|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
28-02-2013, 08:13 | #11 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
28-02-2013, 18:50 | #12 |
Reputacja: 1 | U nas nie ma lipy! - Wybaczcie, nie mogłem się powstrzymać. Dobrze że się zgłaszacie. Piszcie proszę karty postaci, obmyślajcie, knujcie i tak dalej... Jak na razie nie ustaliłem daty końca rekrutacji, więc mamy czas. Jeśli wszystko pójdzie dobrze w następnym tygodniu będziemy zaczynać, chociaż mnie się nie śpieszy. Jeśli chodzi o bohaterów z dawnych lat... Przyjmijmy że pomarli, choć zawsze można będzie użyć 'mhrocznej' mocy aby ich ożywić. Wtedy będą. He. Cały czas czekam na karty postaci. Wszystko jest aktualne.
__________________ "Gdy się krzywdzi człowieka, należy czynić to w ten sposób, aby nie trzeba było obawiać się zemsty." Nicoolo Machiaveli Ostatnio edytowane przez Vald : 03-03-2013 o 17:13. Powód: sej mi |
05-03-2013, 16:06 | #13 |
Reputacja: 1 | Nie kłamiąc, korzystam (przy użyciu Ctrl+c i Ctrl+v) z tego co zostało zamieszczonej tamtego roku. Dlatego, zamieszczę wzorem dawnego ( i niedoszłego) MG opis frakcji mrocznych elfów, zwanych popularnie Lochem. Oto i on. Klan Cienistych Braci Cieniści Bracia cieszyli się z tego, że Księstwo Byka zostało osierocone przez władcę. Przez pięć lat niewielkie, elitarne oddziały napadały osady ludzi i orków w ich strefie granicznej, pozorując je tak, aby podejrzenie spadało zawsze na tych drugich. Taktyka ta okazała się wyśmienitą, gdyż do klanu należą najlepsi zwiadowcy w podziemiach, zaś na powierzchni stan jest podobny. W wyprawach łupieżczych wzięto nawet kilka tysięcy zakładników, którzy mieli służyć swoim panom jako niewolnicy, słudzy i gladiatorzy ku uciesze ich podziemnym panom. Na jednej z walk podczas krwawych igrzysk na największej arenie klanu walczył wielki i potężny minotaur imieniem Jorgnull, który był niepokononany, zaś jego wierność mrocznym panom była tak wielka, że przewodził gwardii najwyższej kapłanki Malassy w mieście Ygh-Maleth, w którym odbywały się zawody. Jego przeciwnikiem był niedawno pojmany ork o imieniu Hunjik. Mimo że jeszcze nigdy nie walczył na arenie, to o nim krążyły już legendy. Mianowicie, kiedy zwiadowcy mrocznych elfów napadli w nocy obozowisko orków, którzy wracali z wyprawy łupieżczej z majątku jednego z lordów Księstwa Byka, on się przebudził i widział że wszyscy jego bracia są albo w kajdanach, albo leżą martwi. Wściekły wziął udusił elfa, który chciał dla niego poderżnąć gardło i rzucił się na wrogów. Zanim go złapano w sieci zabił siedniu z nich i trwale okaleczył kolejnych pięciu. Pojedynek między orkiem, a minotaurem był zażarty. Topór Jorgnulla uderzał raz za razem ale Hunjik ze swoją włócznią był odrobine szybszy i powalił przeciwnika na ziemię. Gawiedź domagała się dobicia starego mistrza ale ork zamiast tego rzucił włócznią w stronę króla Klanu Cienistych Braci przebijając mu płuca. Inni gladiatorzy widząc taki obrót spraw rzucili się do gardeł swoim panom, a za ich przykładem poszła reszta niewolników z miasta. Minotaury widząc, że Jorgnull walczy u boku hunjika, któremu zawdzięcza życie przyłączyły się i w ciągu 24 godzin większość mrocznych elfów mieszkających w Ygh-Maleth została wymordowana przez buntowników. Większa część arystokracji podziemnego świata poległa, więc Strażnik Praw musiał ogłosić turniej, który miał wyłonić nowego króla Klanu Cienistych Braci. Turniej był krwawy, pełen podstępów i oszustw i mógł wyłonić tylko jednego zwycięzce. Typ Państwa: Klan Ustrój wewnętrzny: Oligarcia Głowa państwa: Król Stolica: Longdeep Główne Kulty: Malassa- 97%, inne kulty- 3% (Nie napisałem tu o kultach niewolników) Główne profesje do wyboru: Czarnoksiężnik, Suweren Dostępne rasy: Mroczny elf, Minotaur, Człowiek, ktokolwiek! Sztuka prowadzenia wojny: ''Jesteśmy cieniem, jesteśmy twoim koszmarem...'' Mroczne elfy nie są zbyt liczną rasą, więc dostosowali do tego szczegółu całą swoją taktykę wojskową. Generałowie wysyłają najpierw forpoczty składające się z jednostek szybkiego reagowania, które zwykle składają się z niesławnych zwiadowców i jeźdźców na przerażających jaszczurach wielkości konia. Zwykle to starczy aby wróg wycofał się z podkulonym ogonem ale jeśli dojdzie już do walnej bitwy, wtedy stawiają na swoich niewolników- minotaury, udomowione bestie- hydry i swoich potężnych czarnoksiężników, oraz wiedźmy. - UWAGA - Wojna domowa zniszczyła większość dawnej potęgi m. elfów. Możliwe że zamiast starej elitarnej armii, pojawi się nowa, liczna i rewolucyjna siła... Mocne strony Genialne siły szybkiego reagowania; potężne bestie; silne czary, wysoka inicjatywa Słabe strony: Polegają na nielicznych, elitarnych oddziałach, oficerowie dbają jedynie o interes własny Jeśli zaś chodzi o inne kwestie, dobrze by było gdyby ktoś wysłał choć jedną kartę postaci. Nic się nie dzieje. Nic!
__________________ "Gdy się krzywdzi człowieka, należy czynić to w ten sposób, aby nie trzeba było obawiać się zemsty." Nicoolo Machiaveli Ostatnio edytowane przez Vald : 05-03-2013 o 16:10. |
05-03-2013, 19:32 | #14 |
Reputacja: 1 | jestem zainteresowany, ale jest problem nie mam pojęcia o systemie!!! |
06-03-2013, 07:45 | #15 |
Reputacja: 1 | Systemu znać nie trzeba, nie będziecie musieli niczego liczyć. Umiejętności i czary możesz sobie wymyślić. Ogólnie to bardziej chodzi tu o intrygi, spiski, dyplomację i dowodzenie niż samą 'mechaniczną' walkę.
__________________ "Gdy się krzywdzi człowieka, należy czynić to w ten sposób, aby nie trzeba było obawiać się zemsty." Nicoolo Machiaveli |
06-03-2013, 19:28 | #16 |
Reputacja: 1 | Znajomość świata jest wymagana? Bo moja aktualna jest zapewne poniżej podstawowej. |
06-03-2013, 20:43 | #17 |
Reputacja: 1 | Nie, gdyż świat jest po prostu nie do ogarnięcia. Twórcy grę tak dziko i chaotycznie że nie idzie się w tym połapać. Znajomość nie jest wymagana.
__________________ "Gdy się krzywdzi człowieka, należy czynić to w ten sposób, aby nie trzeba było obawiać się zemsty." Nicoolo Machiaveli |
07-03-2013, 20:15 | #18 |
Reputacja: 1 | dobra pytam się czy ta sesja ma szansę odpalić bo, denerwuje mnie to, nie chce se robić nadziej, niecierpliwie się, nie chce grać w więcej niż dwie gry. |
07-03-2013, 21:04 | #19 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Słyszałem co prawda, że wątek starożytnych gdzieś się tam w szóstce przewija, ale i tak nie sądzę aby był tak określony jak w starych częściach (głównie dla tego, że w herosach nie był opowiadany, należało znać inne gry serii aby orientować się w ich temacie i pochodzeniu inferno (aka kosmitów)). Do tego piątka namieszała w temacie księstw ludzkich, dodała jakieś krwawe anioły i przerzuciła przez patelnię wątkiem demonizacji elfa a następnie ponownej przemiany w elfiątko... No i brakuje trochę konsystencji. W HV mamy lochy, w HVI nie ma ich, za to dostajemy równie interesujące Nagi. Dwieście lat po obu grach jakie rasy są obecne? No i co z kultami smoków? Ostatnio edytowane przez Fiath : 09-03-2013 o 14:21. | |
09-03-2013, 12:01 | #20 |
Reputacja: 1 | Które frakcje są już zajęte? |