Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-06-2007, 16:09   #1
 
Delaraan's Avatar
 
Reputacja: 53 Delaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodze
[storytelling] Wojna Starożytnych

Aivor Delaaran, pułkownik Elfickiej Leśnej Straży stał na wieży koszar i spoglądał na uśpiony Seliador. Wiedział, że spokój miasta i całego kontynentu zależy od zniszczenia cienia nadchodzącego od wyspy Morghion. Dawno wyjałowiona wyspa kryła jakąś tajemnicę. Wielu najlepszych szpiegów zginęło próbując dowiedzieć się co się tam dzieje. Aivor wiedział, że cień pokonać może tylko zjednoczenie wszystkich nacji w Savalgondzie...


Zapraszam do rekrutacji do gry osadzonej w wymyślonym przeze mnie świecie. Potrzebnych mi jest 6 graczy, z których każdy przedstawiać będzie inną rasę.

Dostępne to:Elf, Ork, Człowiek, Niziołek, Krasnolud, Centaur
opis postaci:

Ork: Orkowie to zawzięci i nieustępliwi wojownicy z północy Salvagondu. Posiadają wrodzoną odporność na warunki klimatyczne i mogą podróżować bez odpoczynku kilka razy dłużej niż człowiek. Zwykle mierzą od 2 do 3 metrów i ważą około 250kg. Kobiety są lżejsze i niższe od mężczyzn. Żyją około 180 lat.
Elf: Elfowie to cudowni magowie i zabójczy wojownicy. Są odporni na zmęczenie i mogą żyć nawet kilka tysięcy lat. Zwykle mierzą od 180 do 200cm. Posiadają wrodzone umiejętności magiczne i zdolność do ukrywania się. Nienawidzą orków z wzajemnością.
Centaur: Pochodzące ze wschodnich lasów centaury stronią od ludzi lecz przyjaźnią się z elfami. posiadają tors i ramiona człowieka a nogi i resztę ciała konia. Mierzą około 2,5 metra. Żyją nawet 500 lat.
Niziołek: Niziołki są zabawnym ludem żyjącym w zgodzie ze wszystkimi. Ich naturalna zdolność maskowania się i akrobatyki czyni z nich świetnych złodziei. Mierzą około 1,2 metra i żyją 90 lat.
Krasnolud: Krasnoludy są silnymi i nieustępliwymi wojownikami. Ich zdolność obróbki metalu sprawiła iż są szanowani i uznawani za najlepszych płatnerzy kontynentu. Zwykle mierzą od 130 do 160cm i żyją ok. 300 lat. Mają wrodzoną odporność na ból i warunki klimatyczne.
Człowiek: Ludzie są rasą najbardziej rozpowszechnioną na Salvagondzie. Mierzą zwykle ok. 180 cm i żyją do 100 lat.

KLASY
Wojownik ( berseker u orków): ekwipunek (do wyboru)-kolczuga, napierśnik; długi miecz i sztylet (orki i krasnoludy duży topór), włócznia, łuk, kołczan i 35 strzał; tarcza (niekoniecznie); ciężkie buty lub ćwiekowane buty.
Mag: ekwipunek- długa laska ( ork- laska z czaszką), szata (wybrać kolor), wysokie buty, sztylet. DOMENY (wybrać 2): woda-pozwala tworzyć wiry, oddychać i chodzić po wodzie, przyzywać okręty itp., ziemia-pozwala tworzyć trzęsienia ziemi, atakować magmą i skałami, spowalniać wroga, tworzyć szczeliny w ziemi itp., powietrze- pozwala latać, teleportować się, tworzyć wichury i trąby powietrzne, przyspieszać bieganie i chodzenie itp., ogień-pozwala oślepiać, atakować ogniem, tworzyć ogniste burze itp., psionika-pozwala kontrolować umysły wrogów, łatwo przekonywać ich do swojej woli, kontrolować ich ciała.
Złodziej: ekwipunek-sztylet, lekka kusza, kołczan i 20 bełtów, skórzana zbroja, lekkie buty, zatrute strzałki (10).
Paladyn: ekwipunek- zbroja pierścieniowa, hełm, długi miecz, tarcza, buty, krótki łuk, kołczan i 35 strzał, sztylet.
Łowca: ekwipunek (do wyboru)-ćwiekowana zbroja, futrzana zbroja; długi miecz, włócznia, trójząb; długi łuk, kołczan i 35 strzał (obowiązkowo), ciężkie buty, nóż. Łowca posiada zdolność zamiany w dowolne zwierzę <tylko jedno>

Wszyscy na początku posiadają po 80 sztuk złota

Przykład kp:
Imię:
Rasa:
Płeć:
Klasa: <u maga 2 domeny>
Wygląd:
Wiek:
Ekwipunek:
Zdolności:

Wszystkie propozycje proszę zamieszczać na stronie rekrutacji
 

Ostatnio edytowane przez Delaraan : 07-06-2007 o 16:20.
Delaraan jest offline  
Stary 07-06-2007, 16:26   #2
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1272 Yaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumny
Piszę się na tą sesję. Centaur wita.
 
Yaneks jest offline  
Stary 07-06-2007, 16:30   #3
 
Delaraan's Avatar
 
Reputacja: 53 Delaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodze
Czyli juz pięciu potrzeba. Ale wydaje mi się że niziołek też zaraz obstawiony będzie (napisałem koledze o rekrutacji a on lubi niziołków i złodziei)
 
Delaraan jest offline  
Stary 07-06-2007, 16:31   #4
 
Dreak's Avatar
 
Reputacja: 215 Dreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie coś
i ja też. Ork wita
 
__________________
"If you want to make God laugh, tell him about your plans."
Dreak jest offline  
Stary 07-06-2007, 16:51   #5
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1272 Yaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumny
Hehe, ale długi ten post, Dreak (trochę jak mój).
A mam pytanie - jaki charakter będzie miała sesja? Więcej walki, czy więcej myślenia, a może więcej rozmowy? To dla mnie ważne.
 
Yaneks jest offline  
Stary 07-06-2007, 16:52   #6
 
Kutak's Avatar
 
Reputacja: 174 Kutak ma w sobie cośKutak ma w sobie cośKutak ma w sobie cośKutak ma w sobie cośKutak ma w sobie cośKutak ma w sobie cośKutak ma w sobie cośKutak ma w sobie cośKutak ma w sobie cośKutak ma w sobie cośKutak ma w sobie coś
Właśnie. Długość postów. Już jeden usunąłem, jeżeli nadal będą powtarzać się teksty w tym stylu- skończy się co najmniej na warnach.

Powodzenia w sesji.

Kutak
 
__________________
Kutak - to brzmi dumnie.
Kutak jest offline  
Stary 07-06-2007, 16:54   #7
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1272 Yaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumnyYaneks ma z czego być dumny
Aha, sorki ale jakoś nie miałem nic więcej do powiedzenia, a chciałem zarezerwować miejsce o.0
 
Yaneks jest offline  
Stary 07-06-2007, 16:55   #8
 
Delaraan's Avatar
 
Reputacja: 53 Delaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodzeDelaraan jest na bardzo dobrej drodze
Charakter sesji będzie zależał od tego, w jakim miejscu kontynentu się znajdujemy. Na początku będzie więcej gadania, potem akcji i zagadek.
 
Delaraan jest offline  
Stary 07-06-2007, 18:13   #9
 
Legion's Avatar
 
Reputacja: 85 Legion wkrótce będzie znanyLegion wkrótce będzie znanyLegion wkrótce będzie znanyLegion wkrótce będzie znanyLegion wkrótce będzie znanyLegion wkrótce będzie znanyLegion wkrótce będzie znanyLegion wkrótce będzie znanyLegion wkrótce będzie znanyLegion wkrótce będzie znanyLegion wkrótce będzie znany
Jeśli nie ma chętnych na ludzkich magów to ja się skuszę

KP:

Imię: Kaptah
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Klasa: Mag (Ogień, Psionika)
Wygląd: Czarne włosy sięgające do ramion; Błękitne oczy; Ciemna karnacja (mocno opalony);180 cm wzrostu i wątła budowa ciała; Ubrany w lekkie czerwone szaty. Znaki szczególne: Poparzenie lewej ręki spowodowane nauką czarów związanych z domeną ognia
Życiorys: Kaptah od urodzenia był wyjątkowy. Latające talerze i sztućce w jego pokoju zdenerwowały matkę do tego stopnia że w wieku 12 lat na wszelkie sposoby próbowała się go pozbyć. W końcu gdy natrafiła na sędziwego ludzkiego maga Tharna. On wyjaśnił biednej kobiecie że zdolności dziecka to zwykła magia (choć dość potężna jak na takiego smarkacza). Kolejne 10 lat Kaptah spędził ucząc się magi od podstarzałego dziwaka. Pomimo dziwnych nawyków Tharn był dobrym nauczycielem. Tak dobrym że w wieku 22 lat młody uczeń dobrze posługujący się dwoma domenami magii opuścił swego mentora i sam rozpoczął badania nad nowymi źródłami mocy.
Wiek: 28
Ekwipunek: Kilka drobnych eliksirów leczących; sztylet
Zdolności: Ciche poruszanie, Koncentracja, Wiedza (magia)
 
__________________
Nothing else

Ostatnio edytowane przez Legion : 07-06-2007 o 19:33.
Legion jest offline  
Stary 07-06-2007, 18:15   #10
 
Caje-e's Avatar
 
Reputacja: 62 Caje-e jest na bardzo dobrej drodzeCaje-e jest na bardzo dobrej drodzeCaje-e jest na bardzo dobrej drodzeCaje-e jest na bardzo dobrej drodzeCaje-e jest na bardzo dobrej drodzeCaje-e jest na bardzo dobrej drodzeCaje-e jest na bardzo dobrej drodzeCaje-e jest na bardzo dobrej drodzeCaje-e jest na bardzo dobrej drodzeCaje-e jest na bardzo dobrej drodzeCaje-e jest na bardzo dobrej drodze
A jednak odwołuje to co ci napisałem w PW.
Chce jednak wziąźć udział w sesji
Jeżeli elf jeszcze nie zajęty to zajmuje go
KP jeszcze dziś

EDIT:

Oto KP:

Imię: Allandril (oczywiśćie )
Rasa: Elf
Płeć: Mężczyzna
Klasa: Łowca
Wygląd: Białe włosy, czarne oczy, 168 cm wzrostu, lekki, zwinny, szpiczaste elfie uszy, stonkowo duże oczy, szrama na prawym policzku od pojedynku z bandytą poróżując przez las, lekko zadarty nos, nosi zawsze naszyjnik na szyi przedstawiający znak boga elfów, na lewej ręce branzoleta (od nadgarstka do łokcia) zdobiona wzorami kwiatów
Historia: Wychowywała go jedynie matka, ojciec zginął na polowaniu posztrzelony przez pewnego orka. Od dziecka uczył się sztukie przetrwania w lesie. Ćwiczył posługiwanie się trójzębem. Trenował szybkość i zwinność w walce, nie siłe ataku. Nauczył się zamiany z jastrzębia od mistrza łowców u którego trenował magię.
Wiek: (nie wiem jak to liczyć na "elfie" ale po ludzku to 41 lat)
Ekwipunek: Futrzana zbroja, tróząb, długi łuk, kołczan i 35 strzał, ciężkie buty, nóż
Zdolności: Ciche poruszanie, niezwykła zwinność, finezja w broni: trójząb, umiejętność zamiany w: jastrzębia
 
__________________
Allandril Elavien

Ostatnio edytowane przez Caje-e : 07-06-2007 o 19:40.
Caje-e jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:13.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169