|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
18-08-2007, 00:15 | #1 |
Reputacja: 1 | [Autorski] Jadeitowe Cesarstwo Witam, zapraszam do udziału w sesji typu storytelling z domieszką systemu. Rzecz będzie miała miejsce w realiach starożytnego Dalekiego Wschodu. Fabuła owiana jest tajemnicą i będzie stopniowo odkrywana w trakcie sesji. Ma ona być nieskomplikowana z założenia, a także koncentrować się na jak największych doznaniach w trakcie roz(g)rywki. Lojalnie uprzedzam, że jest to mój debiut jako MG, jednak obiecuję, że nie uświadczysz, drogi Graczu, u mnie jednolinijkowców i to chyba najlepsza obietnica jaką mogę tu złożyć. Postów oczekuję dość często (MINIMUM raz na 48h, ale nadal bez znienawidzonych przeze mnie jednolinijkowych. Gracze tacy będą ostrzegani, a potem wyrzucani.) O tym kiedy zacznie się sesja decydujecie Wy. Jeśli będzie dość chętnych, nie będę czekał na tych, którzy są w rozjazdach. I tak: Potrzebuję ok 4 graczy. KP przesłane na PW powinno zawierać: Imię: Wygląd: (bohaterami są ludzie) Krótka, adaptowalna historia: 20 punktów rozdzielone pomiędzy: (mogę powiedzieć, że każdy się przydaje, jednak lepiej wybrać konkretną ścieżkę rozwoju.) Ciało (siła, zdrowie) Ducha (energia chi, czyli czary i leczenie) Umysł (skupienie czyli np. spowalnianie czasu, walka bronią) Ponadto każdy wybiera sobie dwa, początkowe style walki. Są one podzielone pomiędzy: -walka wręcz (Ciało) -broń (Umysł) -wsparcie (różnie) -magia (Duch) -transformacja (Duch) I tak do wyboru macie: -Biały demon (walka wręcz, zależy od [Ciało] ciężkie, dość wolne, ale mocne uderzenia) -migotliwe cięcia (walka wręcz, zależy od [Ciało] przeciwieństwo powyższego, wiele lekkich i szybkich uderzeń) -promień światła (magia, zużywa Chi [Duch], słabe obrażenia i dodatkowy efekt oślepienia przeciwnika) -kula ognia (magia, zużywa Chi [Duch], średnie obrażenia) -złodziej Chi (wsparcie, zużywa "skupienie" [Umysł], wysysa Chi z przeciwnika) -mgła (wsparcie, zużywa "skupienie" [Umysł] spowolnienie przeciwnika) Oczywiście, mam nadzieję, że nie muszę tłumaczyć, że skuteczność stylów walki jest ściśle powiązana z atrybutami. Wszystkie działania, a raczej ich efekty są obliczane przeze mnie i w pełni ode mnie zależne. Chętnie bym jeszcze przeczytał dlaczego to właśnie was mam przyjąć. Np. popiszcie się elokwencją lub błyskotliwością. (Głównie po tej części poznam, kogo wezmę do sesji.) Poziomy będziecie osiągać dość rzadko. Po każdym awansie będziecie dostawać punkty, które będziecie mogli przeznaczyć na rozwój znanych już stylów. Potem dokładniej wyjaśnię ten aspekt. Jako, iż liczę na graczy wygadanych i ambitnych, wprowadzę też system punktacji charakteru. To od was będzie zależało czy będziecie kroczyć ścieżką Otwartej Dłoni (odpowiednik dobra) czy Zaciśniętej Pięści (odpowiednik zła). Ekwipunku praktycznie nie będzie, gdyż jak już pisałem, rozgrywka jest skoncentrowana na akcję, dialogi, i jak najlepsze wczucie się w postać. To na tyle. Mam nadzieję, że mimo, iż jestem początkującym MG, zachęciłem Was do udziału w mojej sesji. Jeszcze raz podkreślam: Czekam na graczy ambitnych. Oczywiście jestem otwarty na pytania. *Na życzenie Vienu Racadi oświadczam, że świat Jadeitowego Cesarstwa [ang. Jade Empire] nie jest stworzony przeze mnie (nigdy nie mówiłem, ze jest), lecz przez BioWare Corp.
__________________ Psychologia jest nauką poznania człowieka. Jeśli chcesz być szczęśliwy, nie ma innej drogi jak przez poznanie samego siebie. - B. Huzarski Ostatnio edytowane przez nox90 : 19-08-2007 o 22:46. |