Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06-03-2020, 00:00   #31
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Mogę tu zadać 1 pytanie dotyczące modułu (...)Algorytm świadomości(...)?
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline  
Stary 06-03-2020, 09:08   #32
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Dla mnie to nie jest takie oczywiste z Soldatami. Soldaci też mają kronikarzy, kupców, szabrowników, wybrańców przodków itd. Z Soldatow też można złożyć drużynę o szerokim spektrum. Banalne odzyskanie chorągwi, będącej w posiadaniu ojca hanzyckiego rodu będzie wymagało czego innego, niż składu siepaczy. A klan otoczony przez siły ciemności w maleńkim interiorze może potrzebować innych specjalistów, niż żercy.
 
Gladin jest offline  
Stary 06-03-2020, 13:36   #33
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
@archiwumX
Pewnie, póki nie zaczęliśmy wydaje mi się ten temat miejscem równie dobrym jak każde inne.

@Gladin
Nie wykluczam nic z tego, co opisujesz. Dzięki takiemu podejściu samo tworzenie postaci będzie ciekawe dla Graczy, którzy zobaczą na co pozwala swoboda tworzenia postaci w tej grze.
 
Avitto jest offline  
Stary 06-03-2020, 14:10   #34
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
No to pytam... w podręczniku stoi coś takiego:
Cytat:
Pierwsze wbudowanie modułu świadomości przydaje artefaktowi +4 do wszystkich cech.


Artefakt może samodzielnie uruchamiać moduły, wykonując test aktywacji i określając efekty działania.

W sumie to się okazuje, że mam 2 pytania:
- Artefakt nie ma samoistnej cechy koniecznej do testu aktywacji, więc bierze on z cechy użytkownika i zwiększa o 4?
- modyfikator +4 odnosi się do wszystkich zmiennych liczbowych?
Przykładowo:
Technosfera daję ochronę w wysokości ilość przebić * 0.5 + 4.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline  
Stary 07-03-2020, 15:52   #35
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Artefakt zawsze do aktywacji wymaga testu zwykłego transmutacji substancji i ilość przebić informuje o tym, ile modułów technomanta będzie w stanie włączyć (pozna podczas aktywacji artyfaktu sposoby aktywacji dołączonych modułów).

I teraz moja interpretacja: wydaje się, jakby autorzy pisali o artefaktach jako o wyposażeniu bohatera (przedmiocie, który ze statystyk posiada wyłącznie cechy), póki nie wspominają o legendarnym smoku Staldorgu i innych. Tutaj nabieram wątpliwości czy aby artefakt, który "nabył" choć szczątkową świadomość nie powinien aby otrzymać możliwości testowania tak, jak każda inna postać w grze.
Optuję za następującym rozwiązaniem:
- skoro artefakt nie ma żadnej umiejętności (bo to one, nie cechy, są potrzebne do aktywacji pozostałych modułów) to pierwsze wbudowanie algorytmu świadomości podniesie ich wartość z 0 do 4;
- modyfikator nie odnosi się do wszystkich zmiennych liczbowych (jak np. ilość metrów infrawizji - to może zmienić jedynie ilość przebić).

W ten sposób artefakt z większą ilością modułów świadomości potrafi trafnie dobierać momenty, w których ma włączyć inne wbudowane moduły oraz rzadziej się zacina. Nie staje się w ten sposób buffem dla pozostałych modułów.
 
Avitto jest offline  
Stary 07-03-2020, 16:33   #36
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Avitto Zobacz post
Artefakt zawsze do aktywacji wymaga testu zwykłego transmutacji substancji i ilość przebić informuje o tym, ile modułów technomanta będzie w stanie włączyć (pozna podczas aktywacji artyfaktu sposoby aktywacji dołączonych modułów).
Ten test dotyczy analizy obcego artefaktu.


Bo sama aktywacja modułów wygląda tak:
Cytat:
W jednym momencie potrafisz aktywować naraz wszystkie
wbudowane w artefakt 'moduły (chociaż wykonujesz dla
każdego z nich osobne testy lub nasycasz moduły Mocą).
Trochę tu brak precyzji, ale wiadomo o co chodzi.


A co do reszty, to MG ma ostatnie słowo.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline  
Stary 07-03-2020, 20:51   #37
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Ja się zastanawiam, czy mechanika zagrywek nie położy gry forumowej
 
Gladin jest offline  
Stary 08-03-2020, 11:06   #38
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
@archiwumX
Dodam dla jasności (dla potencjalnych czytajacych) - obcego, znaczy każdego, którego postać nie jest twórcą. Aktywacji takiego artefaktu dotyczyło to, co napisałem.

@Gladin
Na czas nauki gry na schemacie pentagramu będziemy zmuszeni korzystać z doca lub innego medium niż forum, to pewne. Inaczej z zagrywek, manewrów lub socjotechnik nie da się korzystać. To narzędzie (jak cała gra) jest pomyślane dla gry na żywo a nie PBF i to, że się z nim zaznajomimy na warsztatach nie oznacza, że będziemy tego używać ciągle.
Wyjątkiem będą sytuacje opisane na str. 81 w paragrafie "socjotechniki i manewry bojowe poza konfrontacją". Jest to niejako realizacja koronnej zasady: opis wspomaga motorykę [mechanikę].
 
Avitto jest offline  
Stary 15-03-2020, 08:45   #39
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
A jaki masz plan na schemat pentagramu przez forum, gdzie deklarowane akcje powinny być pokazywane w tym samym czasie?
 
Gladin jest offline  
Stary 15-03-2020, 21:39   #40
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Dwie osoby wysyłają PW, efekt pojawia się na docu. Wymaga częstego zaglądania, żeby nie trwało 2 tygodnie, ale to jak wszystko w PBF.

Obecnie jestem niedyspozycyjny, za co przepraszam. jeżeli nic się nie zmieni warsztaty wystartują dopiero po "Niemartwych 2".
 
Avitto jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:17.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172