20-01-2024, 16:11 | #11 |
Reputacja: 1 | Po przemyśleniu: być może za przydatną umiejętność weźmiecie Nawigację? Pierwsza część skrótu zasad walki pod koniec pierwszego postu. |
20-01-2024, 17:59 | #12 |
Reputacja: 1 | Francis Chase "Ekscentryczny" Monter z Detroit Jeśli ma silnik to ruszy Zapałki i agrafka Kłopotliwy nadmiar CECHY: Siła - 13 Kondycja -16 Budowa ciała -14 Zręczność – 18 +1 do ZR (19) Wygląd -13 Moc – 10 Inteligencja - 18 Poczytalność - 50 Wykształcenie – 13 Pomysłowość – 90 (INT x 5) Szczęście - 50 (MOC x 5) Wiedza - 65 (WYK x 5) Elektronika (obsłuży również elektrykę) 10% 50 // 60% +20 do umiejętności technicznych Obsługa Ciężkich Maszyn (dźwig, koparka, fabryka) 0.1 % 30//30.1% +20 do umiejętności technicznych Materiały Wybuchowe 0.1 % 30// 30.1%+20 do umiejętności technicznych Nawigacja (10%) 0// 10 +20 do umiejętności technicznych Bijatyka cios pięścią (50%) 20//70% kopnięcie (25%) 25// 50% cios głową (10%) 0// 10% chwyt (25%) 10// 35% uniki ZRx2 - (38%) - 30//68% sztuki walki (0.1%) - 80//80% Broń Palna (0.1%) Karabin (25%) 25//50% Karabin maszynowy (15%) 25//40% Pistolet (20%) 30//50% Pistolet maszynowy (15%) 10//25% Strzelba (30%) 10//40% Broń biała: pałka (25%) 25//50% Prowadzenie pojazdów (0.1%) prowadzenie samochodu (20%) 40//60% prowadzenie motocykla (0.1%) 20//20.1% pilotowanie łodzi (0.1%) 10//10% pilotowanie samolotu (40%)//40% helikoptera (60%) 60//60% umiejętność społeczna: zastraszanie (0.1%)?? 0//0.1% targowanie się (również negocjacje), (0.5%) 0 // 0.5% wmawianie (kłamanie) (0.5%) 15//15% perswazja (racjonalna dyskusja z argumentami oparta na prawdzie) (15%)//15% wiarygodność (majątek lub biegłość w profesji powodujące szacunek) (15%)//15% spostrzegawczość (25%) 10//35% nasłuchiwanie (0.5%) 20//20,5% skradanie się (10%) 30//40% ukrywanie (10%) 30//40% rzucanie (25%) 25//50% wspinaczka (40%) 0//40% skakanie (25%) 0//25% pływanie (25%) 0//25% jeździectwo (0,5%) 10//10.5% pierwsza pomoc (30%) 0//30% otwieranie zamków (0,1%) 10//10.1% +20 do umiejętności technicznych mechanika (20%) 60//80% +20 do umiejętności technicznych Tropienie 10% 10//10% Procedury policyjne (NY) 50% 0//50% Kryminalistyka 25% 0//25% Survival. Przetrwanie na terenach poza miastem. 20% 0//20% Ruiny. Przetrwanie w ruinach, również ocena ich stabilności. 20% 0//20% Wiedza (NY). Na tym poziomie postaci znają podstawy ogólnej topografii miasta, plus kilka ciekawostek. 20% 0//20% Bardziej dla dochodzeniowców: Korzystanie z bibliotek (25%) - 0//25% Informatyka (0,1%) - obsługa komputera, hakowanie, programowanie i inne w jednym 30//30.1%+20 do umiejętności technicznych Księgowość (10%) 0//10% (karta w edycji) Ostatnio edytowane przez Rot : 22-01-2024 o 18:18. |
21-01-2024, 03:44 | #13 |
Reputacja: 1 | Francis Chase "Ekscentryczny" Monter z Detroit Jeśli ma silnik to ruszy Zapałki i agrafka Kłopotliwy nadmiar CECHY: Siła - 13 (S) Kondycja -16 (KON) Budowa ciała -14 (BC) Zręczność – 18 +1 do ZR (19) Wygląd -13 (WYG) Moc – 10 (MOC) Inteligencja - 18 (INT) Wykształcenie – 13 (WYK) Pomysłowość – 90 (INT x 5) Szczęście - 50 (MOC x 5) Wiedza - 65 (WYK x 5) Poczytalność - 50/50 Zasięg bezpośredni - 5.7m Modyfikator obrażeń (mo) - +1k4 Elektronika 60% Obsługa Ciężkich Maszyn 30% Materiały Wybuchowe 30% Nawigacja 10% Bijatyka cios pięścią 70% kopnięcie 50% cios głową 10% chwyt 35% uniki ZRx2 - (38%) - 68% sztuki walki - 80% Broń Palna Karabin (25%) 50% Karabin maszynowy (15%) 40% Pistolet (20%) 50% Pistolet maszynowy (15%) 25% Strzelba (30%) 50% Broń biała: pałka (25%) 50% Prowadzenie pojazdów prowadzenie samochodu (20%) 60% prowadzenie motocykla (0.1%) 20% pilotowanie łodzi (0.1%) 10% pilotowanie samolotu / helikoptera 90% umiejętność społeczna: zastraszanie 10% targowanie się (również negocjacje) 5% wmawianie (kłamanie) 15% perswazja (racjonalna dyskusja z argumentami oparta na prawdzie) 15% wiarygodność (majątek lub biegłość w profesji powodujące szacunek) 15% spostrzegawczość (25%) 35% nasłuchiwanie (0.5%) 20% skradanie się (10%) 40% ukrywanie (10%) 40% rzucanie (25%) 50% wspinaczka (40%) 40% skakanie (25%) 25% pływanie (25%) 25% jeździectwo (0,5%) 10% pierwsza pomoc (30%) 30% otwieranie zamków (0,1%) 10 mechanika (20%) 80% Tropienie 10% 10//10% Procedury policyjne (NY) 50% 0//50% Kryminalistyka 25% 0//25% Survival. Przetrwanie na terenach poza miastem. 20% 0//20% Ruiny. Przetrwanie w ruinach, również ocena ich stabilności. 20% 0//20% Wiedza (NY). Na tym poziomie postaci znają podstawy ogólnej topografii miasta, plus kilka ciekawostek. 20% 0//20% Bardziej dla dochodzeniowców: Korzystanie z bibliotek (25%) - 0//25% Informatyka 30% Księgowość 10% UWAGI Pilotowanie helikoptera i pilotowanie samolotu to oddzielne umiejętności. DObierz proszę wartości procentowe. Ostatnio edytowane przez Reinhard : 21-01-2024 o 04:19. |
21-01-2024, 04:32 | #14 |
Reputacja: 1 | Pulsar 2050 Powojenny samochód Nowego Jorku skonstruowany z myślą o policji i wojsku w różnych odmianach Opancerzenie: 5 PP części blaszane 10 PP podwozie Bagażnik: Zestaw narzędzi do naprawy samochodu Saperka Dwa koła zapasowe Łom Kilogram soli Apteczka Pulsar Trzymak do karabinu, w nim M16 4 kanistry po 5l benzyny Zestaw survivalowy Pulsar Tylna przestrzeń bagażowa: (w tym modelu wyjęto kanapę) Paliwo: spalanie 10l na 100km Bak 40l 40/40 Ostatnio edytowane przez Reinhard : 21-01-2024 o 04:51. |
21-01-2024, 17:22 | #15 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ Ten użytkownik też ma swoje za uszami. | |
21-01-2024, 18:52 | #16 |
Reputacja: 1 | Jasne, tak zrobimy. |
22-01-2024, 12:28 | #17 |
Reputacja: 1 | Post już jest. Napiszcie proszę, gdzie się zatrzymujecie i w jakiej odległości od sklepu. Johny TRS, Twoja postać wzięła wkłady ceramiczne? |
22-01-2024, 12:51 | #18 |
Reputacja: 1 | Tak, wzięła.
__________________ Ten użytkownik też ma swoje za uszami. |
22-01-2024, 14:31 | #19 |
Reputacja: 1 | Do następnego postu poproszę Was o testy Spostrzegawczości (rzut 1k100) Przypominam, że można posłużyć się Przerzutem lub Szczęściem. |
22-01-2024, 17:52 | #20 |
Reputacja: 1 | Moje umiejętności plus dobór cech z pochodzenia, profesji oraz sztuczki: Detroit - Cecha "Ale Jazda!" Kowboj - Cecha "Ostatnia Kula" Sztuczka - "Ruchomy cel" Umiejętności: Mechanika (naprawa pojazdów) Elektryka (naprawa pojazdów) Prowadzenie samochodu Prowadzenie motocykla Pierwsza pomoc 30% Nawigacja Cios pięścią Kopnięcie Cios głową Chwyt Pałka 25% Uniki ZRx2 34% Karabin Karabin maszynowy Pistolet/Rewolwer 20% Pistolet maszynowy Zastraszanie Targowanie się / negocjacje wmawianie perswazja Wiarygodność (policjant) Spostrzegawczość Nasłuchiwanie Skradanie się Ukrywanie Rzucanie Wspinaczka Skakanie Pływanie Procedury policyjne 50% Kryminalistyka 25% 0//25% Survival 20% 0//20% Ruiny (Survival miejski)20% Wiedza (NY) 20% Korzystanie z bibliotek Informatyka Księgowość NOWE Łowiectwo (polowanie)
__________________ Ten użytkownik też ma swoje za uszami. Ostatnio edytowane przez JohnyTRS : 23-01-2024 o 18:55. Powód: dodatkowa umiejętność |