|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
16-12-2006, 12:59 | #11 |
Reputacja: 1 | wizę, że robi się z tego typowy heroic fantasy. Ja bym zrobił z tego dark fantasy, jakbyś stworzyła mroczny klimat i ciekawą fabułę, to by było super. Co do tych broni to co to za różnica czy mam 2 miecze czy miecz i tarczę? |
16-12-2006, 13:52 | #12 |
Reputacja: 1 | Arsad, taka różnica że tarczą nikogo nie przetniesz na pół a teraz skup sie na robieniu karty nie na tworzeniu MOJEGO fantsy ostrzegałam że to będzie mieszanka wybuchowo-mroczna-dziwaczno-śmieszna ;D. |
16-12-2006, 14:32 | #13 |
Reputacja: 1 | No to i ja dołącze z wielką radością . Już ide tworzyć karte postaci. |
16-12-2006, 15:23 | #14 |
Reputacja: 1 | Witam Sheldin i zapraszam do zabawy! szukam jeszcze dwóch graczy!!!! |
16-12-2006, 16:35 | #15 |
Imię:Bartolini Rasa:człowiek Profesje:złodziej/demoniczny mag(wynika to z historii) Wiek:27 lat Wygląd:Krótkie włosy, wysoki, szcupły, ma małą szrame za uchem Ekwipunek:Sztylet, scyzoryk, czarny płaszcz, czarna bluzka, czarne spodnie, czarne buty, czarne rękawice, łuk, strzały, plecak, sakwa za złotem, trochę jedzenia, litr piwa, 2 litry wody, klika fiolek z trucizną Siła:5 Wytrzymałość:5 Zwinność:13+1=14 Inteligencja10 wiedza12+1=13 Czary: Opętanie -Mamy częściową kontrole nad ofiarą Telekineza -Można rzucać czym się chce na odległość, nie trzeba tłumaczyć Zdolności: kieszonkowiec cios w plecy podcięcie | |
16-12-2006, 17:04 | #16 |
Reputacja: 1 | Imię: Adia Rasa: Człowiek Profesja: Złodziej Wygląd: Czarnowłosa, drobna o jasnej cerze i oczach koloru ciemnoniebieskiego. 1,72 metra wzrostu. Ekwipunek: sztylet, 10 sztuk złota, buty do łydki, biala koszula,czarna peleryna i spodnie. Statystyki: wytrzymałość: 12 pkt. zwinność: 9 pkt + 2 szybkość: 9 pkt. inteligencja: 15 pkt. Historia na gg. |
16-12-2006, 17:08 | #17 |
Reputacja: 1 | Bartoloni, jesteś przyjęty! postac bardzo mi sie podoba . dopisz sobie jeszcz +1 do zręcznosci jako złodziej i +1 do wiedzy jako mag. czekam na historię! |
16-12-2006, 17:14 | #18 |
Reputacja: 1 | Sheldin przyjęta! jeszcze jednego odważnego poszukujemy.... mam jakieś problemy z gg, historia sheldin nie chciala do mnie dojsc przez gg więc możecie też ją wysłac na maila xellfan@o2.pl |
16-12-2006, 20:06 | #19 |
Reputacja: 1 | Imię: Mruk Rasa: Irbis Profesja: Wojownik Wygląd: Czarny jak noc stukilogramowy kotek noszacy zwykle kolczuge i zwienczony szpikulcem helm. Ekwipunek: zbroja, 10 sztuk złota, plecak, suszone ryby, manierka. Statystyki: Siła:10 Wytrzymałość:10 Zwinność:15 Inteligencja:5 Wiedza:5 Umiejetnosci: Kocie zmysly - fenomenalny sluch, doskonaly wech, widzenie w nocy (chociaz zawsze monochromatycznie) Gorski kot - gory sa jego domem, tam czuje sie najlepiej Uwaga na oczy - gustuje w atakach na nieosloniete czesci ciala (oczy, gardlo)
__________________ Znowu boli (blog)... |
16-12-2006, 20:51 | #20 |
Reputacja: 1 | Imię: Waldorff Stalowymłot Rasa: Krasnolud Profesja: Kapłan Wygląd: Z uwagi na zaawansowany wiek, Waldorff wygląda na doświadczonego przez życie krasnoluda. Wzrostem i budową odpowiada standardowym wymiarom reszty swych współplemieńców. Ubrany jest w ciemno szare ubrania, podróżną szatę. Na ramieniu ma dwuręczny młot bojowy. Wierzchnim ubraniem jest ciemno brązowy płaszcz z grubej skóry sztukowanej w miejscach ruchomych lżejszą skóra... Przez piersi widać przewieszony pas skórzanej torby podróżnej. Ekwipunek: Elementarne składniki zaklęć, zestaw do pisania, butelka ze święconą wodą, bukłak ze spirytusem, 10 sztuk złota. Wspomniany wcześniej młot bojowy. Statystyki Siła: 13 Wytrzymałość: 9 Zwinność: 5 Wiedza: 17 Inteligencja: 5 Skils: -healing touch, jeśli wystarczająco się skoncentrujesz, możesz siłą woli leczyć lżejsze rany wybranemu celowi, jednak jeśli ktoś przerwie twój trans, leczenie ustanie. -gniew boży, uderzenie twojego młota o ziemię wywołuje niewielką falę energii, która biegnie ok 10 m w linii prostej i rani w zasięgu niej wszystkich wrogów przpeełnionych negatywną energią (nieumarli, niektóre bestie, słabsze demony i opętani) -znajomośc języków i pism, dzięki studiom odbytym w przeszłości możesz przetłumaczyc praktycznie każdy jezyk począwszy od elfickiego skończywszy nawet na językach przez innych dawno zapomnianych Spells: -Boski młot, zaklina młot świętą siła dzieki czemu zwiększają statystyli ataku i obrażeń przeciwko wrogom -Bycza siła, na krótki okres czasu zwiększa ilość punktów siły -Prawdziwe widzenie, pozwala przełamać iluzje i chroni przed czarami wpływającymi na umysł. Oczywiście na krótki czas |