Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19-02-2014, 20:12   #1
 
Lost's Avatar
 
[Neuroshima] Pola nienawiści +18 - Rekrutacja dodatkowa


Bóg się delektuje… To możliwe, ale to, czym on się delektuje jest, jak mi się wydaje, nienawiścią, którą odczuwa do samego siebie, i z którą żadna ziemska nienawiść nie może się równać.


Świat był o tej godzinie wyjątkowo cichy. Travis rozejrzał się dookoła, zaciągając poszarpany kaptur na głowę. Wiedział, że większość jego wojowników już była na stanowiskach. Zamaskowani zajęli pozycje w kanałach i na dachach chylących się ku upadkowi wieżowców. Wziął głęboki oddech. Zimne poranne powietrze odganiało ogromne zmęczenie. Nie spał całą noc, kiedy przed północą dowiedział się, że zawieszenie broni zostało zerwane. Później słyszał strzały dochodzące z południa. Kiedy cały oddział wyruszył to sprawdzić, było już dawno za późno. Mu i jego chłopakom, nie zostało nic oprócz pochowania ciał okrutnie poszatkowane przez te potwory.
Widział już wiele i wiedział, że lepiej nad tym nie rozmyślać, żeby mózg nie zwariował. Jednakże nie mógł się pozbyć z głowy jednego obrazu, który wyrył mu się głęboko po wewnętrznej stronie czaszki. Niski człowieczek z włócznią o wiele od niego dłuższą, płaczący nad truchłem kobiety, chyba jego matki. Zabita miała twarz całą pociętą brzytwą, wykłute oczy, wyrwany język, ślady po gaszeniu papierosów na całym ciele.
Kto mógł być zdolny do takiego okrucieństwa? Gdy odpowiadał sobie w myślach na to pytanie, gdy przypominał sobie inne obrazy, jakie zastał w ruinach Nashville w ostatnich miesiącach to bał się jeszcze bardziej tych po swojej, jak i drugiej stronie barykady.
Bał się jeszcze bardziej siebie.
Szedł przez opuszczone ruiny. Zostawił swoich ludzi w tyle. Sam wkraczał właśnie w strefę, którą miejscowi nazywali paleniskiem. Zaraz na początku, kiedy tu przybyli, to starali się znaleźć dom właśnie w tych okolicach. Z daleka od innych. Aż w końcu w ich szeregach wybuchła kłótnia. O władze, o podział tych resztek, ścierwa, które jeszcze mieli. Ci którzy musieli po niej odejść, na pożegnanie podłożyli ogień przy osiedlu. Doszczętnie spłonęły cztery kwartały. Więc Travis i reszta, która wciąż mogła iść udała się dalej, w głąb ruin. W miejsce, w którym mieli położyć się na zimnym betonie i cichutko zdechnąć.
Nie przeżyli by tamtej zimy, gdyby nie Przywódca. Połączył ich, rozbitków w jedną społeczność, mogącą przeżyć na tych niegościnnych ziemiach. Travis uśmiechnął się. Lubił myśleć, że wcześniej byli palcami u dłoni. Pojedynczymi i pozbawionymi sił. Gdy w końcu wszyscy zdecydowali się na współpracę, połączyli się w dłoń, która może zapewnić jedzenie i wybudować schronienie, a gdy zaistnieje potrzeba zacisnąć się w silną pięść.
Teraz nią byli. Byli pięścią, gotową do dalszej walki.
Dumni będąc mutantami.


Witam w rekrutacji dodatkowej do sesji Pola Nienawiści.
Na początku kilka linków:
Większość MG szuka dodatkowych graczy, kiedy kiepsko z tymi, których ma. Ja wprost przeciwnie. Mam kilku świetnych, którym chciałbym zapewnić równie doborowe towarzystwo

Od kilku miesięcy brniemy sobie przez ruiny Nashville w settingu Neuroshimy 1.5. Skupiamy się głównie na:
  • Przetrwaniu;
  • Dbałości o kreację świata;
  • Taktyce.

Jak pisałem już w poprzedniej rekrutacji autorzy Neuroshimy w swoim podręczniku często sugerują, że BUM popełniasz jeden błąd i oddajesz kartę MG. W PBF często błąd graczy kończy się ostrzegawczym postrzałem w ramię. Czas więc było spróbować czegoś innego
Przetrwają tylko silni! Albo dobrze kombinujący.

Kogo szukam?
Maksymalnie 1-2 graczy, jako świeże mięsko do mojej wygłodniałej maszynki Głównie zależy mi na graczu elastycznym, dobrze piszącym i gotowym na przeróżne niestandardowe wyzwania , który dobrze odnajdzie się w specyficznym, ciężkim klimacie sesji.
Nie wymagam znajomości tego, co zostało już napisane. Dobrze, jest jednak zapoznać się z materiałami, tym bardziej, że można znaleźć tam kilka inspiracji do KP. Autorów fajnych kart wprowadzę w sesję wysyłając im małe streszczenie i osadzenie ich postaci w fabule.

Jaki styl gry preferuje?
Rdzawy, do bólu realistyczny. Tego też samego oczekuje po graczach. Walczycie o życie na post apokaliptycznych pustkowiach i chcę poczuć ten klimat
Posty więc koniecznie muszą być czymś więcej niż deklaracjami. W sesji, jak możecie się przekonać czytając ją, uświadczycie starą szkołę pisania dłuższych form i ja zgodnie z tym, co powiedział Lenny...
Opieram się też na mechanice walki z dodatku Ołów, więc kule niosą śmierć, a nie lekkie rany

Realizm nie jest jednak w wydaniu upierdliwym. Będę przeliczał ile macie kul w magazynku i czy wasze choróbsko właśnie spowodowało, że odpadła wam noga, ale nie mam zamiaru zastanawiać się, czy murek, za którym się kryjecie, ma metr, czy 90 centymetrów, albo czy w manierce jest pół litra wody, czy trochę więcej. Po pierwsze grywalność

Częstotliwość postów:
Tutaj staramy się dogadywać. Ogólnie raczej 5-7 dni dla graczy, a około 3 dla MG. Różnie w zależności od wypadków losowych. I do tego doc 10 minut dziennie nie zaszkodzi

Karta postaci
Kreacja KP ma charakter konkursowy, wyłonię najfajniejsze koncepty i spróbuje je wykończyć gdzieś na post apokaliptycznej pustyni
KP ślijcie na PW albo na mail: trelamichal@yahoo.pl. Gdzie wam wygodniej
Jeżeli długo nie odpisywałbym na waszego maila, to napiszcie do mnie PW, mój filtr spamu ostatnio stara się być, aż nadto przydatny.
Lubię karty w google docu, bo są czytelne i można na bieżąco nanosić poprawki, ale nie jest to jakieś super konieczne.

Przy tworzeniu KP kierujcie się jedną prostą zasadą. Mechanika jest dla gracza, nie gracz dla mechaniki. Poniżej zaprezentuje wam moją wariację na ten temat, opartą na Neuroshimie 1.5 zmodyfikowaną o ten koncept. BTW: ostatnio dorwałem się do dodatków portalu z serii "Bohater". Są w nich przedstawione bardzo ciekawe pomysły na postacie, które możecie wykorzystać.

Co musi zawierać karta?

Imię/nazwisko/pseudonim:

Wiek:

Wygląd: (zdjęcie postaci, później przerobię je na Avatar)

Historia: Zostawiam dowolność w formie i długości (standardowo strona a4). Generalnie chciałbym zobaczyć jakąś próbkę waszej twórczości nawiązującej do postaci + najważniejsze fakty z życia w punktach. Lubię jakieś punkty zaczepienia i smaczki, którę mogę wpleść w sesję.
Po drugie dobrze by było, żeby koniec waszych historii usytuowany był bardziej "gdzieś w ZSA" bądź w ruinach Nashville, niż w innym skonkretyzowanym miejscu, jak np. Nowy York, czy inne miasto. Bardzo mi to ułatwi zadanie na początku gry. Z graczem, którego koncept mnie zaciekawi omówię sposób wprowadzenia go do sesji.

Pochodzenie: dowolne, niekoniecznie umiejscowione w przykładach podanych w podręczniku. Ktoś chcę być azjatą z Denver? Spoko. Stalkerem z Chicago? Też fajnie. Nie tu stawiam żadnych ograniczeń.

Cecha z pochodzenia: Dowolna opisana i wymyślona przez gracza, bądź pochodząca z podręcznika, wynikająca z historii postaci, dające określone pozytywne, bądź negatywne modyfikatory. Zbyt mocne będę redukował.

Profesja: patrz pochodzenie

Cecha z profesji: patrz cecha z pochodzenia

Współczynniki: Jest ich 5 (budowa, zręczność, charakter, spryt, percepcja). Do rozdania pomiędzy nie macie 62 punkty. Rozdaje się je w następujący sposób:

Minimalna wartość współczynnika: 8
Maksymalna wartość współczynnika: 18
Współczynniki mają wzrastające koszty:
od 8 do 14 normalnie - +1 za 1 punkt
od 15 wzwyż podwyższony - +1 za 2 punkty

Poniżej 8 punktów postać jest kaleka w danej dziedzinie, a powyżej 14 jest w danej dziedzinie bardzo dobra (Dla przykładu postać z budową na 6 to najprawdopodobniej, osoba z źle zrośniętym złamaniem kolana, a na 15 to atleta odnoszący sukcesy na szczeblu lokalnym).

Na koniec dodajcie +1 do dowolnego współczynnika wynikającego z historii

Umiejętności: Powinny one oczywiście wynikać z historii. Mają się one mieścić w przedziale punktowym od 0 do 5.
Z kwestii mechaniki do podziału jest 65 punktów. Jedną umiejętność kupuje się za 3 punkty. Skok z dowolnego poziomu do następnego kosztuje poziom docelowy punktów, czyli awans z poziomu trzeciego na czwarty kosztuje cztery punkty, z czwartego na piąty pięć.
Cały pakiet umiejętności na poziomie 1 kosztuje 5 punktów (np. w skład pakietu Empatia wchodzi postrzeganie emocji, blef, opieka nad zwierzętami). Poniżej przykładowe KP ze spisem umiejętności:
http://elx.pl/download/neuroshima/lowca/kartaf.pdf

Sztuczka: Dodatkowa cecha gracza, podobna do tych z pochodzenia bądź profesji, czyli możecie wymyślić je sami, bądź wybrać z podręcznika.

Choroba: Nie określajcie, będę wam przydzielał sam, chyba, że oprzecie na niej swoją historię.

Ekwipunek: Konsultuje zaproponowany przez gracza.

Przykładowa karta stworzona według powyższego schematu
(UWAGA! To karta doświadczonego bohatera, więc poziom umiejętności, współczynników i sztuczek jest wyższy od zaproponowanego powyżej. Na potrzeby Pól jego współczynniki musiałyby zostać znacznie obniżone)

Termin rekrutacji:
Do poniedziałku 26 lutego, wtedy leci mój odpis w sesji, w którym włączę ewentualnych chętnych.

Zapraszam do zadawania pytań w tym temacie, deklarowania uczestnictwa i...

Do zobaczenia w Nashville, o świcie.
 
__________________
Spacer Polami Nienawiści Drogą ku nadziei.

Ostatnio edytowane przez Lost : 22-02-2014 o 17:59.
Lost jest offline  
Stary 20-02-2014, 11:26   #2
 
Wurg's Avatar
 
A co tam! Składam deklarację jako pierwszy. W Neuro kiedyś grałem, teraz wracam do RPG. Ze szczątków sesji które czytałem wszystko wygląda zacnie. Dziś w pracy obmyślę postać, Kp stworzę może po pracy, może jutro rano. Mam nadzieję, że nie zawiodę! Niech ołów omija wszystkich graczy łukiem szerokim jak sik mutanta.
 
Wurg jest offline  
Stary 20-02-2014, 13:15   #3
cb
 
cb's Avatar
 
Jak szaleć to szaleć. Zgłaszam się powtórnie, może tym razem się uda . Karta w trakcie tworzenia.
 
__________________
Pierwsza zasada przetrwania, nie daj się zabić.
Druga zasada przetrwania: To że masz paranoję nie znaczy, że oni nie chcą cię dopaść.
cb jest offline  
Stary 20-02-2014, 20:22   #4
 
Afrodyta's Avatar
 
Zgłaszam się :3
 
__________________
I'll seek you out, Flay you alive. One more word and you won't survive
Afrodyta jest offline  
Stary 20-02-2014, 20:23   #5
 
Killer_Bee's Avatar
 
Witam zgłaszam się do sesji. Chętnie zagram. Jestem mistrzem gry NS od 8 lat, graczem od 5. Stworzę KP i historię postaci i wyślę
 
__________________
Jesteśmy otoczeni! Jest zajebiście!! Teraz możemy strzelać we wszystkich kierunkach buhahahaha : rzekł killer_bee
Killer_Bee jest offline  
Stary 20-02-2014, 23:40   #6
 
Lost's Avatar
 
I jeszcze jedna sprawa. Zanim rozpiszecie jakiś koncept warto najpierw mi go w przybliżeniu przedstawić na PW. Część postaci zwyczajnie nie będzie pasowała mi do sesji i będę musiał je cofnąć do poczekalni, mimo ilości pracy w nie włożonej
By uniknąć więc takiej sytuacji, piszcie
 
__________________
Spacer Polami Nienawiści Drogą ku nadziei.
Lost jest offline  
Stary 21-02-2014, 00:12   #7
Banned
 
Ja poszedłem po najmniejszej linii oporu KP wysłana na maila, Lost, daj znać jak widzisz sprawę.
 
Revan jest offline  
Stary 21-02-2014, 00:47   #8
 
Nimitz's Avatar
 
Może też, wzięłabym udział. Postaram się coś rozpisać. Acz pytanie moje : czy osoba, która raz grała w neuro może liczyć na pomoc w ewentualnej mechanice ?
 
Nimitz jest offline  
Stary 21-02-2014, 08:39   #9
 
Lost's Avatar
 
Jasne
 
__________________
Spacer Polami Nienawiści Drogą ku nadziei.
Lost jest offline  
Stary 21-02-2014, 09:15   #10
 
Lechu's Avatar
 
Jak chcesz pomocy w mechanice NS możesz też odezwać się do mnie. Przedyskutuj koncept z Lostem, a jak będzie pasował do sesji mogę pomóc przy tworzeniu KP. Do kilku sesji już się dostałem, mechanikę znam więc można walić jak w dym.
 
Lechu jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:02.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168