09-05-2015, 18:21 | #41 |
Reputacja: 1 | Od kiedy imiona są ważne :O? W standardowej wersji też nie ma poszlak. Nie rozumiem ostatniego pytania. |
09-05-2015, 18:27 | #42 |
Reputacja: 1 | Chodzi o brak panelu graczy, tego na górze w którym są oni wymienieni. Chciałeś wymyślić tyle bzdet, a nie pomyślałeś o tym żeby dawać poszlaki. To co w ciemno mamy się eliminować? W takim wypadku będzie to bezsens. Zobacz sobie jak było to rozwiązane w poprzednich sesjach z mafii. A bez imion nie ma postaci, są gracze. Jako gracz mogę napisać "Typuję xy" i tyle, a jako postać mogę napisać co ona myśli o sytuacji. I nie wyobrażam sobie tworzyć postaci z użyciem nicku. Tylko dlatego że tak będzie "łatwiej".
__________________ It's only after we've lost everything that we're free to do anything. On a long enough time line, the survival rate for everyone drops to zero. |
09-05-2015, 18:33 | #43 |
Reputacja: 1 | Prawdę powiedziawszy też wolałaby, aby nasze postacie miały imiona. Przez kilka dni myślałam już o mojej postaci i dla mnie ona jest już żywą gderliwą staruszką o imieniu Peggy Sue... myślę też, że w trakcie gry nasze postacie będą ze sobą rozmawiać, a rozmowa między postaciami przy użyciu nicków graczy jest trochę niezręczna Ostatnio edytowane przez Wisienki : 09-05-2015 o 18:36. |
09-05-2015, 18:50 | #44 |
Reputacja: 1 | Dobrze, dobrze. Dodajcie sobie te imiona i poszlaki od tego momentu będą miały sens. Ale pierwszego wpisu nie z edytuje. Co do graczy są dodani, ale wiesz, że nie trzeba obowiązkowo przyklejać panelu graczy. |
09-05-2015, 18:57 | #45 |
Reputacja: 1 | Muszą być imiona postaci i ich twarze. Gra powinna zaczynać się od nocy, bo wtedy wszystkie ważne postacie mogą coś robić. Ile w końcu dałeś mafii? |
09-05-2015, 19:16 | #46 |
Reputacja: 1 | Trzech |
09-05-2015, 19:37 | #47 |
Reputacja: 1 | Gra skończy się w drugiej kolejce: a) miasto linczuje kogoś kto nie jest mafia, mafia zabija, mafia wygrywa b) miasto nikogo nie linczuje, mafia zabija, miasto linczuje kogoś kto nie jest mafią, mafia wygrywa c) miasto nikogo nie linczuje, mafia zabija, miasto nikogo nie linczuje, mafia zabija, mafia wygrywa Zaczynając grę w dzień pierwszy lincz jest kompletnie losowy i lepiej jak go w ogóle nie ma. Ostatecznie lepiej by było jakby było dwóch mafiosów i gra zaczęła się w nocy deklaracjami nocnymi tych wszystkich specjalnych postaci. Co prawda pierwsza osoba z miasta zginie zanim cokolwiek powie, ale przynajmniej pierwszy lincz będzie oparty na jakichkolwiek podstawach wynikających ze zdolności postaci, które przeżyły (i kłamliwych deklaracji mafiosów). |
09-05-2015, 20:41 | #48 |
Reputacja: 1 | a mi się wydaje, że takie rozpoczęcie gry jest fajne, ot taka przygrywka w trakcie której mamy możliwość zapoznania się z innymi postaciami, obserwowania ich, a gdy nadejdzie noc gra zacznie się naprawdę. Więc o poranku gracze będą mogli działać nie tylko w oparciu o poszlaki lecz i o ich własne obserwacje zachowań innych postaci co być może pozwoli im np. trafniej typować lub lepiej zrzucać winę na niewinnych |
09-05-2015, 21:51 | #49 |
Reputacja: 1 | Anonim sesja MUSI zacząć się w ciągu dnia i tego dnia nikt nie umiera. Dodatkowo jest przecież 5 ludzi z miasta i wszyscy oni muszą zginąć inaczej mafia nie wygra. |
09-05-2015, 21:56 | #50 |
Reputacja: 1 | Ach, nie zauważyłem tej reguły domowej. Myślałem, że gramy do momentu gdy liczba osób miasta będzie równała się liczbie osób z mafii (i wtedy mafia wygrywa). |