Cytat:
Napisał Graygoo Dzięki za rzuty Clutterbane,
Która klasa najlepiej nada się na druida? |
Shaman albo
witch z
Player's Companion, można też próbować
beastmastera z
Heroic Fantasy Handbook dla postaci wychowanych przez wilczycę.
Szaman po zmianach z HFH chyba nie zaczyna z zaklęciami na pierwszym poziomie, bo ma progresję taką jak
runemaker.
e. Ostrzegam tylko, że granie czaromiotami jest dla tych, którym się zasady magii chce czytać i stosować. A jest co czytać i różni się mocno od klasycznego D&D.
Cytat:
Napisał Bart Ja bym chętnie dołączył (o ile są jeszcze jakieś miejsca). |
Miejsca są 4, bo jeszcze nie wiadomo, kto się dostanie.
Rzuty poniżej. e. Widzę, że jesteś zupełnie nowy na forum, więc wolałbym najpierw zobaczyć jak sobie radzisz w innej sesji.
___
Dwie, trzy sprawy:
1) Kompletne perypetie poprzedniej drużyny są już na
forum. Nowi gracze co tam przeczytają, to mogą użyć do swojego tła fabularnego by umiejscowić postać w świecie lub w trakcie gry jako zasłyszane pogłoski, plotki, itp.
2) Wspominałem, że rzut na gp określa też mniej więcej status społeczny Waszej postaci przed poszukiwaniem przygód w pseudorzymskim społeczeństwie za czasów późnego cesarstwa (w skali od 30 do 180; 105 to przeciętny wynik). Jak się podzieli liczbę startowego gp przez dwa, to można porównać z poniższą tabelą:
Cytat:
01-10 Foreigner (cudzoziemiec)
11-25 Slave (niewolnik)
26-40 Freedman (eks-niewolnik)
41-75 Plebeian (plebejusz)
76-90 Equestrian (ekwita)
91-00 Patrician (patrycjusz)
|
Nie ma to za wiele znaczenia podczas przygód w podziemiach czy w dziczy, ale może rzutować na relacje z napotkanymi bohaterami niezależnymi.
3) Ograniczyłem dostęp do dodatkowych materiałów - jak ktoś z graczy lub chętnych będzie potrzebował do nich dostępu, prośba o przesłanie adresu email na pw, bo dostęp na linka już nie będzie działać.