Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19-04-2014, 15:50   #1
 
Ajas's Avatar
 
[Autorski] Tower of God - Piętro 2&3

Tower of God

Piętro 2&3

"Zgubiona droga"

Ile jesteś wstanie poświęcić by dostać tego czego pragniesz?
Ile warte są twoje marzenia?
Ile straciłeś by się tu dostać?
Ile demonów mieszka w twym sercu?
Ile…

~*~
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=b7HGTs0v5Mk[/MEDIA]
Istnieje pewna wieża. Budynek niewzniesiony ręką człowieka, oraz żadnej innej istoty rozumnej. Budowla, piękna do tego stopnia, że umysł nie jest wstanie tego pojąć, wybudowana z perfekcją przekraczającą definicje tego słowa. Miejsce na którego szczycie mieszka Bóg.
Jednak nawet wszechmogący odczuwa czasem znudzenie, pragnie kontaktu, który warunkuje jego byt. Mity i legendy zawsze istniały po to, by motywować i inspirować wszelakie stworzenia, do dążenia w swych celach jak najdalej.
Czemu więc nie nagrodzić, tych którzy starali się najbardziej?
Tak też zaczęto gospodarować piętra, rozbudowywać je, do rozmiarów osobnych światów, tworzyć wszechświaty zamknięte w iluzji, zwanej ograniczeniem. Kawałek po kawałku powstawała wieża, która podświadomie stawała się celem wędrówki każdego bytu, niezależnie od pochodzenia.

Jednak potęga kusi o wiele bardziej niż przeciętne życie. Tak więc, dostęp na szczyt, należało zamknąć, umożliwić go jedynie wybranym. Tak tez powstały testy, egzaminy mające weryfikować tych, którzy byli godni spotkania z władcą wieży. Osobnicy których spotkał ten zaszczyt, zaczęli zaś pomagać w sprawowaniu pieczy nad wieżą.
W każdej milisekundzie, egzystencji, setki mierzą się ze swymi słabościami, by prześcignąć innych w wyścigu na szczyt. Bowiem kto wie, jak długo Bóg będzie się nimi interesował?
Istniała tylko jedna cena za wejście do wieży, wydawała się ona nieznaczona, lecz dopiero potem widać było jak wysoka była. Nikt kto wszedł do wieży, nie mógł jej opuścić, bez pozwolenia jej władcy.
Nie można było wrócić do przeszłości, kiedy postanowiono kroczyć w przyszłość bez względu na cenę.
-A ty? Czemu wszedłeś do wieży?

~*~
Zegar na drewnianej budowli wskazywał kwadrans przed czwartą popołudniu. Budynek stylizowany był na tradycyjna japońską świątynie, zupełnie nie pasował do otaczającego go nowoczesnego miasta. Mimo to panował tu spokój i cisza.
Ptaki śpiewały kojące pieśni, zaś wiatr poruszał gałęziami drzew otaczających budowlę. Cały malutki parczek wydawał się być sferą całkowitego i nienaruszalnego spokoju. Woda cichutko chlupotała, spadając z bambusowej konstrukcji do małego oczka wodnego. Karpie koi, pływały w nim, żyjąc swym nudnym i przewidywalnym życiem.
Kobieta o złotych oczach klęczała na złożonym kocu popijając herbatę. Napar w glinianym kubku parował lekko, gdy okryte długimi rękawami dłonie odstawiły go na stoliczek. Dziewięć ogonów tutejszej miko zafalowało, gdy ta obserwowała czekających przed świątynią.


Póki co było ich kilku, ale lata oczekiwania nauczyły kobietę, iż sprawa nie jest rozstrzygnięta aż do ostatniej sekundy. Egzamin na dostanie pozwolenia do opuszczenia drugiego pietra miał zacząć się równo o czwartej. Te ostatnie piętnaście minut, mogło sprowadzić tu jeszcze wielu chętnych do podjęcia próby.
Kolejny łyk ciepłej herbaty spłynął po jej gardle, rozgrzewając drobne ciało. Lisica czekała wpatrując się w ścieżkę.
Miała cicha nadzieje, że w czasie testu nie trafi na zgraje nudziarzy. Wszak tyle pracy włożyła w jego przygotowanie…

~*~
Witam po tym krótki wstępie w kolejnej z mych rekrutacji!
Chciałbym zaprosić was do kontynuacji przygód w wieży Boga. Sesja pierwszego piętra właśnie się kończy, więc należy pomyśleć już o kolejnym poziomie.

Tutaj link do piętra 1: http://lastinn.info/sesje-rpg-inne/1...ietro-1-a.html

Oczywiście domyślam się, że nikomu nie będzie chciało czytać się tylu stron. Dla tego na końcu rekrutacji znajdziecie link do spisu głównych Npców, oraz krótkiego streszczenia tego co się działo.
Chociaż znajomość tych faktów nie jest potrzebna ani wymagana

Na początku chciałbym zaznaczyć, że sesja z założenia nie będzie długa. Konkretnie ta sesja. Jak widzicie opatrzona jest mianem "Piętro 2&3" bowiem akcja odbywać się będzie tylko na tym dwóch piętrach.
Jeżeli pomysł się przyjmie, po zakończeniu sesji powstanie kolejna, prowadzona na wyższym poziomie- fabularnie powiązana z tą. I tak aż do końca całej fabuły.
Ci którzy znają mange Tower of God, niech nie liczą na wiele powiązań. Nie spotkacie tu znanych Nyców, a nawet organizacja wieży jest trochę inna.
Graczy limitu nie stawiam... ale daje inne ograniczenia. Można wysłać tylko jedno Kp, nie ma zwrotów powtórek itp. Jedna szansa - jedna rekrutacja. Karta mi się spodoba- wchodzisz, w innym przypadku można spróbować na innym piętrze.
Główna część rozgrywki (jak nie 99%) odbywać się będzie w g docu. Więc jeżeli nie lubisz tego narzędzia, lub nie masz czasu by aktywnie w nim uczestniczyć, radze sobie odpuścić. Bo musze przyznać, iż ta sesja jest dość angażująca.

Zaś o co tu chodzi i kim zagracie?

Istnieje wieża, kto dojdzie na jej szczyt może wypowiedzieć dowolne życzenie, które się spełni. Jednak by dotrzeć na ostatnie piętro, należy pokonać niezliczone poziomy, gdzie na każdym czeka jakiś test.

Większość pięter to całe światy i wymiary, którymi opiekują się pomocnicy Boga. Są to osoby które, kiedyś doszły już na szczyt, zyskując moc i spełniając swe marzenie, w zamian decydując się by pomóc władcy tego miejsca.
Wy zaś wcielicie się w nowoprzybyłych do wieży, osobników którzy niemal dopiero zaczynają swoją wspinaczkę.

Start sesji to test pozwalający przejść z piętra drugiego na trzecie. tak więc jest to pewien czas po wydarzenia z sesji piętro 1
Wasza postać pochodzić może z dowolnego świata, może wyglądać jak chcecie – ogólnie pełna kreacja. Od bezkształtnych galaret, po olbrzymich słonio-ludzi. Co tam komu w duszy gra.
A teraz czas na wzór Kp:

Część fabularna:

Imię postaci: Coś trzeba tłumaczyć?
Wiek: Ile macie latek + wyjaśnienie ile to dla waszej rasy
Rasa: Opis ludu z którego pochodzicie… im bogatszy w informacje tym lepiej.
Świat: Skąd przyszliście. Tutaj macie pełne możliwości, możecie opisać pobieżnie, lub też rozpisać się na 100 stron. Ponieważ z wieży nie da się wyjść, to te informacje będą głównie przydatne dla mnie.
Wygląd i charakter: Czyli opis waszej postaci, ten fizyczny jak i psychologiczny. Proszę też dołączyć awatar przedstawiający bohatera.
Cel –Niezwykle ważny punkt. Czemu zdecydowaliście się porzucić wszystko i wejść do wieży. Czego tu szukacie, co to spowodowało. Ten punkt jest kluczowy.
Historia. – Punkt nieobowiązkowy. Najważniejsze rzeczy można opisać w „Celu”, ale tutaj jak ktoś ma ochotę, może rozwinąć losy swego bohatera przed trafieniem do wieży. Można też pokrótce opisać co robił na 1 piętrze i na drugim przed testem.
Wszelakie informacje dodatkowe: wszystko inne.

Część Mechaniczna:

Tytułem wstępu: W czasie pierwszej sesji, mechanika rozwinęła się trochę. Wyniknęło to z konieczności prowadzenia uczciwych walk PvP oraz MvP. Aktualnie wszystko co musicie wiedzieć o mechanice znajduje się w tym dokumencie:

https://docs.google.com/document/d/1...fukAUeLJQ/edit

Jednak jeżeli was ona przeraź ni nie przejmujcie się. Na pewno pomogę w jej zrozumieniu, oraz zapewne ulegnie jeszcze ona pewnym zmianą. Ponadto mechanika nie ma tutaj dominować rozgrywki więc to tylko narzędzie pomocnicze.

Wzór Kp mechanicznego:
Siła: - określa zdolności fizyczne postaci.
Zręczność: Określa jak gibka i szybka jest postać
Intelekt: Określa szybkość uczenia się postaci oraz zdolności analitycznych
Specjalne moce: Wszelakie umiejętności które posiada wasza postać. Możecie tu wpisać walkę mieczem, ale i strzelanie laserami z uszu podczas zjedzenia rzodkiewki.
Specjalne Moce stopniuje się w skali od 1-4 punktów. Im więcej wydacie na daną moc, tym silniejsza ona jest.
Klasa: W wieży każdy otrzymuje przydział do jednej z czterech klas. Musicie wybrać między:
1. Łowca – Typowy wojownik i główna siła uderzeniowa. Są to mistrzowie walki.
Podstawowe umiejętności łowców ( nie patrzcie na wartości liczbowe itp… nie zostały przekonwertowane na nową mechanikę):

https://docs.google.com/document/d/1...eqUE_yZ68/edit

2. Zwiadowcy – Jak sama nazwa wskazuje, osoby parające się infiltracją i zdobywanie informacji.
Podstawowe umiejętności zwiadowców( nie patrzcie na wartości liczbowe itp… nie zostały przekonwertowane na nową mechanikę):

https://docs.google.com/document/d/1...QFmA2Lkj4/edit

3. Użytkownicy Shinso – Inaczej mówiąc magowie. W wieży krąży energia zwana Shinso, to dzięki niej można tkać zaklęcia.
Podstawowe umiejętności shinso( nie patrzcie na wartości liczbowe itp… nie zostały przekonwertowane na nową mechanikę):

https://docs.google.com/document/d/1...eUz_HI_ew/edit

4. Latarnicy – Najmniej typowa z klas. Posługując się specjalnymi latarniami, służą za wsparcie i komunikacje w drużynie.
Podstawowe umiejętności latarników( nie patrzcie na wartości liczbowe itp… nie zostały przekonwertowane na nową mechanikę):

https://docs.google.com/document/d/1...VRQfqnxPU/edit

Umiejętności klasowe: czyli wszystkie moce wynikające z przynależenia do danej klasy, których się nauczyliście.
Zaczynacie z bazową wartością wszystkich statystyk 1 oraz z zerowa ilością mocy specjalnych, punkty każdy rozdziela według uznania. Można olać moce i zainwestować w staty jak i na odwrót.
A no właśnie skąd te punkty!
No i tu zabawna sprawa… dostaniecie je dopiero po zgłoszeniu chęci do sesji. Proszę o zgłaszanie się w tym temacie lub na pw. Każda osoba dostanie losową liczbę punktów.
Czemu? Bo tak będzie ciekawiej. Skoro przybywacie z różnych światów nie macie takich samych możliwości. Ktoś kto u siebie był mega szybki, w wieży może okazać się żółwiem i na odwrót
Wyróżnia się dwie pule punktowe:
1. Punkty na rozwój ogólny – można za nie podbijać statystyki oraz prywatne moce specjalne.
2. Punkty klasowe – służą do kupowania mocny związanych z klasą.

Co do ekwipunku jest on do uzgodnienia ze mną. Nie będę was ograniczał, ale muszą to być przedmioty które można nosić przy sobie. Koparką mi tu nikt nie wjedzie (chyba ze będzie grał koparką co wydaje się ciekawym pomysłem…)
Rekrutacje nie są moją mocną stroną… więc przymrużcie lekko oko. Najlepiej poczytać sesje które prowadziłem, by zobaczyć mój styl pisania.
W sesji czeka was trochę intryg, trochę walk (chociaż nie tak wiele jak mogliby spodziewać się ci, którzy już trochę ze mną grywają), dużo myślenia oraz sporo rywalizacji.

Jeszcze jedna ważna sprawa

Śmierć w sesji jest ostateczna. Jeżeli wasza postać umrze, to nowa stworzyć możecie dopiero na kolejnym piętrze. Więc dbajcie o swoje kruche żywoty.

Zapewne zapomniałem o tysiącu rzeczy, a kolejny tysiąc opisałem za słabo, więc pytać, pytać i jeszcze raz pytać, gdy coś was nurtuje!
Kp najmilej widziane w postaci gogle doca, lub po prostu wysłane na pw.
Rekrutacja potrwa tydzień… z ewentualnym przedłużeniem do dwóch.
Mam nadzieje, że znajdzie się kilku chętnych
http://lastinn.info/raporty-z-sesji/...tml#post492801 ([Autorski] Tower of God - Piętro 1) –raport z sesji
https://docs.google.com/document/d/1...ZnLpC4kxs/edit - Dziennik z piętra 1. W tym spis Npców.
 
__________________
It's so easy when you are evil.
Ajas jest offline  
Stary 19-04-2014, 15:53   #2
Ryo
 
Ryo's Avatar
 
Polecam!
Zgłaszam się!
PS: Ha, pierwsza. ^^
 
__________________
Every time you abuse Schroedinger cat thought's experiment, God kills a kitten. And doesn't.

Na emeryturze od grania.
Ryo jest offline  
Stary 19-04-2014, 15:55   #3
 
Zajcu's Avatar
 
Do Ajasa pójdę zawsze i w każdym możliwym settingu. Tak też jest i tym razem.

Przepisuję postać, niech moc pączków napełni wszystkich głodnych przyjaciół, jak i wrogów.
 
Zajcu jest offline  
Stary 19-04-2014, 18:09   #4
 
Elas's Avatar
 
Sesja u Ajasa to nie jest coś co można odpuścić tym bardziej patrząc na ekipę poprzedniej części!
 
Elas jest offline  
Stary 19-04-2014, 18:25   #5
 
Tropby's Avatar
 
Oczywiście również się zgłaszam i polecam Ajasa każdemu kto lubi mocne wrażenia i dużo interakcji na google docu. Jego sesje na pewno nikogo nie zanudzą
 
Tropby jest offline  
Stary 19-04-2014, 19:34   #6
 
Fiath's Avatar
 
Też się piszę na dalszą grę. Aczkolwiek z przyczyn fabularnych zmieniam postać =w=
 
Fiath jest offline  
Stary 19-04-2014, 20:39   #7
 
Karmazyn's Avatar
 
Ja też, ja też. Bezi ma za dużo wrogów, by go tak samego teraz zostawiać
 
__________________
Dłuższy kontakt może zagrażać Twojemu zdrowiu lub życiu.
Toczę batalię z życiem. Nieobecny na długi czas.
Karmazyn jest offline  
Stary 19-04-2014, 20:55   #8
 
Ajas's Avatar
 
Ja dodam tylko, żeby nowe osoby nie bały się zgłaszać Jesteśmy otwarci na nowych graczy
 
__________________
It's so easy when you are evil.
Ajas jest offline  
Stary 20-04-2014, 18:41   #9
 
Agape's Avatar
 
A stare z recyklingu? Mam pomysł na postać, wylosuj mi punkciki to zacznę maltretować mechanikę.
 
Agape jest offline  
Stary 20-04-2014, 19:14   #10
 
Ferr-kon's Avatar
 
Co to znaczy "mieć czas aktywnie w nim uczestniczyć"? Nie ukrywam, że klimat mangi/anime mnie od dawna zachęca, a sam koncept sesji jest super, ale nie jestem pewien czy bym nadążał w docu.
 
Ferr-kon jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:46.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168