|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
11-03-2007, 14:20 | #1 |
Reputacja: 1 | [autorski] Przygoda na ziemiach Uterii Od kilku długich godzin mrok spowijał szczelnie ów stary bór. Mimo, iż do świtu pozostała niespełna godzina, żaden człowiek nie mógł swobodnie poruszać się wśród drzew. Niebo gęsto zasnute ciężkimi chmurami nie dawało żadnego światła mogącego rozjaśnić te ciemności. Dookoła panowała niczym niezmącona cisza. Wszystko ucichło. Nocne zwierzęta zakończyły swoje żerowanie udając się do swych legowisk, a dzienne jeszcze nie zdążyły się obudzić. Była to ta pora, kiedy wśród drzew panowała cisza. Jednak dzisiejszej nocy cisza ta została zakłócona. Między drzewami sprawnie przemykała smukła postać. Umiejętnie przemykała w ciemnościach pomiędzy grubymi konarami, unikając raz po raz niebezpiecznie wystających gałęzi i korzeni. Był to elfi mag uciekający przed nieznanym zagrożeniem. W pewnym momencie zatrzymał się i stwierdził, że dalej nie ma już drogi – [img]http/img206.imageshack.us/img206/7334/zakl281cieoz1.jpg[/img] (Niech dzięki mej mocy światło się stanie)- powiedział z lekko przyspieszonym oddechem, a z białego kryształu znajdującego się na końcu jego laski wystrzeliło jaskrawe światło. Chwile po tym ujrzał przed sobą ścianę z litej skały, co przyspieszyło bicie jego serca. Wiedział, że nie może się cofnąć gdyż ściga go jakaś tajemnicza postać, a teleportacja odpadała, ponieważ bór, w którym się znajdował był zaczarowany i uniemożliwiał używania tej umiejętności w jego obrębie. Eirnal odwrócił się o postanowił stawić czoła nadchodzącemu wrogowi w pewnej chwili usłyszał jakiś szelest, a tuż po nim biegnącą w jego stronę postać. Elf zamknął oczy i zaczął mamrotać jakieś słowa w języku elfów, słyszał, że wróg jest już coraz bliżej i gdy już prawie skończył wymawiać formułkę zaklęcia – Bach!!!- Upadł na ziemie uderzając głową o kamień po brutalnym ataku wroga. Gdy się ocknął zaczął się miotać w poszukiwaniu swej laski, na szczęście wróg jej nie zabrał i znalazł ją obok siebie. Podnosząc kij ujrzał pergamin, a gdy go rozwinął tekst napisany krwią w treści którego było: Wiemy, że jesteś jednym z najpotężniejszych elfich magów, gdyż należysz do mędrców kamiennego kręgu, którzy mają duży wpływ na życie wszystkich elfów. Dlatego to ciebie wybraliśmy do przekazania twej rasie informacji o tym, że już niedługo skończy się wasze spokojne życie i pogrążycie się w wojnie. Stanie się tak, dlatego, gdyż zbieramy siły i mamy zamiar już niedługo zaatakować Rakdaros miasto ludzi i zrobić to tak by wzięli oni to za waszą robotę. Nie próbujcie nas powstrzymać, bo i tak się wam to nie uda po prostu przygotujcie się na ostrą walkę z rasą ludzi. Szczególnie okrutny wódz orków Erinal przeczytał list jeszcze kilka razy, po czym przestraszony tym, co ma się wydarzyć wyruszył biegiem do siedziby członków kamiennego kręgu by powiadomić rade o tym, co się stało. Po tygodniu podróży Erinal przybył na miejsce i zwołał elfich mędrców na naradę w czasie, której odczytał on treść znalezionego listu. Po całej nocy obrad ustalono, że elfowie nie zostaną bierni w tej sprawie i zwołają na naradę wszystkich wojowników i magów dobrych ludów Uterii czyli ludzi, krasnoludy , elfy i dość niechętnie pół-elfy, by wybrać spośród nich śmiałków którzy wyruszą nad jezioro wielkiej wyroczni i dowiedzą się od niej co planują orkowie. Obowiązek rozesłania wiadomości o naradzie powierzono Eirnal’owi który od razu wziął się do pracy. Teraz trzeba tylko czekać na przybycie wojowników i magów Uterii . INFORMACJE O SESJI: 1. Preferuje sesje z trzema graczami jednak, jeżeli będzie dużo chętnych to max z 4 graczami, ale to już będzie naprawdę max 2. Sesje rozpoczniemy gdy zbiorę minimum 3 graczy. 3. Karty postaci proszę umieszczać w tym temacie jak również wyślijcie mi na PW. 4. Sesje toczyć będziemy przez snucie opowieści, a to czy ktoś np. wygra walkę z jakimś potworem będę decydować ja gdyż oczywiste jest że nie pokonacie od razu super potężnych potworów i nie użyjecie np. potężnych czarów. 5. Najłatwiej dostać się będzie tym którzy wymyślą ciekawą historię oraz wygląd i charakter gdyż to te rzeczy dla mnie liczą się najbardziej. KARTA POSTACI POWINNA ZAWIERAĆ: Imię: Nazwisko: Płeć: Wiek: Rasa: Profesja: Umiejętności: (według rasy i profesji jednak nie przesadźcie ) Wygląd: Charakter: Historia: (jak najciekawsza, jeśli można w historii powinna znaleźć się specjalna rzecz z waszego życia którą umieścicie w ekwipunku ) Ekwipunek: (oczywiście z umiarem, powinna się tu także znaleźć jakaś specjalna rzecz z waszego życia np. jakiś amulet, księga, pomagający ci ptak itp. ) Rasy: -człowiek -elf -pół-elf -krasnolud Profesje: -rycerz – świetnie włada bronią białą i nie za dobrze strzela z łuku jednak potrafi, a magii nie zna wcale. -mag – świetnie włada magią i dość dobrze radzi sobie z bronią jednak nie jest zbyt silny fizycznie -druid- świetnie zna się na ziołach i miksturach może poznać magię jednak nie nauczy się zbyt potężnych czarów i nie nauczy się na pewno czarów niszczących, do tego jest zgrany z naturą. -skrytobójca- po prostu zabójca, świetnie włada bronią która jest lekka i cicha podczas zabijania, może także szkolić się w stronę złodziejstwa. Nie zna magii. -łucznik- świetnie posługuje się wszelkimi łukami i kuszami i dość dobrze bronią biała przeważnie krótkim mieczem nie zna magii. -wojownik- profesja podobna do rycerza jednak jest ona mniej zobowiązująca i wojownik nie kieruje sie zbyt wieloma prawami tak jak to musi robić rycerz. Poprostu jest to nazwa profesji rycerza z małymi ułatwieniami (prawa) która pasuje bardziej do krasnoludów i do elfów niż rycerz. UWAGA Język elficki jest prawdziwy i to co tam pisze to naprawdę prawda.
__________________ "Anduril płomień zachodu wykuty ze zwonków Narsila"(Władca Pierścieni Powrót Króla) |