|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
|
19-01-2019, 18:37 | #1 |
Reputacja: 1 | [WH II - Sims] Od zera do wczesnej emerytury. Wymagający remontu, ale jeszcze nie podupadający w swej świetności średniej wielkości dworek od kilku lat był własnością oddziału armii Imperialnej która powoli adaptowała go na swoje potrzeby, teraz kiedy wyszkolone już oddziały przeniosły się do nowych okolicznych garnizonów zarządca postanowił go zlicytować za odpowiednia sumkę i przerobić na zajazd który wcale nie byłby złe umiejscowiony, bo to tylko dwie godziny piechotą od wielkiego miasta Nuln. Mieszkańcy mieli, by luksusowa posiadłość na różne imprezy, sądy, zjazdy i inne podobne okoliczności do wynajęcia. Sakiewki, BA! Niewielkie skrzyneczki zapełniały, by się tak upragnionymi złociszami. No, no ale to trzeba jakoś zainwestować, obronić, opiekować się, by spełnić swoje marzenia o bogactwie i życiu w dostatku. Teraz dogasają ostatnie prace remontowe i ostatni robotnicy opuszczają to miejsce na miejsce nowej służby, znaczy kucharza, dwóch kuchcików, cztery służki, pięciu sług i karczmarza za barem. Miejsce jest to jeszcze nie znane szerszej gawiedzi, i od was zależy gdzie je zareklamujecie, czy zgłosicie gwardii, czy będziecie płacić podatki, czy będziecie przyjmować „uciekinierów”, „obdartusów z monetami.” Mechanika: Cechy: Siła, Wytrzymałość, Zręczność, Zwinność, Intelekt, Percepcja, Determinacja, Obycie. Umiejętności: Wysportowanie, Wędrówka, Wyksztalcenie, Kultura, Półświatek, Talent, Rzemiosło, Wyszkolenie. Punkty - 22 punkty na cechy (Pkt to pkt. Min 1, Max 6) - 18 punktów na umiejętności (Pkt to pkt, Min 0, Max 6) <- edit Background 1/ Opisz jak wygląda zwyczajny dzień postaci w dworku. 2/ Opisz stan majętności i z czego postać się utrzymuje. (Lepiej żeby postać miała w miarę stalą prace, choćby obieranie kartofli w dworku tak, by usprawiedliwić czynsz i drobne wydatki.) 3/ Jakie sprawy sprawiły, ze postać przylgnęła na ten czas do dworku. 4/ Jesteś mieszkańcem, akcjonariuszem, a może po prostu przybłęda który usłyszał o możliwości uzyskania pracy i własnego konta. 5/ Jaki odcień chcesz dworku. Np.: Pojedynki przed karczma, dziupla przestępców, wesela, dreszczowiec, itp. itd... 6/ Zaproponuj nazwę miejsca. Rekrutacja potrwa do 26 stycznia 2019 Jest to moja pierwsza sesja na LastInn jako MG wiec proszę o wyrozumiałość. Edit: - Bogobojny skryba - Zamysl - Rachityczny muzyk - Jakby całość. Ostatnio edytowane przez Bonifacy : 20-01-2019 o 20:19. Powód: Postaci |
19-01-2019, 20:16 | #2 |
Reputacja: 1 | Zgłaszam się! Postaram się jak najszybciej przygotować postać i wyśle na PW. Takie pytanie jak działa Mechanika? |
19-01-2019, 20:21 | #3 |
Reputacja: 1 | Cecha + Um = ST Wynik na kostce < ST = stopniowany sukces Pojedynki rozpatrujemy całościowo. Czyli jeden rzut za cały pojedynek. Sa rany i obrażenia, ale przygoda jest raczej pokojowa i trzeba mocno się napracować żeby takie dostać. |
25-01-2019, 19:16 | #4 |
Reputacja: 1 | Pomysł wygląda oryginalnie. Mam parę pytań. Zarządca postanowił zlicytować dworek... I postacie graczy dobrze się znają i są tymi, którzy go(na spółkę) kupili? Czy tylko pracują dla npc'a który go kupił? Świat fantasy z możliwością jego kreacji? Czy tylko Warhammer? Jak z częstotliwością i długością postów? Przewidujesz G-doca? |
25-01-2019, 21:29 | #5 |
Reputacja: 1 | Wszystko zależy od twojej wyobraźni, możesz stworzyć kupca który ma realne udziały w nieruchomości. To będzie Ok, chociaż najemnego wykidajle tez przyjmę. Warhammer z możliwością mini kreacji, ale ostatnie słowo ma zawsze MG. :P Na pewno będzie mało magii... Jest to moja pierwsza sesja, ale wydaje mi się, że pociągnę odpowiedzi w trybie 4 dni dla graczy, 4 dni dla MG. Czas liczy się od ostatniej odpowiedzi. |
26-01-2019, 22:00 | #6 |
Reputacja: 1 | Rekrutacja do kosza. |