Co do walk 3D, mechaniką łatwo ją odwzorować, gorzej, gdy sobie trzeba wyobrazić. Ja mam tego pecha, że moja przestrzenna wyobraźnia pozwala jeno na wyobrażenie sobie sześcianu. I tyle
Walk w 3D nie zrobi się przecież na planie,a nawet jeśli, to bedzie to tylko uproszczenie (pamiętam mapy systemów w GURPS Space
). Pozostanie chyba opis i wyrażenie modyfikatorem konkretnej pozycji. W przypadku walki lotniczej wiem, jak bym to zrobił, ale okręty podwodne? Tu nie bardzo się znam. Swego czasu miałem prościutką mechanikę do walk lotniczych, gdzie spotkanie dwóch letadeł było rozpisane na kolejne fazy. Nie było to jakoś odkrywcze, ale jak dla mnie przejrzyste i pozwalało planować, kombinować BG, a także ukazać przewagę technologiczną, o ile jeden z kombatantów ją miał.
Czy będziecie umieszczać opisy świata jeszcze? Mocno żem ciekaw, na jakim etapie prac jesteście (chodzi mi o Świat).
Pozdr