Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27-09-2019, 16:07   #1
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
[Warhammer 2] - Bastion - przez ostępy Ostlandu - rekruta dodatkowa

Scenka



- I co o tym myślicie? - mężczyzna położył papier na stole jaki właśnie skończył czytać swoim towarzyszom. Negocjacje już trwały kolejny dzień i mogli się załapać na ten interes.

- Bo ja wiem… trzeba odnaleźć jakiś zamek jakiego nikt nie widział od kilku wieków. Albo jeszcze dłużej. Nawet nie wiadomo czy on w ogóle stoi po takim czasie. - kobieta w kolorowym ubraniu z zainteresowaniem oglądała swoje paznokcie. Czekali aż rozwinie swoją wypowiedź ale, że coś nie przejawiała chęci to posłali jej wymowne spojrzenie. - Czy ja wam wyglądam na kogoś kto chce kicać po rzekach, górach i lasach? - popatrzyła na nich wymownie wskazując na swój ubiór. No rzeczywiście tutaj, w środku karczmy, w środku miasta, był w sam raz. Ale im dalej poza to coś mniej wydawał się odpowiedni.

- A ja tam mogę skoczyć. Zgnuśnieję jak tu dalej będę siedział. - jednooki mężczyzna wzruszył ramionami okrytymi brązową kurtą i upił łyk z kubka.

- I wcale nie robisz tego dla nagrody? - jego kolega popatrzył na niego ze złośliwym uśmieszkiem.

- Absolutnie. Ale jak ją dostanę to wreszcie się ustawię na całe życie. - jednooki uśmiechnął się nonszalancko do swojego kubka.

- Aha. Za nagrodę to jeszcze może bym się bujnęła. Mogłabym wreszcie jakiś porządny interes otworzyć. - kolorowa dziewczyna ożywiła się jak zwykle gdy mowa była o zyskach, łupach i ich podziale.

- Po co ci “porządny” interes? Te nieporządne są zyskowniejsze. - złośliwy kolega teraz ją obrał sobie za przedmiot drwin. Dziewczyna roześmiała się serdecznie.

- Przecież nie mogę legalnie założyć nieporządnego interesu. - odparła z uśmiechem sympatii dla bratniego światopoglądu kolegi.

- Ciekawy jest ten zapis o procentowym podziale łupów. I wiecie ile to jest ten procent co tu napisali z takiego zamku? Jakby przeliczyć to na parcele… - milczący dotąd gryzipiórek który wziął w dłonie położony przez czytającego papier pomachał nim teraz z zainteresowaniem.

- Jakie parcele? Jaki zamek? Po tylu latach to już pewnie sama ruina z niego została. - złośliwiec skrzywił się nie robiąc sobie za bardzo z tego akapitu zbyt wielkich nadziei.

- To nie nasze zmartwienie. Wedle tej umowy, mamy go tylko odnaleźć. - głos gryzipiórka był pewny swego, że złośliwy kolega zrezygnował z tego wątku.

- A mnie się podoba. Co to za rycerz bez zamku? Nawet jeśli to ruina. Wreszcie miałbym własny zamek. Byłbym legalnym panem na włościach. - rozmarzył się najbardziej opancerzony z nich wszystkich kompan. Uśmiechnął się przy tym gdy już zdążył sobie wyobrazić jak nonszalancko przechadza się po swoich blankach i lustruje z nich swoją okolicę.

- Jak to “twoim zamku”?! A myy?! - kolorowo ubrana dziewczyna z miejsca wyłapała zagrożenie dla swoich interesów. Większość grupy poparła jej roszczenia energicznymi pomrukami aprobaty i kiwaniem głowami. Negocjacje chwilę potrwały gdy rycerz zauważył, ze dotąd nikt z nich tego zamku nie chciał.

- No możesz mieć konkurencję. Wątpię aby miasto i reszta możnych z czystej fanaberii chciała odnaleźć ten zamek. - zauważył czytający gdy zgiełk rodzącej się kłótni został z grubsza opanowany. Kamrat z ostrogami ale bez ziemii skrzywił się jakby taka wizja kompletnie mu nie pasowała.

- A to też by nie było takie straszne. Z tego zapisu wynika, że mielibyśmy prawo znaleźnego. Musieliby nas spłacić. Można by wynegocjować niezły układ. - gryzipiórek podniósł palec aby zwrócić uwagę na ten detal który wydał mu się taki obiecujący.

- Tak. Albo skrócą nas o głowę czy poślą do lochu, żeby nie musieć niczego spłacać. - złośliwiec jak zwykle dorzucił swoją kropelkę goryczy aby obrazek nie był zbyt piękny.

- Ja bym jednak spróbował. Mógłbym zrobić mapy tych terenów. Takie z prawdziwego zdarzenia. Te które nam pokazali no to śmiech na sali. Są jakieś góry i tyle, nic tam nie ma. A za dobrą mapę, zawsze ktoś dobrze zapłaci. - uczony machnął ręką na oficjalną część nagrody i zwierzył się z własnych planów. Wierzył, że zdoła z tej wyprawy ugrać coś dla siebie jeśli tylko zdoła tam dotrzeć i wrócić.

- A mnie wpadło w ucho, że tam była słynna biblioteka. Jakby chociaż jedną czy dwie ksiąg przywieźć co tam zostały wspomniane to też odpowiedni ludzie zapłaciliby za nie odpowiednią cenę. - oczytany pokiwał głową stukając palcem uczonego. Przypomniał sobie co w ratuszu naczytali się o tym zamku. Wiele konkretów z tego nie było ale tą informację akurat wyłapał.

- Ja to i tak nie mam wyjścia. Muszę dotrzymać ślubów. Więc mi ta wyprawa całkiem na rękę. - rycerz wzruszył ramionami. Ciążył nad nim ciężar rycerskiego obowiązku nakazujący mu opiekę nad kapliczką. I wiele wskazywało na to, że chodzi właśnie o tą w owej zaginionej jeszcze górskiej twierdzy.

- A właściwie wiemy gdzie w ogóle trzeba jechać do tej górskiej rudery? - ubrana na kolorowo dziewczyna popatrzyła na dwóch głównych negocjatorów jacy byli w ich imieniu na rozmowach w ratuszu.

- Mniej więcej. - przyznał oczytany krzywiąc się nieco przy tym. Widząc pytające spojrzenia towarzyszy rozwinął temat. - Na początek jest nieźle. Ratusz stawia łodzie z załogą. Da się popłynąć rzeką. Potem trzeba się przesiąść na własne nogi albo zorganizować coś na miejscu. - dyskusja zaczęła się przewijać na bardziej detaliczne elementy czekającej podróży. Droga wyglądała dość różnorodnie. Począwszy od bruku stolicy prowincji, pokłady łodzi, zagubione w leśnych ostępach drogi by skończyć gdzieś w górach. Stopniowo dyskusja rozdzielała się na wiele pobocznych wątków to znów wracała na główny nurt. Ostatecznie wiele świec i kufli później postanowili spróbować szczęścia i następnego dnia dać w ratuszu odpowiednią odpowiedź.


---




Siemka


- Witam w rekrutacji do sesji w świecie Warhammera. Pomysł na tą sesję był już przeze mnie prezentowany przy innych okazjach i wyglądało na to, że spotkał się z zainteresowaniem więc w końcu gdy mam czas, chęci i możliwości, postanowiłem spróbować go zrealizować A tu była owa sonda o jakiej wspominam: lastinn - rpg - sesje rpg (Dumania o sesjach na nowy sezon)


Musiałbym na wstępie powtórzyć to samo co pisałem w swoim czasie właśnie w tamtej sondzie. Dlatego zapraszam do lektury a tutaj dla leniwych napiszę, że zapowiada się sesja drogi a dokładniej podróż przez dzikie ostępy Ostlandu w Góry Środkowe aby odnaleźć na wpół legendarny bastion. Jaka będzie ta podróż, czy uda się odnaleźć tą tajemniczą twierdzę, co się przydarzy po drodze to właśnie ma się okazać już w sesji.

- Jest to jednak rekruta dodatkowa więc sesja już trochę trwa i pewne rzeczy już się wydarzyły. Głównie to, że BG którzy są już w sesji wyruszyli z Wolfenburga. Z punktu widzenia nowych rekrutów bastionowej sprawy zmienia to tyle, że musieliby jakoś dojechać do już wysłanej przodem ekipy. Ale warunki rekrutacji są takie same więc tutaj w porównaniu do pierwszej ekipy nic się nie zmienia.

- Co do aktywnych Graczy którzy obecnie są w grze to lista wygląda następująco:

Driada - Gabrielle Litz, człowiek, gadacz i łotrzyk.
Kerm - Karl von Schatzberg, człowiek, szlachcic ubogi i strzelec.
Gladin - Tladin Gladenson, krasnolud, pancerny wojownik.


Ściąga


- Tu podaję doc z najważniejszymi faktami dotyczącymi tej sesji. W razie potrzeby będzie ów doc rozwijany. A tu jest link: https://docs.google.com/document/d/1...JibjumoP0/edit



Motyw drużynowy = quest drużynowy

- Wspólnym wysiłkiem rady miasta, niektórych lokalnych wielmożów i świątyń postanowiono wyasygnować pewną sumę zasobów aby zorganizować wyprawę w Góry Środkowe w celu odnalezienia na wpół legendarnej górskiej twierdzy. O lokalizacji owego miejsce zbyt wiele nie wiadomo poza tym, że powinna być gdzieś we wschodnich krańcach tych gór. Twarzą tego projektu jest herr Adler, jeden z radnych miejskich. Jest on głównym organizatorem i koordynatorem tej wyprawy. Każdy z uczestników (w tym każdy z BG) musiał się z nim spotkać i przekonać go, że jest odpowiednią osobą do wysłania w tak daleką, trudną i niepewną drogę. Herr Adler jako przedstawiciel odpowiednio wpływowych osób zapewnia pewien poziom zaaprowizowania i ekwipunku na drogę. Udostępnia też posiadaną wiedzę o terenie przyszłej wyprawy, głównie wzmianki w starych księgach o owej górskiej twierdzy. Odkrywcy owej twierdzy mogą liczyć na prawo znalazcy a jeżeli ktoś nie miałby ochoty na górską parcele zawsze może próbować sprzedać swoje udziały. Tak naprawdę jednak owa główna nagroda w skali codziennej egzystencji sesyjnej jest podobnie enigmatyczna jak ów bastion. Bo chociaż na tyle wysoka aby ustawić postać do końca życia, otworzyć nowe możliwości to z punktu widzenia sesji, nawet przy pozytywnym zakończeniu, działoby się to pod sam koniec lub w epilogu sesji. No ale postacie o tym nie wiedzą, że są postaciami w grze więc z ich punktu widzenia i z punktu widzenia świata gra jest warta świeczki


Motyw indywidualny = quest indywidualny

- Od Was, zależy po co, dlaczego, dla kogo BG ma zamiar ruszyć w tą podróż. Wiadomo, że to podróż w nieznane, w miejsce które na mapach ozdabia się potworami by zapełnić lukę niewiedzy. Miejsce odległe, tajemnicze i mało poznane, które jest dzikim krajem w samym środku Imperium które ma niejasna przynależność polityczną. Z jednej strony wszystkie ościenne prowincje roszczą sobie do niej prawa do części czy całości górskiej domeny, z drugiej jest to jednak ziemia niczyja. Podróż od początku zapowiada się na trudną i tajemniczą a jednak BG muszą być zmotywowani by w nią wyruszyć.

- Każdy Gracz niech wymyśli sobie indywidualny cel i motywy do wzięcia udziału w tej ekspedycji. Przykładowe motywacje są zawarte w scence otwierającej ale oczywiście można wymyślić własne. Na przykład wykonanie pierwszych porządnych map tej okolicy, odnalezienie dawno zaginionych ksiąg lub artefaktów jakie powinny być w bastionie, odnalezienie rodzinnej krypty przodków czy dotrzymanie ślubów dotarcia do klasztorne kapliczki jaka była w tej górskiej twierdzy. Możecie tu powymyślać dlaczego Wasz BG uczestnicy w tej wyprawie. Grunt, żeby było to coś wymiernego. Tak aby dało się jasno powiedzieć: “OK, Twoja postać dotarła do krypty/biblioteki/zbrojowni bastionu czyli wykonałeś swój indywidualny quest więc otrzymujesz… “. Coś w tym stylu w każdym razie.

- Postać musi być zdolna do współistnienia i współpracy w grupie tworzącej sesyjna Drużynę. Podróżować pod wspólnym szyldem zbiorczego questa jakim jest dotarcie do bastionu. Chroniczni indywidualiści, morderczy psychopaci, kultyści, sabotażyści różnej maści - odpadają. Nie widzę problemu, żeby jakieś postacie znały się już od początku. I Gracz i postać musi być zdolna do samodzielnego grania w tą grę. Można tworzyć postacie w parach czy innych grupach ale gdyby ktoś się z jakiegoś powodu wyruszył z sesji pozostali powinni być zdolni do dalszej gry.


Scena

- Sesja zaczyna się tuż po żniwach, czyli przełom późnego lata i wczesnej jesieni roku 2519 KI. Dokładniej, obecnie w sesji jest 2519.VIII.06 (Erntezeit, mniej więcej odpowiednik naszego września). Dla nowych BG, miejscem startowym jest ostlandzki Wolfenburg czyli stolica Ostlandu, położony w pd - zach rejonie tej prowincji. Generalnie co do czasoprzestrzeni sesji zostawiam sobie prawo edyty. Zaznaczam to tylko, że to nie jest konkurs wiedzy o świecie Warhammera i sesję zamierzam prowadzić wedle własnego uznania. Myślę, że co będzie ważne dla klimatu czy sceny to powiem, jeśli coś niejasne to można się dopytać a reszta wyjdzie w praniu.


Bastion

Tytułowy Bastion to górska twierdza zbudowana w zamierzchłej przeszłości przez ludzi. Dokładniej przez ród von Falkenhorst, jako górska stanica chroniąca zachodnie rubieże Ostlandu przed tym co powinno w tych górach pozostać. Ród von Falkenhorst od dawna uważa się za wymarły. Ostatnie w miarę pewne wzmianki pochodzą sprzed kilkuset lat sprzed czasów Magnusa Pobożnego (ok 2302 KI). Później sporadycznie dochodziły jakieś plotki przez które powstała i utrzymała się legenda o zagubionym w górach zamczysku. W pomroce dziejów i chaosie ostatnich kilku wieków jakie ogarnął Imperium dokładną lokalizacja zamku uległa zatarciu. Jest znana tylko przybliżona okolica w której podejrzewa się, że to mogło być właśnie tam. Górski zamek wedle legendy miał bogatą bibliotekę, obserwatorium astronomiczne i bogate kapliczki Urlyka i Sigmara. Ponieważ w spokojniejszych czasach Falkenhorst, traktowali ten zamek jako swoją główną siedzibę rodowa i sprowadzili na swój dwór licznych artystów i uczonych. W mniej spokojnych czasach zamek wracał do swojej militarnej funkcji.


Mecha

- Jeśli chodzi o mechanikę dla Graczy myślę, że w większości wypadków ograniczy się do zmajstrowania KP. Mecha będzie w sesji obecna regularnie ale raczej po mojej stronie. Od Graczy wymagam głównie terminowych postów i deklaracji, jeśli wyjdzie jakieś “ale “ przy okazji tej mechaniki wierzę, że się dogadamy.


Homerule

- Sesja jest umiejscowiona w uniwersum warhammera, konkretniej 2-giej edycji, fabularnie niedługo (ok 2 lat) przed Burzą Chaosu. Mechanika również bazuje na tej edycji. Ale nie ukrywam, że będzie to sesja z perspektywy moich doświadczeń i nawyków jakich się dorobiłem podczas grania czyli homerule właśnie. Przykład tych niekoniecznie podręcznikowych zasad myślę dobrze widać poniżej w części o tworzeniu postaci. Trzon nadal pozostaje z 2-giej edycji Warhammera ale jest sporo naleciałości innego pochodzenia np. z WFB.


Doc

- Z praktykologii tej sesji wyszło, że doc raczej bywa w użyciu chociaż nie zawsze. Dobrze by było aby nowi Gracze z grubsza byli kompatybilni z tym co się już jakoś utarło na tej sesji czyli min. do docowania.


Tempo sesji

- W większości wypadków, wychodzi nam rytm 5+2. Czyli ok jednotygodniowy na komplet tur MG i Graczy. Ja zwykle piszę swoje tury w weekendy, Gracze mają na swoje tury resztę tygodnia. Chociaż jeśli jest coś do docowania to zwykle też się udzielam w turze Graczy.


Drużyna Imperium

- Co do specyfiki sesji to sesja drogi. Ale z nastawieniem na specyficzne postacie, w tym wypadku chodzi o imperialnych czyli ludzi pochodzących z Imperium. Gdyby to był bitewniak (WFB) powiedziałbym, że gramy Imperium. Wszyscy inni czyli postacie z Kisleva, Bretonii, Tilei czy innorasowcy są grywalni ale w proporcji 1:1. Czyli na 1 imperialnego w Drużynie, może przypadać 1 nie-imperialny. Po prostu jestem nastawiony na prowadzenie sesji dla ludzi z Imperium. Trudniej więc będzie złożyć inną postać aczkolwiek jest to możliwe. A ja zwyczajnie nie chcę prowadzić tej sesji dla składu w stylu: dwóch krasiów, dwóch elfów, niziołka, Bretończyka i jakiegoś pojedynczego obywatela Imperium. Chcę ją prowadzić dla imperialnych z ewentualną domieszką innych postaci. A te ewentualnie inne postacie też dobrze jakby były związane z Imperium. Na tą chwilę na 3 grywalne postacie jest dwójka imperialnych i jeden krasnolud.


ARK

- Jeśli chodzi o styl prowadzenia to standard u mnie czyli filozofia ARK. Akcja - Reakcja - Konsekwencje. Czyli każdy pisze swoje CV sam no i może się zdarzyć, że komuś uda się zabić swoją postać. I te realne CV każdy pisze w postach sesyjnych a nie w KP czy gdzie indziej.


Centrum uwagi

- Jak to się zwykle dzieje na moich sesjach, oko kamery zawsze jest skierowane na postacie Graczy. Nie oznacza to jednak, że poza tym co jest opisane w postach nic się nie dzieje. BG nie są też pępkiem świata nawet jeśli są w centrum uwagi sesyjnej. BG są elementem świata gry a nie jego podstawami.


Czego nie trawię?

- Bierności, braku decyzyjnosci, metagry, wgrywania RPG-ów, jednolinijkowcow, chorobliwie oryginalnych postaci bez umiejętności integracji z innymi, railroad, znikania z sesji. Jeśli podpadasz pod któraś z tych kategorii może przemyśl jeszcze czy to sesja dla Ciebie.


---



Tworzenie Postaci




0 - Koncept

- Wymyśl sobie koncept postaci. Kto to ma być, w czym ma się specjalizować, skąd pochodzi, jak wygląda i dlaczego zdecydowała się odszukać tą zaginiona górską twierdzę. Postać musi być zmotywowana aby ruszyć w te dzikie ostępy. Możesz nawet wybrać sobie po opisie profesji z podręcznika.


1 - Personalia i wygląd

- Wymyśl personalia, wiek, znajdź awatar (bez mang) dla postaci i wpisz w KP.


2 - Cechy startowe

- Bazowo, dla ludzi masz następujące statystyki podstawowe:

(wszystkie podstawowe na 30, Żyw 12, A 0, Mag 0, Szy 4, Ranga 1.)


3 - Rozwój postaci

- Masz do dyspozycji 3000 pkt. Możesz je rozdysponować dowolnie według poniższego cennika:


Cechy dwucyfrowe (od WW do OGŁ) o 5 = 100 PD (max do 70).
Żywotność o 1 = 200 pkt. (max o 4).
Atak o 1 = 300 pkt. (max o 3)
Mag o 1 = 500 pkt. (max o 3)
Szybkość o 1 = 200 PD. (max o 1 na całą grę).
Ranga o 1 = 200 pkt.
umiejętność profesyjna = 100 PD.


4 - Umiejętności i Zdolności

- Masz do dyspozycji 20 dowolnych zdolności i umiejętności podstawowych oraz 5 umiejętności zaawansowanych. Jeśli chcesz, możesz się wzorować na jakiejś wybranej profesji z podręcznika. Niemniej licz się z tym, że mogę mieć własne 3 grosze do danego zestawu. I dobrze chociaż rzucić okiem na docową ściągę mechy aby chociaż mieć ogólne pojęcie co i jak działa bo nie wszystko co ma oryginalną nazwę z podręcznika działa tak samo w tej mechanice.


5 - Ekwipunek

- Wybierz ekwipunek dla Swojej postaci. Każda postać ma podobny, podróżny zestaw startowy. Składa się na nie zestaw do spania, gotowania w terenie, ubrania na zmianę, racje na 3 dni itd. Wszystko w znoszonym ale przyzwoitym, podróżnym standardzie, coś co każdy jest w stanie samodzielnie unieść na sobie. Ponieważ zbrojownię i pieniądze ratusza zapewniają całkiem przyzwoite wyposażenie dlatego ceny rynkowe odgrywają minimalną rolę. Bardziej liczą się preferencje BG (staty) i wygoda podczas podróżowania (udźwig).

Lista ekwipunku standardowego:

- zestaw podróżny 10/10 (sprzęt do gotowania, jedzenia, biwakowania itd.)
- zapasowe ubranie 1/2/3 (1 ciężkie - na słoty, 2 średnie - na średnią pogodę, 3 lekkie - koszule, bielizna itd.)
- racje dobowe x3
- nóż x1
- br.długa x1 (miecz, szabla, topór itd.)
- imienny list żelazny wystawiony przez wolfenburski ratusz x1
- klatka z 2 gołębiami x1


Lista ekwipunku indywidualnego*:

- br. krótka 0.5 sl. (S + k4)
- br. długa 1 sl. (S + k6)
- br. ciężka 2 sl. (S + k10)
- br. drzewcowa 2 sl. (S + k6 ~ różnie)
- łuk 1 sl. (3 + k6; 50/100/200 m)
- długi łuk 1 sl. (4 + k8; 60/120/240 m)
- kusza pist. 1 sl. (2 + k4; 10/20/40 m)
- kusza lekka 1 sl. (4 + k8; 60/120/240 m)
- kusza ciężka 2 sl. (5 + k10; 80/160/320 m)
- pistolet 0.5 sl. (3 + k4; 10/20/40 m)
- bandolet 1 sl. (3 + k6; 30/60/120 m)
- arkebuz 2 sl. (5 + k8; 50/100/200 m)
- muszkiet 2 sl. (7 + k10; 70/140/280 m)
- tarcza mała 1 sl. (INI -10; przeciwnik -10 do trafienia tarczownika)
- tarcza średnia 2 sl. (INI -20; przeciwnik -20 do trafienia tarczownika)
- tarcza duża 3 sl. (INI -30; przeciwnik -30 do trafienia tarczownika)
- pancerz OP 1 = 1 sl. (1 OP = armor save na 10; 2 OP = as na 9+; 3 OP = as na 8+ itd.)

*sl = slot. Każdy ma tyle slotów na indywidualny ekwipunek ile wynosi jego pierwsza cyfra jego Krzepy +1. Czyli jeśli ktoś ma KRZ 35 to ma 4 sloty na ekwipunek. Chyba, że przeciąży swoją postać to za każde kolejne 4 sloty ma mod -10 do statów i -1 do SZY.

- Na liście skoncentrowałem się głównie na uzbrojeniu. Jeśli ktoś, coś by chciał mieć na drogę w góry oprócz tego niech da znać o co się rozchodzi wówczas podyskutujemy co da się z tym zrobić


6 - Fabuła

- Coś co nie mieści się w powyższych punktach a uważasz, że wypadałoby powiedzieć o swoim bohaterze. Jaki jest, skąd jest, jak wygląda, z kim się zadaje, dlaczego się znalazł w Wolfenburgu czyli fabularny, erpegowy standard o swojej postaci. Fabuła i mecha postaci myślę, że ma modułową budowę więc jeśli ktoś byłby zainteresowany jakimś konceptem postaci mieszczącym się w powyższych ramach niech da znać to pomyśli się co da się z tym zrobić


---


- Dla tych co chcą więcej mechy: https://docs.google.com/document/d/1...NVzui7SLY/edit

- A tu podaję wersję KP w excel jeśli ktoś by wolał mieć cyferki w jednym miejscu. Ten excel jest do wspólnego użytku więc prosiłbym w razie potrzeby skopiować i nie bazgrać w tym excel aby inni też mogli skorzystać. A tu link: https://docs.google.com/spreadsheets...tdU/edit#gid=0



---


- Co do rekruty myślę, że ok 2 tygodni powinno wyjaśnić sprawę. Czyli powiedzmy do końca pt. 11.X.

- Ode mnie chyba tyle póki co. Jeśli ktoś, coś chciałby zapytać, zadeklarować czy cóś to zapraszam śmiało. A póki co zapraszam do rekruty i na sesję
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 27-09-2019, 16:09   #2
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
FAQ

<A tu sobie zostawię miejsce na FAQ>
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 06-10-2019, 15:20   #3
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- To tak z ciekawości na tym półmetku się zapytam czy ktoś duma nad postacią, przymierza się do tej sesji czy coś w ten deseń? Może coś jest niejasne i jakieś pytania są? To śmiało pisać, będzie jakiś konkret to będzie o czym gadać
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 13-10-2019, 21:25   #4
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- Ok, gdyby ktoś nabrał ochoty na Bastion niech zgłasza się indywidualnie na pw to porozmawiamy A póki co rekrutacja do zamknięcia
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:54.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172