Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-02-2022, 22:12   #6
Kal_Torak
 
Reputacja: 1 Kal_Torak ma wspaniałą reputacjęKal_Torak ma wspaniałą reputacjęKal_Torak ma wspaniałą reputacjęKal_Torak ma wspaniałą reputacjęKal_Torak ma wspaniałą reputacjęKal_Torak ma wspaniałą reputacjęKal_Torak ma wspaniałą reputacjęKal_Torak ma wspaniałą reputacjęKal_Torak ma wspaniałą reputacjęKal_Torak ma wspaniałą reputacjęKal_Torak ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Pipboy79 Zobacz post
- Za plus zaś uważam, że zawsze któraś ze stron osiągnie sukces co skraca ilość rzutów.
I to jest najważniejsze, a przynajmniej dla mnie
Przy projektowaniu mechaniki i testów zawsze staram się skrócić liczbę testów do minimum, aby nie dopuścić do syndromu turlactwa. Stąd np. test walki zamykam w jednym rzucie, który posiada wszystkie elementy do rozstrzygnięcia starcia, bez potrzeby rozgraniczania starcia na atak-obrona (test przeciwstawny musi wyłonić zwycięzcę), brak testowania obrażeń, pancerzy, wyparowań itd. Przy czym górna granica zakończenia starcia zakładam z reguły na maks 3 testy (przeciętnie 1-2). Stąd idee skracanie liczby rzutów gorąco popieram
 
Kal_Torak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem