Cytat:
Napisał Reinhard
UWAGI
Pilotowanie helikoptera i pilotowanie samolotu to oddzielne umiejętności. DObierz proszę wartości procentowe. |
ZAKTUALIZOWANE
Francis Chase
"Ekscentryczny" Monter z Detroit
Jeśli ma silnik to ruszy
Zapałki i agrafka
Kłopotliwy nadmiar
CECHY:
Siła - 13
Kondycja -16
Budowa ciała -14
Zręczność – 18 +1 do ZR (19)
Wygląd -13
Moc – 10
Inteligencja - 18
Poczytalność - 50
Wykształcenie – 13
Pomysłowość – 90 (INT x 5)
Szczęście - 50 (MOC x 5)
Wiedza - 65 (WYK x 5)
Elektronika (obsłuży również elektrykę) 10% 50 // 60% +20 do umiejętności technicznych
Obsługa Ciężkich Maszyn (dźwig, koparka, fabryka) 0.1 % 30//30.1% +20 do umiejętności technicznych
Materiały Wybuchowe 0.1 % 30// 30.1%+20 do umiejętności technicznych
Nawigacja (10%) 0// 10 +20 do umiejętności technicznych
Bijatyka
cios pięścią (50%) 20//70%
kopnięcie (25%) 25// 50%
cios głową (10%) 0// 10%
chwyt (25%) 10// 35%
uniki ZRx2 - (38%) - 30//68%
sztuki walki (0.1%) - 80//80%
Broń Palna (0.1%)
Karabin (25%) 25//50%
Karabin maszynowy (15%) 25//40%
Pistolet (20%) 30//50%
Pistolet maszynowy (15%) 10//25%
Strzelba (30%) 10//40%
Broń biała:
pałka (25%) 25//50%
Prowadzenie pojazdów (0.1%)
prowadzenie samochodu (20%) 40//60%
prowadzenie motocykla (0.1%) 20//20.1%
pilotowanie łodzi (0.1%) 10//10%
pilotowanie samolotu (40%)//40%
helikoptera (60%) 60//60%
umiejętność społeczna:
zastraszanie (0.1%)?? 0//0.1%
targowanie się (również negocjacje), (0.5%) 0 // 0.5%
wmawianie (kłamanie) (0.5%) 15//15%
perswazja (racjonalna dyskusja z argumentami oparta na prawdzie) (15%)//15%
wiarygodność (majątek lub biegłość w profesji powodujące szacunek) (15%)//15%
spostrzegawczość (25%) 10//35%
nasłuchiwanie (0.5%) 20//20,5%
skradanie się (10%) 30//40%
ukrywanie (10%) 30//40%
rzucanie (25%) 25//50%
wspinaczka (40%) 0//40%
skakanie (25%) 0//25%
pływanie (25%) 0//25%
jeździectwo (0,5%) 10//10.5%
pierwsza pomoc (30%) 0//30%
otwieranie zamków (0,1%) 10//10.1% +20 do umiejętności technicznych
mechanika (20%) 60//80% +20 do umiejętności technicznych
Tropienie 10% 10//10%
Procedury policyjne (NY) 50% 0//50%
Kryminalistyka 25% 0//25%
Survival. Przetrwanie na terenach poza miastem. 20% 0//20%
Ruiny. Przetrwanie w ruinach, również ocena ich stabilności. 20% 0//20%
Wiedza (NY). Na tym poziomie postaci znają podstawy ogólnej topografii miasta, plus kilka ciekawostek. 20% 0//20%
Bardziej dla dochodzeniowców:
Korzystanie z bibliotek (25%) - 0//25%
Informatyka (0,1%) - obsługa komputera, hakowanie, programowanie i inne w jednym 30//30.1%+20 do umiejętności technicznych
Księgowość (10%) 0//10%