|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
30-06-2016, 10:01 | #21 |
Reputacja: 1 | I jeszcze jedno pytanie - skoro mamy volusów, drelli i batarian, mechanika (czytaj dostępne moce) mocy postaci opiera się na wizji z Mass Effecta 3 na multiplayerze? Bo broń, jeśli dobrze rozumiem, opiera się na wizji Mass Effecta 1 A co do broni: czy postać musi posiadać wszystkie cztery przedmioty? Wszak adeptom omniklucz po przysłowiowie... no, po nic Ostatnio edytowane przez Goel : 30-06-2016 o 10:13. |
30-06-2016, 11:59 | #22 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Nie, de facto postać może mieć trzy przedmioty. Wzmacniacz i omni-klucz pojawiają się tylko dlatego, że różne klasy mają różne zapotrzebowanie. Tak więc logiczne, że jeśli moja klasa nie może mieć omni-klucza, to go nie wybiorę. Jeszcze kilka słów: za chwilę w głównym poście pojawi się w sekcji o tworzeniu postaci nowa rubryka, którą postanawiam wprowadzić dla nadania naszej rozgrywce nieco RPG-owości. Szczegóły w pierwszym poście. Ci, którzy wysłali już swoją KP, mogą dosłać umiejętności (i wiek, drugą nową kategorię), ale nie muszą, zgodnie z zasadą, że prawo nie działa wstecz. I uwagi, jakie nasunęły mi się podczas rekrutacji. Zwracajcie uwagi na ograniczenia klasowe. Nie każda rasa może zostać adeptem, a nie każda żołnierzem. Druga rzecz - pozwalam na przysyłanie więcej niż jednej propozycji. Wtedy po prostu wybiorę lepszą, a szanse zgłoszonego wzrastają. Oczywiście lepiej wysłać jedną dopracowaną niż tuzin byle jakich. | |
30-06-2016, 12:08 | #23 |
Reputacja: 1 | Dodam tylko, że w ME3 na multiplayerze moce w danej klasie były dostowane do rasy - czyli adept asari miał inne moce niż człowiek, a dodatkowo dochodziły talenty wspomniane dla wymienionych ras dodatkowych (czyt adept drell, infiltrator volus czy sentinel batarianin). Wykaz tych mocy jest dostępny na wiki po wpisaniu danej klasy postaci i rasy, tj. volus vanguard itd. Co ciekawe, większość klas miała w ten sposób trzy-cztery moce, co (myślę) jest dobrym ograniczeniem. Przepraszam, jeśli wyszedłem na zadufka wchodzącego w paradę GM To tylko moje sugestie - owo dostosowanie mocy do rasy naprawdę dobrze wyszło twórcom ME 3 |
30-06-2016, 12:12 | #24 |
Reputacja: 1 | Ach, ok. Nie sprawdziłem angielskiej Wiki. Tak więc drobna korekta w pierwszym poście - stosujemy talenty z ME3, ale sposób rozdawania się nie zmienia. Dzięki za uwagę . PS. Gdyby w mulitplayer brakowało jakiegoś wybranego przez Was archetypu postaci, stosujecie uniwersalne, klasowe drzewo umiejętności. |
30-06-2016, 12:22 | #25 |
Reputacja: 1 | Ode mnie będzie Drell Sentinel. Przeglądam te umiejętności z pierwszego posta (przydałby się link do wiki) i mając 5 pkt trudno sklecić kogoś o takim poziomie doświadczenia, jaki opisałeś. Jeszcze jedno, jakie to są 4 drzewka? Sentinel posiada: Throw Warp Lift Grenade Tech Armor Overload Cryo Blast Offensive Mastery Fitness Ostatnio edytowane przez psionik : 30-06-2016 o 12:26. |
30-06-2016, 12:26 | #26 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Chciałem podlinkować, ale chyba nie ma ogólnej strony z wypisanymi wszystkimi archetypami z multi? Albo ja przeoczyłem, z angielskim się średnio lubimy. Jeśli ktoś ma linka, niech wrzuci. Ostatnio edytowane przez MrKroffin : 30-06-2016 o 13:06. | |
30-06-2016, 12:56 | #27 |
Reputacja: 1 | Tryb multi? |
30-06-2016, 13:02 | #28 |
Reputacja: 1 | Coś w tym zabawnego? Mówię o multi z ME3 . Dobrze, widzę że powstał nam trochę chaos w związku z tymi umiejętnościami. Rozszerzam tę sekcję w pierwszym poście, aby nikt nie miał wątpliwości. Ostatnio edytowane przez MrKroffin : 30-06-2016 o 13:07. |
30-06-2016, 13:14 | #29 |
Reputacja: 1 | Czy chodzi Ci o to: Mass Effect 3 Multiplayer/Character Customization - Mass Effect Wiki - Wikia ? |
30-06-2016, 13:23 | #30 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
| |