lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Autorski] "Opowieści z Karaibów: Złoto z Isla De la Muerta" (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/6916-autorski-opowiesci-z-karaibow-zloto-z-isla-de-la-muerta.html)

Lord Vetinari 22-02-2009 14:01

Moja koncepcja:
Piotr Rogowski - chudopachołek z Polski, który nie mając pieniędzy postanowił zarobić na piractwie na Bałtyku, mszcząc się na Szwedach za potop. Szybko zasłynął jako świetny, fechtmistrz, żeglarz, a także jako człowiek wielkiego honoru. W pogoni za zyskiem postanowił porwać galeon i wyruszyć na morze karaibskie grabić Anglików. W czasie rejsu jego galeon zatonął, a on sam został uratowany przez grupę piratów, którzy potrzebowali żeglarzy, jako że sami ucierpieli przez ową burzę. Zostało mu tylko ubranie i jego szabla. Kiedy dopłynęli na Tortugę zszedł on ze statku, i zatrudnił załogę, aby grabić dalej. Po dwóch mniej więcej latach, kiedy dorobił się naprawdę sporego stateczku, z ledwością uszedł z życiem, gdyż załoga zbuntowała się. Pamiątką po buncie jest jego lewe oko, które teraz jest całe białe. Jako, że buntownicy uciekli, teraz szuka bogactwa i zemsty. Jest on typowym sarmatą żyjącym w myśl zasady: "Jedz, pij i popuszczaj pasa.". W trakcie pobytu na Tortudze i przed rejsem nauczył się hiszpańskiego, portugalskiego i angielskiego. Jako Polak i do tego szlachcic zna oczywiście łacinę.

Czy wśród umiejętności mamy zaznaczyć żeglarstwo, czy to jest oczywiste.

Kutak 22-02-2009 14:13

Hmmm, piraci powiadacie...

No to chyba się piszę. Tylko któregoś z Misiów dorwę na gadu i wmuszę swój koncept postaci :D

Plus, jeżeli ktoś byłby chętny do jakiegokolwiek "powiązania" historii postaci - jestem otwarty na propozycje. W końcu wszyscy mieszkają na Tortudze, więc jako-tako kojarzyć się mogą, a i jakaś wspólna przeszłość jest całkiem prawdopodobna. Prawda? :P

DrHyde 22-02-2009 14:37

Odpowiadam po kolei:

- enneid pisz KP

- Faurin czekam z niecierpliwością na te twoje pomysły

- Lord Vetinari koncept jakiś taki...napisz KP i zobaczymy co z tego wyjdzie. Jednak nie obiecuje, że padnę na kolana z zachwytu. Nie wiem jak merill. Żeglarstwo nie jest oczywiste - proszę zaznaczyć.

- Kutak postacie nie koniecznie muszą być z Tortugi. Może Kapitan Lee ma w planach zabrać jeszcze znajomych (kogoś z was) z innych zakątków Karaibów. Co do postaci to zapraszam na gg (jest w podpisie posta).

Rainrir 22-02-2009 14:54

Yo! Ho! I skrzynkę rumu dla każdego!

Na tą sesje również długo wyczekiwałem, czas na powrót do gry, tak ogólnikowo. ;)

Ja mam następne pytanie, bo koncept to na PW lub GG podeślę.
Dopuszczacie postacie niezbyt zrównoważone?
Lub umiejętności takie jak "sternik", lub inne, bardziej... orientalne?
I co z doborem ekwipunku?
Chciałbym znać odpowiedzi możliwie jak najszybciej, bo ferie kończą się za dni 7. :D

Pozdrawiam.

DrHyde 22-02-2009 15:07

Rainrir czekamy na to coś wymodził i seria odpowiedzi na twoje pytania leci. Niezbyt zrównoważone? Wydaje mi się, że to dosyć ogólne pojęcie, ale dopuszczamy w granicach grywalności takim czymś/kimś. ;) Umiejętności im ciekawsze tym lepiej, więc orientalne również. Jak dla mnie możesz nawet rytualnie piec ośmiornice i zapijać rumem. Ekwipunek tak jak napisałem. Macie pole do popisu. Jak się nam coś nie spodoba, to będą cięcia budżetowe jak w polskich zarobkach.

Rainrir 22-02-2009 15:20

Jeśli będą to cięcia jak w polskim budżecie, to ja nie będę pluł ołowiem, bo na pistolet i kordelasy zabraknie kasy.
Aha, i ta umiejętność z pieczenią ośmiornicy, jest moja!

Karta na dniach, do końca lutego.

merill 22-02-2009 15:29

Co do umiejętności to po naradzie wygląda to tak:

- 2 znane bardzo dobrze, 3 znane dobrze i 4 przeciętnie

Teraz ważna uwaga odnośnie umiejętności żeglarskich stricte:

Nie ma czegoś takiego jak umiejętność żeglarstwo, rozbijamy ją na:

- nawigację: czyli znajomość prądów i wiatrów, czytanie map i wyznaczanie kursu podróży

- sterowanie statkiem: czyli umiejętność obsługi steru, utrzymywania statku na wytyczonym kursie i wykonywania zwrotów i zmian kierunku

- żeglarstwo: w sensie rozwijania i zwijania żagli, wiązania lin i tworzenia supłów, obsługi pokładowych urządzeń

- puszkarstwo: obsługa dział okrętowych, ich konserwacja i wykorzystanie praktyczne:D

- szkutnictwo: budowa i naprawa statku i urządzeń na nim samym.

To by było tyle w kwestii wyjaśnień.

Co do postaci to nie wszystkie muszą znać się na żeglarstwie:)

Pozdrawiam merill

Buka 22-02-2009 16:25

Hm, to może i ja bym spróbowała, mam wielką ochotę na taką sesję ;) podeślę wszystko na dniach.

Niestety nie mam jednak żadnych materiałów na temat wspomnianego 7 Sea i branych z niego umiejętności(?), chyba więc będę musiała strzelić totalną prowizorkę... .

miralas 22-02-2009 16:30

ktoś do obsługi dział przyda się na statku kapitana Lee ?

Kelly 22-02-2009 16:38

Cóż, będę próbował zostać nawigatorem. były najemnik etc. Archetyp czarującego łotra.

To chyba najsłynniejszy kawałek piracki, jaki można znaleźć w necie.

YouTube - Morze


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:45.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172