15-01-2023, 13:03
|
#6 |
| Cytat:
Napisał Lord Melkor Niedobrze to wygląda, mam nadzieję że Kurt przeżyje to tragiczne nieporozumienie. Jeśli nie, to inny awanturnik będzie główną postacią? | Pewnie inny - dlatego założyłem, że ktoś jeszcze z załogi Kurta mógł przeżyć: Cytat:
Pierwsze przygody będą opowiadać o załodze czarostatku rozbitego na prymitywnej planecie, nie bardziej zaawansowanej technologicznie niż średniowiecze - główną motywacją postaci do poszukiwania przygód będzie ucieczka z tej planety
| Skoro zaczęło się tak pechowo, to wezmę Kurtowi Bainowi biegłość w Dyplomacji - całe szczęście w ACKS można wybierać proficiencies w trakcie gry, zgodnie z poniższą zasadą: Cytat:
The player may choose to leave one or more bonus proficiency "slots" open, to be filled during play as circumstances suggest appropriate choices.
| Wymuszona wspólna wyprawa do lochu nie byłaby nawet taka zła, ale wolałbym najpierw rozejrzeć się po miasteczku, do którego trafiłem. Miałem w planach zbieranie informacji, a może i nawet włamanie się do domu wynalazcy i jego córki. Motywacją Kurta jest ucieczka z tej planety, a nie łupienie lochów, pokonywanie Bestii czy ratowanie enpeców.
Będziemy negocjować. Z takim +2 wygląda to już lepiej. Kurt nie okaże niepewności czy słabości, poddając się czy uciekając, tylko uniesie ręce w pokojowym geście. W kilku słowach wyrazi, że jest pod wrażeniem organizacji miejscowych i gotowości do pomocy zaginionym bliźnim. Taki honor według "On the NPC", na którym będę opierać zasady interakcji społecznych.
Rzut na reakcję 2d6-2+1+2 przeciw powyżej 4 = 7 kontra 5.
-2 bo wroga reakcja
+1 za CHA Kurta
+2 za Diplomacy
przeciw 5, bo taki był poprzedni rzut (nowy musi być wyższy)
Sukces. Ciąg dalszy nastąpi.
Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 16-01-2023 o 18:45.
|
| |