Cytat:
Napisał Fiath Pobieżnie poczytałem nieco o systemie. Podoba mi się ten pomysł inkwizycji. Mógłbym zrobić jej agenta, z klasy Wayfarer'a, którego jakiś inkwizytor wysyłałby do badania "niepewnych" lokacji, gdzie nie wiadomo, czy potrzebna jest ingerencja inkwizycji, czy może wieśniaki rozsyłają plotki, bo zobaczyły przerośnięte zwierze przy wejściu do jakiejś groty. Jeśli problem jest mały, ma sam go rozwiązać, jeżeli jest znaczny, ma zrobić zwiad i donieść sprawozdanie do szefostwa, a jak chce się wykazać, może spróbować samemu rozwiązać znaczny problem na swoją zgubę.
Jak masz jakiś konkretny materiał o Lex Arcana, możesz mi go przesłać, to postaram się wpasować postać w ramy organizacji.
Na postać wziąłbym schemat pierwszy tylko zamienił Dex z Wis:
Character 1
-----------
Strength: 10
Dexterity: 15
Constitution: 15
Intelligence: 12
Wisdom: 10
Charisma: 13
Gold: 120 |
Stat-wise trochę sobie wtedy strzelasz w stopę, bo dla wayfarera DEX i CON jest najważniejszy (tzw. prime requisites), tj. postać będzie wolniej awansować po takiej zamianie.
Pomysł pasuje. Może być takim informatorem, nawet nie musi być stowarzyszony w tej organizacji jeśli chcesz zachować większą niezależność.
Lex Arcana akurat wrzuciłem do mojej kampanii z innej gry osadzonej w rzymskich klimatach, bo pomysł mi się bardzo podobał. W linku masz quickstarter, ale nie wiem jak hojny informacyjnie.
Teaser za to fajny. Tak sobie wyobrażam Praworządne drużyny poszukiwaczy przygód na usługach imperium w mojej sesji.