Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09-04-2017, 23:12   #1
 
xeper's Avatar
 
Reputacja: 1 xeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputację
[Autorski/fantasy] Karawana Niewolników

Efaralo wzniesiono na ruinach jakiegoś wcześniejszego osiedla, które uległo z niewiadomych przyczyn całkowitemu zniszczeniu, wykorzystując budulec i fundamenty. Jako, że Efaralo było mniejsze od swojego poprzednika, wokoło zamieszkałego terenu rozciągało się pole zarośniętych, wypalonych i częściowo rozebranych ruin. Z rzadka pojawiały się tam potwory bądź nieumarli, z którymi strażnicy pod wodzą konstabla Ferreiry szybko się rozprawiali. Eferalo miało swój chram, gdzie czczono torillskich bogów i z którego mnisi wyruszali na zagnojone, brudne ulice rozdając chleb i owoce. Naprzeciw klasztoru, na wzgórzu stał warowny gród, należący do mieniącego się spadkobiercą jakiegoś prastarego rodu, markiza Narcisio Bodesque Pantone. Władał on niepodzielnie miastem i okolicznymi ziemiami, zdzierając ile się dało i niewiele dając w zamian. Ludzie musieli radzić sobie sami, a markiz i zgromadzona wokół niego zgraja popleczników i pochlebców urządzała w koło bale i wyprawiała się w dzicz, zapolować na drapieżców. W Efaralo ludzie żyli z rzemiosła, produkcji rolnej i niewolników. Tych ostatnich zwożono do miasta z wszystkich stron, gromadzono na Placu Niewolniczym i ładowano w karawany, które potem wyruszały do takich miejsc jak Asleuta, Nioda czy portowe Kias, aby potem pożeglować do któregoś z rusanamańskich krajów.

Teraz, w trzecim miesiącu pory deszczowej ku Kias wyruszano szczególnie chętnie. Jak co roku, odbywało się tam Święto Żebraków. Kilkudniowy festiwal picia i zabawy, sponsorowany przez Wielką Radę. Za darmo dawano alkohol, mięsiwa, owoce i pieczywo. Karczmy otwierały swoje piwniczki dla chętnych degustacji trunków. Burdele świadczyły usługi za niemal darmo. Ale nade wszystko odbywał się wielki targ niewolników. Do Kias ściągali handlarze, jeśli nie z całego świata, to co najmniej z jego południowej części. Każdy kupiec handlujący żywym towarem czuł się zobligowany aby wystawić swoich niewolnych na podestach Bazaru Południa.

Wśród tych kupców był też Hamadrio, który od trzydziestu lat zajmował się handlem drewnem, butami, żelaznymi sztabami, egzotycznymi owocami, tkaninami i w okolicach Święta Żebraków, niewolnikami. Jak co roku, pojawił się w Efaralo i jak to od lat bywało, rozpuścił wieści, że poszukuje chętnych do pracy przy ochranianiu swojej, zmierzającej do Kias karawany. Na chętnych, jak co roku oczekiwał w Baranim Ogonie – jednym z kilku zajazdów w mieście.

- Panie dobry – chudy, obdarty i umorusany błotem chłopaczek podchodził do wszystkich noszących broń, którzy pojawili się na Szerokim Trakcie, głównej ulicy miasta. – Może tak przypadkowo pracy szukacie? Wielce szanowny i szczodry Hamadrio poszukuje takich zuchów jak wy. Nie, nie bijcie proszę! Ja tylko wieść roznoszę. Kupiec Hamadrio zaprasza do Baraniego Ogona, gdzie wieczorami czeka na chętnych do eskortowania swojej karawany. Zjawić się możecie, bez zobowiązań oczywiście, a i wypić na koszt Hamadrio będziecie mogli.

- Panie dobry... – chłopak i kilku mu podobnych w koło powtarzało słowa Hamadrio niczym mantrę, zaczepiając zbrojnych. Do znudzenia.



Witam!

I znów przyszło mi na myśl coś poprowadzić. Tym razem w autorskim wydaniu. Świat przedstawiony na poziomie średniowiecza, rasy tylko ludzkie, ale jakie! Sesję planuję szybką, jak to mam w zwyczaju, tzn. pięć dni na kolejkę – trzy dla Was, dwa dla mnie. W związku z tym posty krótkie acz treściwe, bez udziwnień typu google_doc. Mechanika będzie, ale po mojej stronie, Wy stworzycie tylko kartę postaci. Jako, że nagryzmolenie KP nie zajmuje dużo czasu, to rekrutacja potrwa tydzień (akurat do WielkiejNocy). Przyjmę czterech-pięciu graczy, jeśli tylu się znajdzie.


Karta Postaci, a więc czego wymagam:

Postać scharakteryzowana jest przez rasę, profesję i dziesięć cech.
Ghaga
Potężni, muskularni i wysocy czarnoskórzy ludzie, zamieszkujący rejon sawann i półpustyń. Ich poziom rozwoju i kultura odpowiada plemionom zachodniej/centralnej Afryki w okresie średniowiecza.

Gmanagh
Rasa nomadów i pasterzy. Osiągają wzrost 170 cm i są wątłej budowy. Mają skośne oczy, żółtawą karnację i czarne, mocne włosy. Są doskonałymi jeźdźcami, hodowcami bydła i koni. Mieszkają na zachodnich stepach, wypasając swoje stada. Oddają cześć Matce Ziemi i duchom przodków. Nazewnictwo oparte na celtyckim.

Irunoi
Czarnoskórzy, niewysocy i wątłej budowy mieszkańcy wilgotnych lasów tropikalnych na południu. Zdobią swoje ciała tatuażami i rytualnymi bliznami. Tatuaże i blizny różnią się w zależności od plemienia. Wyznają trzech okrutnych i krwiożerczych bogów - Jubaha, Jahala i Jemila. Składają im ofiary z ludzi, powszechny jest kanibalizm. Odpowiednikiem tej rasy są prymitywne kultury polinezyjskie.

Kha-Ank-Ha-Ru

Wywodząca się z Ank-menu-hasi [Pustyni Wielkiego Pragnienia] i otaczających ją gór, rasa niewysokich ludzi o ciemnej karnacji i skąpym owłosieniu. Dzielą się na trzy kasty: hakh-ra, magów-kapłanów, rządzących społeczeństwem; nigh-ra, kastę wojowników i nub-ri, obywateli pracujących na rzecz pozostałych kast. Obyczaje i nazwy wzorowane na egipcjanach.

Okarowie
Zamieszkujący obszar między północnymi rubieżami Relhadów i krainami Rusanamanich ludzie o jasnej skórze, przeciętnej budowie i zazwyczaj ciemnych włosach. Kultura w państwach okaryjskich odpowiada tej z wczesnośredniowiecznych Niemiec.

Relhadowie
Mieszkańcy północnych regionów kontynentu: Półwyspu Relandzkiego i otaczających go archipelagów. Wojownicy, piraci, handlarze, rzemieślnicy i pasterze - jednym słowem Nordowie (kultura i nazwy wzorowane na skandynawskich).

Rusanamani
Wysocy i ciemnoskórzy. Zamieszkują południowo-wschodnią część kontynentu i wyspy Mórz Szafirowych. Rasa, która we wszystkim wietrzy interes i za dobrą opłatę gotowa jest zrobić niemal wszystko. Kultura i język Rusanamani wzorowane są na języku i kulturze arabskiej.

Shaer
Wojownicza i prymitywna rasa ludzi. Shaerowie to potężne, ponad dwumetrowe humanoidy o intensywnym owłosieniu, z wyraźnie zaznaczoną żuchwą i potężnymi zębami . Czczą krwawe bóstwa, zabijają dla przyjemności i lubują się w widoku umierających ofiar. Agresywni i wojowniczy, stanowią postrach dla innych mieszkańców kontynentu. Zamieszkują Góry Czarne i Mosiężny Płaskowyż. Imiona wzorowane na rosyjskich.

Thoer
Ludzie zamieszkujący centrum zachodniej części kontynentu, w dorzeczu Albis i Isarcus. Imperium Thoertianum wzorowane jest na Cesarstwie Rzymskim.

Torillo
Śniadolicy, ciemnowłosi mieszkańcy miast-państw położonych wzdłuż Gór Sierpowych. Doskonali żeglarze, szkutnicy i rybacy. Kulturowe nawiązanie do średniowiecznych Włoch i Hiszpanii.

Yassan
Prymitywna rasa ludzi. Są niskiego wzrostu, krępi, o długich kończynach. Ich skóra ma ciemny odcień, włosy mają zawsze czarne, a oczy szare lub niebieskie. Zamieszkują zalesione obszary Krwawego Wybrzeża i Yassańskiej Dziczy. Poziomem barbarzyństwa dorównują Shaerom, są zamknięci na jakiekolwiek nowości i głęboko przesądni. Dzielą się na klany, które swoje nazwy biorą od zwierzęcych totemów, które wyznają. Do praktyk Yassan należą ofiary z ludzi, wymyślne i długotrwałe tortury i palenie żywcem. Ich kultura odpowiada późnemu neolitowi.


[w nawiasach przykłady lub specjalizacje]
Arystokrata [jarl, syn wodza, młody baronet, zubożały szlachcic]
Barbarzyńca
Czarownik [nekromanta, kapłan, mag krwi, mistrz żywiołów, czarny zakonnik]
Kupiec [domokrążca, handlarz, przedstawiciel faktorii, kolekcjoner osobliwości]
Nomad
Oszust [karciarz, bawidamek]
Pieśniarz [bard, trubadur, skald, plemienny mędrzec]
Pirat
Uczony [alchemik, zielarz, skryba, kartograf, badacz starożytności]
Wojownik [topornik, kawalerzysta, legionista, ]
Złodziej [włamywacz, kieszonkowiec, oprych]
Zwiadowca

1. Kondycja - zdrowie, wytrzymałość, odporność na zmęczenie, ból i choroby
2. Siła - tężyzna fizyczna i siła mięśni
3. Szybkość - prędkość poruszania się
4. Zmysły - wyczulenie zmysłów postaci
5. Zręczność - zdolności manualne, koordynacja oko-ręka
6. Zwinność - sprawność ruchowa, równowaga i refleks
7. Charyzma - zdolność wpływania na innych, wygląd, komunikacja
8. Inteligencja - rozumowanie, uczenie się, łączenie faktów, wyciąganie wniosków
9. Intuicja - szósty zmysł i postrzeganie pozazmysłowe
10. Wola - siła charakteru, odwaga i odporność psychiczna

Poziom każdej z nich określa się rzutem 2k6+3 i wynik mnoży razy 5%.


Punkty życia określa [Kondycja+Siła]/5; Punkty Magii to [Inteligencja+Wola]/10



W karcie powinno znaleźć się też imię postaci, adekwatne do rasy, z której pochodzi oraz jej ekwipunek. Spisu tego ostatniego nie podaję, możecie wymyślić sami, byle z umiarem [najwyżej okroję]. Można też skorzystać z tych stron [nie sugerujcie się cenami, cechami, obrażeniami i innymi, bo to do systemu WH]:

Ekwipunek
Broń
Zbroje [im cięższa zbroja, tym większe kary do cech]

Jeśli ktoś byłby zainteresowany grą postacią czarującą, to proszę o info. Wyjaśnię parę rzeczy, które godne są wyjaśnienia.

Znajdą się jacyś chętni do gry?
LISTA ZGŁOSZEŃ
1. Historyk112 - Torillo, uczony
2. szkuner - Ghaga, wojownik
3. Autumm - Ghaga, zwiadowca
4. Snigonas - Relhad, arystokrata
5. Moni - Irunoi, oprych
6. Krieger - Kha-Ank-Ha-Ru, złodziej
7. Okaryna - Okar, złodziej-oszust
8. Kerm - Gmanagh, wojownik
9. liliel - Rusanamani, czarownik
10. Marrt - Thoer, wojownik
11. Annatar - Okar, czarownik
 

Ostatnio edytowane przez xeper : 17-04-2017 o 18:50.
xeper jest offline  
Stary 10-04-2017, 15:56   #2
 
Okaryna's Avatar
 
Reputacja: 1 Okaryna ma wspaniałą reputacjęOkaryna ma wspaniałą reputacjęOkaryna ma wspaniałą reputacjęOkaryna ma wspaniałą reputacjęOkaryna ma wspaniałą reputacjęOkaryna ma wspaniałą reputacjęOkaryna ma wspaniałą reputacjęOkaryna ma wspaniałą reputacjęOkaryna ma wspaniałą reputacjęOkaryna ma wspaniałą reputacjęOkaryna ma wspaniałą reputację
Czy da radę stworzyć kombinacje dwóch profesji? Bo ja bym się kusiła na złodzieja- oszusta.
Co do cech - rzucamy 10 razy kostką i rozkładamy wyniki pod wybraną profesje czy jednak na odwrót? Rzucamy i patrzymy sobie jaka profesja najbardziej pasuje pod to co nam wypadło? Bo wtedy mój pomysł na postać zostaje nieco zmącony xd
 
__________________
Once upon a time...
Okaryna jest offline  
Stary 10-04-2017, 16:09   #3
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
Ja muszę pomyśleć jak stoję z czasem, ale jestem zainteresowany...
 
Lord Melkor jest offline  
Stary 10-04-2017, 16:39   #4
 
Krieger's Avatar
 
Reputacja: 1 Krieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputację
Poczułem klimat! Siądę do postaci, pewnie jakiegoś maga albo uczonego.
 
__________________
Originally Posted by The Giant
Fantasy literature is ONLY worthwhile for what it can tell us about the real world; everything else is petty escapism.

Ostatnio edytowane przez Krieger : 10-04-2017 o 19:01.
Krieger jest offline  
Stary 10-04-2017, 16:50   #5
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
Cytat:
Poziom każdej z nich określa się rzutem 2k6+3 i wynik mnoży razy 5%.
Czyli na przykład moja Wola to 2k6+3 -> (2*3+3)*0,05 -> 0,45 ? Rozumiem, że cechy losujemy, podać linki do Kostnicy?

Świat gry ma nieco posmak Age of Decadence, zastanowię się
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!
Autumm jest offline  
Stary 10-04-2017, 18:20   #6
 
Eleishar's Avatar
 
Reputacja: 1 Eleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputację
Autumm raczej chodzi o to że cechy mają wartość procentów, czyli jak wyrzucisz na 2k6+3 10, to cecha będzie miała wartość 50%.
Wstępnie chętny, ale zobaczymy czy wyrobię się w czasie.
 
__________________
Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja.
Eleishar jest offline  
Stary 10-04-2017, 21:29   #7
 
Moni's Avatar
 
Reputacja: 1 Moni ma wspaniałą przyszłośćMoni ma wspaniałą przyszłośćMoni ma wspaniałą przyszłośćMoni ma wspaniałą przyszłośćMoni ma wspaniałą przyszłośćMoni ma wspaniałą przyszłośćMoni ma wspaniałą przyszłośćMoni ma wspaniałą przyszłośćMoni ma wspaniałą przyszłośćMoni ma wspaniałą przyszłośćMoni ma wspaniałą przyszłość
A istniałaby możliwość, aby MG rzucił za mnie, żeby nie było, że oszukiwałam przy wynikach? :v
 
__________________
Prowadzi: Złota maska
Prowadzona: Chmury nad Draumenionem
Moni jest offline  
Stary 10-04-2017, 21:34   #8
 
Googolplex's Avatar
 
Reputacja: 1 Googolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputację
Eleishar śpieszę z darmowymi korepetycjami z matematyki, 50% i 0,5 to dokładnie ta sama wartość. Autumm po prostu użyła innego zapisu.

A tak w kwestii rekrutacji to jaki jest poziom magii na świecie i jaki to rodzaj magii?
 
Googolplex jest offline  
Stary 10-04-2017, 22:10   #9
 
xeper's Avatar
 
Reputacja: 1 xeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Okaryna Zobacz post
Czy da radę stworzyć kombinacje dwóch profesji? Bo ja bym się kusiła na złodzieja- oszusta.
Co do cech - rzucamy 10 razy kostką i rozkładamy wyniki pod wybraną profesje czy jednak na odwrót? Rzucamy i patrzymy sobie jaka profesja najbardziej pasuje pod to co nam wypadło? Bo wtedy mój pomysł na postać zostaje nieco zmącony xd
Kombinacja możliwa, ale maksymalnie dwóch profesji. Profesja ma za zadanie pokazać mi w czym postać jest dobra i czym się zajmuje.
Rzucacie 10 razy 2k6+3 i przydzielacie wedle uznania.

Cytat:
Napisał Lord Melkor Zobacz post
Ja muszę pomyśleć jak stoję z czasem, ale jestem zainteresowany...
Dobrze stoisz, bo jedna sesja się skończyła [Łowcy Nagród], więc masz czas na tą

Cytat:
Napisał Autumm Zobacz post
Czyli na przykład moja Wola to 2k6+3 -> (2*3+3)*0,05 -> 0,45 ? Rozumiem, że cechy losujemy, podać linki do Kostnicy?
Źle się wyraziłem. Wynik 2k6+3, mnożymy razy 5 i to stanowi wartość procentową. Np. 4+2+3=9*5=45%. Cechy losujecie, linków nie chcę - łatwowierny jestem [ale jak ktoś będzie miał dziesięć razy maksymalną wartość to nie uwierzę]

Cytat:
Napisał Moni Zobacz post
A istniałaby możliwość, aby MG rzucił za mnie, żeby nie było, że oszukiwałam przy wynikach? :v
Tak, mogę rzucić.

Cytat:
Napisał Googolplex Zobacz post
A tak w kwestii rekrutacji to jaki jest poziom magii na świecie i jaki to rodzaj magii?
Magia jest obecna w życiu, ale nie powszechna. Raczej jej występowanie określiłbym na rzadkie. Magowie i parający się magią kapłani raczej nie chodzą po ulicach i nie rozdają magicznych przedmiotów na lewo i prawo. Raczej są zafiksowani na punkcie potęgi, jaką może im dać magia [coś a'la Conan]. Używanie magii jest niebezpieczne i wiąże się z utratą zdrowia i poczytalności, a także może w skrajnych przypadkach bardzo negatywnie wpłynąć na otoczenie. W niektórych krajach, jak Imperium Thoertiańskie używanie magii przez osoby bez licencji jest nielegalne. W innych, jak zakonne Leuvarden używanie magii przez kogokolwiek poza Zakonnikami Czarnej Pani prowadzi na stos. W prymitywnych kulturach magowie dzierżą władzę nad ludem, na równi z wodzami i królami.

Istnieje kilka grup kapłanów/magów używających różnej magii:
Aen Shaemh - kapłani Gmanagh, którzy swoją moc czerpią z natury i obcują z duchami
Hermedejczycy - luźno sformalizowana organizacja, skupiająca magów-assasynów, mająca swoją siedzibę w Grotach Hermedio w Górach Sierpowych
Krwawi Magowie - czarownicy, pobierający moc wprost ze swej krwi, specjalizujący się w zaklęciach związanych z ciałem
Nefer-Inet - adepci Kha-Ank-Ha-Ru, którzy swoją wiedzę zdobywają na cmentarzach i nekropoliach
Ordo Cultus Thoertianis - grupa kapłanów thoertiańskich bóstw, która, w odróżnieniu od ogółu kleru posiada zdolność rzucania czarów
Oku - kapłani-czarownicy Irunoi wyznający Czarną Trójcę Jemil-Jubah-Jahal
Synowie Siedmiu Proroków - sekta kapłanów Fahima, rusanamańskiego Jedynego Boga
Uczniowie Vespasiana [Vespasianie] - uczniowie i wychowankowie Akademii Sztuk Magicznych z Burrovicum, parający się magią użytkową
Władcy Żywiołów - czarodzieje praktykujący magiczną sztukę kontroli nad żywiołami
Zakonnicy Czarnej Panienki - okaryjscy zakonnicy-magowie, elitarna grupa wewnątrz Zakonu Czarnej Panienki, zwalczającego zło i chroniącego ludzkość
 
xeper jest offline  
Stary 10-04-2017, 22:20   #10
 
Snigonas's Avatar
 
Reputacja: 1 Snigonas ma wspaniałą reputacjęSnigonas ma wspaniałą reputacjęSnigonas ma wspaniałą reputacjęSnigonas ma wspaniałą reputacjęSnigonas ma wspaniałą reputacjęSnigonas ma wspaniałą reputacjęSnigonas ma wspaniałą reputacjęSnigonas ma wspaniałą reputacjęSnigonas ma wspaniałą reputacjęSnigonas ma wspaniałą reputacjęSnigonas ma wspaniałą reputację
Jak bardzo problematyczne może być granie w trzech sesjach na raz? Za kazdym razem jak widzę jakąś rekrutację to mam wrażenie, że każda jest coraz ciekawsza. :/
 
Snigonas jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:42.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172