Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-11-2019, 14:50   #192
Lord Cluttermonkey

Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Asmodian Zobacz post
Pytanka.

Czy widząc scenę w świątyni zakładam, że dotarliśmy bezpiecznie do miasta?

Jeśli tak, drugie pytanie, czy porażka w odprawianiu rytuału miała jakieś negatywnee konsekwencje, o które trzeba zadbać?

W czasie wolnym, Lucjusz zechce przejść się na forum, aby poszukać człowieka zwanego Aeropos Karanos i zapytać o co chodzi z zaginionymi kupcami i jaka jest nagroda za ich znalezienie. Mam pewnego pomysła jak zacząć.
1) Nie, to Rewik gra sobie retrospekcję dziejącą się przed wyruszeniem na szlak.

2) Nie, było o 1 oczko od magicznej katastrofy. Musisz tylko to co poniżej plus tracisz trinkets. Żadnych i tak nie miałeś.

Cytat:
A ceremonialist can purify himself of all accumulated stigma by resting for 8 hours and then spending 1 hour (6 turns) engaged in various cleansing rites with his traditional implements. The specific rites will depend on the ceremonialist’s tradition and the Judge’s setting, but might include prayer, meditation, anointing with oils, inhaling incenses, and other activities. At the conclusion of the cleansing rites, the ceremonialist reduces his accumulated stigma to 0.

As a side effect of purification, all of a ceremonialist’s trinkets (see p. 113) are destroyed or emptied – the ceremonialist has cleansed himself of all his past metaphysical connections, both good and bad.
3) Rozpisz to w sekcji "Pomiędzy scenami" i możemy rozegrać kolejną retrospekcję.

Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 22-11-2019 o 14:59.
Lord Cluttermonkey jest offline