|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
16-07-2016, 13:02 | #11 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
16-07-2016, 13:33 | #12 |
Reputacja: 1 | Ale przecież to proste, tylko dwa rzuty, kilka równań i zaledwie po kilku godzinach zmarnowanych na ustalanie czy test odpędzania modyfikuje poziom kleryka podczas testu obrażeń z odpędzania, sprawa jest mniej więcej jasna. Wtedy zostaje już tylko policzyć, że odpędzanie wystraszyło dwa szczury zombie które następnie schowały się w dziurze a po minucie wylezą i zaatakują znowu. Naprawdę nic skomplikowanego. |
17-07-2016, 04:22 | #13 |
Reputacja: 1 | Mam dwa pytania. Po pierwsze, jak duże nastawienie będzie na walkę w tej kampanii? A po drugie, czy pozwolisz mi w miejscu dwóch wad wybrać granie ślepą postacią? |
17-07-2016, 11:30 | #14 |
Reputacja: 1 | Z tego co przeglądałam scenariusz to jest pół na pół walka i gadanina. Lol, chcesz ślepą - Twoja sprawa jak sobie będzie radziła |
17-07-2016, 12:34 | #15 |
Reputacja: 1 | Ponieważ istnieje niewielka szansa, że z wami zagram, to chciałbym Cię Demogorgonie poprosić byś raz jeszcze rozważył tworzenie niewidomej postaci. Nawet jeśli chcesz sobie czymś zrekompensować brak wzroku to jedyną zdolnością która anuluje większość kar jest ślepowidzenie (a jedynym sposobem który mi przychodzi do głowy by je uzyskać na pierwszym poziomie to grać antropomorficznym nietoperzem). W przeciwnym wypadku postać z poważnymi karami za brak wzroku nie jest praktycznie w stanie walczyć, 50% szansy na nietrafienie zanim jeszcze wykonasz rzut ataku, poważne minusy do klasy pancerza i o czym się często zapomina brak możliwości rzucania czarów (które wymagają linii efektu i linii wzroku). No i fabularnie: "Pociągnij zieloną dźwignię to otworzysz drzwi, nie ciągnij czerwonych bo to pułapki" głosił napis na ścianie. |
17-07-2016, 12:57 | #16 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
17-07-2016, 13:10 | #17 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
17-07-2016, 14:36 | #18 |
Reputacja: 1 | Chce grać ślepym to niech gra, czasem roleplay ważniejszy od mechaniki. Szkoda, że niektórzy o tym zapominają. |
17-07-2016, 23:36 | #19 |
Reputacja: 1 | Dzięki, ale uznałem, że gdyby miało z tego powodu dochodzić do konfliktów w drużynie wśród graczy, to nie warto. Nie chciałbym psuć innym gry. Zrobię postać, któa widzi a granie ślepą pozostawię sobię na coś bardziej opartego na intrydze. |
18-07-2016, 06:21 | #20 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Oczywiście fabularnie postać będzie niełatwa do udźwignięcia.
__________________ Bez podpisu. | |