17-08-2005, 15:42 | #21 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Najlepiej jest pięć poziomów zrobić bo to taka optymalna liczba. Naprawde nie wiem ile chcecie tych ras i klas zrobić bo to można w nieskończoność... Drow sux np.
__________________ A Samurai becomes like a revengful ghost and shows great bataliation. Even if a Samurai's head would've be suddenly cut off, he should still be able to perform one more action... | |
17-08-2005, 15:47 | #22 |
Reputacja: 1 | Rasy Faerunu posłalam juz Solowi, tylko z rozwinięciami klas jest chyba kłopot. Choc mnie Mist Ostrza sie akurat podoba A jak drow sux to nim nie graj |
17-08-2005, 19:15 | #23 |
Reputacja: 1 | Drow jako zla postac jest wymiatajacy |
17-08-2005, 19:21 | #24 |
Administrator Reputacja: 1 | Albo konkrety albo warny dla spamowiczów :/
__________________ |
18-08-2005, 19:08 | #25 |
Reputacja: 1 | Mi się osobiście nigdy nie podobał pomysł jedności skrytobójcy i złodzieja, dla mnie to dwie zupełnie odmienne klasy. Złodziej nie musi być od razu skrytobójcą, a skrytobójca złodziejem. takie moje zdanie, ale się podporządkuje :] tyle że ja nie miałem na myśli łączenia klas złodzieja i skrytobójcy a raczej podzielenie łotra na złodziej a i skrytobójcę, Osobiście zgadzam się z zacytowaną. Złodziej ma sie do skrytobójcy jak rapier do dwuręcznego miecza, i to miecz i to miecz ale jednym w pół nie przetniesz a drugim raczej zręcznie nie pomachasz. Jako że nie będzie klas dzielnonych (prawdopodobnie) to proponuje dodać klase łotra (poza klasą złodzieja) i zrobić z niego na późniejszych poziomach skrytobójcę. łotr: 1.Ulicznik 2.Zabójca 3.Wtajemniczony 4.Skrytobójca 5.Cień Co do ras proponuje nie dawać ras powszechnie nielubianych jak drow czy duregar albo totalnie pozytywnych (np. jakiś tam pół anioł czy co tam innego) za trudne do odgrywania i zbyt ograniczające. No i upieram sie przy tym kotowatym, nie zdzierże jak go nie będzie
__________________ Dont touch the Candleswwswswswdwadwdsswswsw... |
18-08-2005, 19:19 | #26 |
Reputacja: 1 | Bardziej zwyczajny jest drow niz jakis kotek przeciez nikt ci nie kaze grac aasimarem, a moze ktos bedzie mial ochote i co wtedy? Dla niektorych to nie jest zbyt trudne. Zreszta - wsio zalezy od Sola :> |
18-08-2005, 19:32 | #27 |
Reputacja: 1 | No i mnie np. aasimar nie ogranicza... wręcz przeciwnie. Czy tylko złe postacie muszą mieć rozbudowaną osobowość? Co za bzdura, że dobro jest zawsze takie samo ("Paladynie jest misja! Pomóż biedakom wybić gobliny" - "Jasne ,że ją wykonam bo, na honor, taka jest wola mego boga!" - takie sytuacje zdażają się u niewydarzonych MG...). A te rasy, które już są dają szerokie pole do popisu...
__________________ "All those moments will be lost... In time... Like tears... In the rain. Time to die." |
23-08-2005, 05:04 | #28 |
Reputacja: 1 | Tylko mam nadzieje, że nie będzie czegoś takiego jak IMBA... bo tego najbardziej nienawidze a przy tworzeniu takich gier to nie jest o to trudno. Taki motyw, że wojownik jest najlepszy a mag jest do dupy bo ma zabugowane czary i nikomu się nie chce już tego poprawiać. Im więcej klas tworzycie tym bardziej mysicie balansować to... pamiętajcie, żeby wszyscy byli mniej więcej równi i nie chodzio to zeby mag biegał z młotem bojowym a wojownik walił z fireballa. Nie mam pojecia jak to zbalansujecie zeby było dobrze ale licze na was... Sam też nie mam pomysłu ale najlepszym jest ograniczyc rasy i klasy...
__________________ A Samurai becomes like a revengful ghost and shows great bataliation. Even if a Samurai's head would've be suddenly cut off, he should still be able to perform one more action... |
21-09-2005, 21:21 | #29 |
Administrator Reputacja: 1 | nowy skrinik na poprawę smaka
__________________ |
21-09-2005, 22:11 | #30 |
Administrator Reputacja: 1 | Hmm... Czemu tylko 1 pierścień, czemu nie ma broni, czemu jest napisane wybierz zboJRę, czemu brakuje butów i czemu nie można nosić 2 broni na raz ;f To by było narazie na tyle |