Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Warhammer Fantasy Role Play
Zarejestruj się Użytkownicy

Warhammer Fantasy Role Play Warhammer Fantasy Role Play


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10-02-2022, 21:45   #5
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Bardzo ciekawe rozwiązanie. Naprawdę. W testach k100 trudno wnieść coś ciekawego, bo są mało elastyczne, a Tobie rzeczywiście udało się poprawić krzywą wyników, co nie jest prostym zdaniem przy tak starożytnej mechanice. Jedynie trudno mi się oswoić z tym odejmowaniem, ale myślę że dałbym radę to ogarnąć .
- Właściwie nie jest to moje rozwiązanie. Spotkałem się z nim jak trochę grywałem w bitewniaka (WFB - Warhammer Fantasy Battle). Tam w podobny sposób liczy się testy WW. Swoją drogą podobieństwa (pokrewieństwa) i różnice mechaniki bitewniakowego i fabularnego młotka to całkiem ciekawe zagadnienie. Dajmy na to tabelka zasięgów broni i czarów w fabularce jest przynajmniej inspirowana bitewniakiem. No ale tak czy inaczej myślę, że można tą mechanikę zaadoptować do sesji fabularnej. Wydaje mi się na tyle proste, że powinno być do ogarnięcia nawet w pamięci podczas gry stołowej. A jak my tu gramy na forum i mamy więcej czasu, excele, kalkulatory to już w ogóle całkiem proste do zrobienia.

- Za plus zaś uważam, że zawsze któraś ze stron osiągnie sukces co skraca ilość rzutów. No i co do wysokości statów bardziej się liczy proporcja między stronami niż ich realna wysokość. Bo czy to by wyszło obu stronom po 30 czy po 70 to jak oponent będzie miał podobnie to będzie nadal w okolicach rzutu monetą dla obu stron.



Cytat:
Doskonale to rozumiem. Ale moim przypadkiem nie należy się przejmować. Mechanizmy szczegółowe zaczynam tworzyć dopiero na indywidualne potrzeby postaci gracza podczas wspólnej kreacji bohatera, czyli jakby od "końca"
- Podczas sesji stołowych to tak, świetnie to rozumiem. U nas bywało podobnie. No ale jednak forum ma swoją specyfikę. Pierwszym krokiem do otwarcia nowej sesji jest założenie rekruty. I to się często robi raczej w ciemno. Jak z wystawianiem czegoś na Allegro, Ebay czy Amazonie. W ogóle nie wiadomo kto się zgłosi i z czym. Więc na start trzeba jakoś opisać produkt czyli ramy sesji i pi x oko o co w niej by miało chodzić. Dopiero jak ktoś się zgłosi albo nawet przyśle KP no to jest moment na dyskusję o jakiej mówisz. (To tak mówię na wszelki wypadek jeśli nie miałeś wcześniej kontaktu z sesjami forumowymi bo jak miałeś to pewnie sam wiesz jak to działa ).
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:31.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180