15-01-2023, 10:18
|
#4 |
| Zacznijmy więc grę od tego momentu - Kurt postanawia porozmawiać z awanturnikami zbierającymi się na wyprawę do lochu, tj. zrujnowanej posiadłości nawiedzanej przez Bestię. Cytat:
"You pick up your torches and pitchforks and head to the castle to free them from the Beast that’s rumored to live inside." - Jako, że gram solo, potraktuję, że to zdanie mówi o rival adventuring party, z którym Kurt może wejść w jakąś interakcję, ale szczegóły już innym razem.
| Rzut na reakcję 2d6+1 za CHA Kurta = 2+1+1 = 4. Niedobrze (hostile). Widły i pochodnie zostają skierowane w stronę Kurta. Z gniewnych pomruków moja postać wnioskuje, że zostaje posądzony za mającego coś wspólnego z zaginięciem wynalazcy i jego córki. Awanturnicy grożą, że zaciągną go siłą do lochu (threaten with capture).
Ilu ich jest? Widły i pochodnie brzmią jak drużyna zero-poziomowych postaci rodem z Dungeon Crawl Classics. Zakładam 4d4 awanturników, bo w tej grze każdy z graczy ma do dyspozycji cztery zero-poziomowe postacie. Wypada 10. Dziesięciu wrogich miejscowych...
Ciąg dalszy nastąpi.
Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 15-01-2023 o 12:00.
|
| |