lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [WFRP II ed.] Lustria: Tajemnice Nowego Świata (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/17177-wfrp-ii-ed-lustria-tajemnice-nowego-swiata.html)

Komtur 10-07-2017 19:16

Poproszę o rzuty. Myślę nad trzema konceptami postaci w tym także odkrywcy, który aż się prosi wystąpić w tej sesji.

Eleishar 10-07-2017 19:16

Nami ja dla przykładu najpierw składam mechę, żeby wiedzieć co zawrzeć w fabule. Bo nadmuchanie fabuły, a potem kubeł zimnej wody "masz za mało PD i nie dasz rady" to nie jest coś co lubię.

hen_cerbin 10-07-2017 19:25

@ Nami
Pomysł na postać to jedno, a szczegółowy opis fabularny to co innego. Eleishar ubiegł mnie, więc tylko dodam, że mechanikę robię też po to, żeby wiedzieć do którego momentu doprowadzić historię postaci i w jaką motywację ją wyposażyć. Z zupełnie innych powodów do wyprawy dołączy średnio zamożny i nowy w mieście medyk, a z innych powszechnie szanowany Mistrz Gildii Medyków w Marienburgu.

LuckyLuck15 10-07-2017 19:28

Zawsze grałem tak, że jeśli umiejętność rasowa i jakaś z pierwszej profesji się powtarza, to można jej przyznać od razu rozwinięcie, czy tutaj też tak można? Np. u człowieka plotkowanie, najemnik też ma czyli wychodzi plotkowanie(+10).

valtharys 10-07-2017 19:53

Cytat:

Napisał Nami (Post 727714)
Mam w zamiarze grać Lexą "Harpią z Norski", czyli kontynuacja postaci z Żądzy Zemsty. Lexa przez te kilka lat nauczyła się płynniej mówić, nabrała jeszcze bardziej dzikiej i twardej formy, choć wcale nie stała się "bardziej ludzka" na krzywdę innych

Really? I ma mnie zabraknąć?? :-D

Komtur 10-07-2017 20:01

Ja mam pytanie, czy można wykupić specjalistyczną umiejętność nie mając jej w schemacie (np. otwieranie zamków)? Jeśli tak to za ile?

LuckyLuck15 10-07-2017 20:02

Według podręcznika głównego jest za 200 od, ale ważniejsze jest czy MG się zgodzi na to

Nami 10-07-2017 20:15

@hen, Eleishar, przecież wystarczy wstępny koncept i pomysł, nie trzeba od razu się szarpać na Fechtmistrza. Tym bardziej, że Warhammer to na tyle przyjemna mechanika, że niemal zawsze coś dopasujesz. Więc wasze argumenty dla mnie się sypią w tym momencie. Inna sprawa, że każdy robi jak chce i co chce :)

valtharys, o nie, tylko nie Ty! :D

Warlock 10-07-2017 20:48

Cytat:

Napisał valtharys (Post 728046)
Really? I ma mnie zabraknąć?? :-D

Lepiej szykuj grubą kopertę :D

Cytat:

Ja mam pytanie, czy można wykupić specjalistyczną umiejętność nie mając jej w schemacie (np. otwieranie zamków)? Jeśli tak to za ile?
Mogę zrobić wyjątek dla jednej umiejętności (płacisz normalnie), ale przy tworzeniu KP oznacz ją w jakiś sposób dla mnie. :)

Eterard 10-07-2017 20:50

Są jeszcze wolne miejsca?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:26.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172