lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [D&D, Królestwo] Gildia Najemników (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/15097-d-and-d-krolestwo-gildia-najemnikow.html)

Cedryk 27-03-2015 14:15

Tak jest jako rzemiosło: alchemia, z drugiej strony tylko dla klas czarujących, co jest dziwne.
Czyli dopuszczasz to rzemiosło dla postaci nie czarujących?
To zawsze zależy od MG, ja jak prowadzę to dopuszczam.

Sayane 27-03-2015 14:22

No właśnie ten craft chyba przesta być tak oczywisty.

Dopuszczę, ale muszą mieć coś wspólnego z miskturami jakie tworzą, np. lecznicze - druidzi, tropi lub postacie z zielarstwem albo czymś pokrewnym - wiadomo o co chodzi.

Cedryk 27-03-2015 14:43

Druidzi, kapłani, paladyni i łowcy oraz oczywiście wszelkiej maści czarodzieje itp, itd. to postacie czarujące. Dotyczy to też klas prestiżowych np skrytobójcy itd., itp.
To że nie mogą aktywnie w danym momencie rzucać czarów nie zmienia faktu, iż są to klasy czarujące.

Pytanie dotyczyło postaci z klas barbarzyńcy, mnicha, wojownika i złodzieja lub fachowca, lecz to już raczej NPC.

Czyli przekładając na język mechaniki dopuścisz rzemiosło:alchemia dla postaci nie czarujących, gdy postać będzie miała dane też rangi w wiedzę (natura) i/lub Profesję Zawód (zielarz, aptekarz, garbarz, piwowar, gorzelnik, winiarz)

Sayane 27-03-2015 14:59

Chodziło mi dokładnie o Twój ostatni akapit, czyli np. wojownik z zielarstwem, żeby się ta alchemia z d. nie brała.

Sayane 27-03-2015 21:18

Jak widać po spisie mamy niedobór tanków (wysłanych, bo zgłoszonych są dwa), więc jeśli ktoś jeszcze nie ma pomysłu na postać, to polecam wahnięcie w stronę jakiegoś mieczoroba.

Autumm 27-03-2015 21:22

Ale za to dystansowych DPS'ów ci u nas dostatek, a i support się znalazł :)

...to co, kto na mida, a kto na top?

<pozdro dla kumatych ;p >

Sayane 29-03-2015 21:27

Niedziela, niedziela, więc pora na pierwsze typy 90-procentowe ;)

Kompletne karty (gwoli formalności czy nic mi nie uciekło; jeśli ktoś przysłał, a go nie ma to proszę krzyczeć):
  • Cedryk - mniszka lub tropiciel z Futenberg;
  • Piter - druid z Wilczego Lasu;
  • Komtur - wojownik z Futenberg;
  • Proxy - kapłanka spod Darrow.
Niekompletne:
  • Sekal - czekam na mechanikę
  • Drahini - tropiciel - jw.
  • Warlock - tropiciel?
  • Sierak
Potencjalnie przyjęci ;) (kompletne karty):
  1. Nemroth - czarodziej z Browntown;
  2. Redone - łotrzyk z Esper (urodzinowy prezent ;));
  3. Purvis - tropiciel spod Futenberg (początkujący, wejście z automatu);
  4. Autumm - healer z Browntown;
  5. goorn - zaklinacz kobold;
Spływają tanki, więc tu się jeszcze wstrzymam z wyborem :)




Wolne miejsca w Gildii: X X X X X X O O


goorn 29-03-2015 23:24

Zaktualizowana i nieco poprawiona wersja historii Gergo Kobolda poszła na PW.

Jakby ktoś pytał to najmilszy kobold pod słońcem i do tego zaklinacz.

Sayane 30-03-2015 08:15

Przyjęte i mały update w członkach Gildii :) Jestem bardzo ciekawa jak mały kobold poradzi sobie w tępieniu... koboldów ;)

Karty nadal spływają, więc typy są na 90% zaledwie ;)

Komtur 31-03-2015 11:52

Widzę że moje szanse na przyjęcie do sesji powoli topnieją przy tak silnej konkurencji, dlatego też mam propozycję: Sayane przyjmij wszystkich i podnieś poziom śmiertelności.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:37.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172