jestem otwarty na propozycje łączące oba podejścia gdzieś pomiędzy.
23:37 18.11.2019 Rozstrzygnąłem do kolejnego działania
Lucjusza, któremu nie powiodło się odprawianie ceremonii, i czekam.
Kwintus leży śmiertelnie ranny. Goblinów zostało siedem z piętnastu i nie zamierzają Wam prędko ustąpić.
21:18 19.11.2019 Gajusz może już grać swoją scenę w szpitalu.
Lucjusz, co robisz? Czekamy na Ciebie w walce.
Arkusz drużyny - jeszcze nie wszystko uzupełniłem, ale skoro się znacie, to wiecie mniej więcej, jakie macie mocne i słabe strony, itp.
10:39 20.11.2019 Walka, walka i po walce. No, prawie. Komentarz do rozważenia taki jak na Dokumencie.
Cytat:
Przy fighting withdrawal gobliny mogą jeszcze kontratakować, jak ktoś wejdzie z nimi ponownie w zwarcie. Czyli możecie jeszcze zarobić kilka obrażeń. Jak nie macie ciśnienia na wybijanie przeciwników to możemy w tej chwili uznać, że uciekły i zakończyć encountera.
|