lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Autorski] "Opowieści z Karaibów: Złoto z Isla De la Muerta" (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/6916-autorski-opowiesci-z-karaibow-zloto-z-isla-de-la-muerta.html)

DrHyde 22-02-2009 21:06

Oto spis umiejętności i korekta do ich zastosowania, więc proszę o uwagę. Macie do wyboru w sumie:

1) 1 umiejętność specjalna - jest to umiejętność ściśle związana tylko z waszą postacią, unikalna i tylko wasza, którą musicie sami stworzyć.

2) 3 umiejętności na poziomie bardzo dobrym

3) 4 umiejętności na poziomie dobrym

4) 5 umiejętności na poziomie przeciętnym

Spis, który umieszczam poniżej jest w większości oparty na systemie 7th Sea. Jeśli ktoś uważa, że jakiejś umiejętności jeszcze tam nie ma lub coś jest niejasne, to niech to zgłasza z uzasadnieniem na PW i wrzucę korektę do tego posta po konsultacji z merillem.



Spis umiejętności wszelakich i ich opis:
  • Naśladownictwo – Z łatwością naśladujesz innych z różnych klas społecznych. Oczywiście z pomocą kostiumu jest bardziej wiarygodnie.
  • Śpiew – Dzięki tej umiejętności możesz w pełni wykorzystywać swoje zdolności wokalne, które niechybnie posiadasz.
  • Taniec – Znasz nie tylko potupajki pirackie, ale też cała gamę innych tańców na różne okazje.
  • Wymowność – Z twych miodopłynnych warg spływają z równą łatwością słodkie pochlebstwa, jak dotkliwe szyderstwa. Przede wszystkim pozwala na przekonanie do swoich nawet najgłupszych racji.
  • Kuglarstwo – Pozwala na wykonywanie drobnych sztuczek. Wiesz jak sprawić by znikła moneta, z talii wyskakują właściwe karty podczas partyjki, w której ceną może być życie, a kwiaty wyrastają wprost z powietrza.
  • Odgadywanie – Dzięki tej sztuce potrafisz wywnioskować z kim masz do czynienia, analizując wygląd i gesty osoby.
  • Opowiadanie – Jesteś wprawnym gawędziarzem, a twoje opowieści nie mają sobie równych.
  • Tresura – Pozwala ci na posiadanie oswojonego zwierzęcia (za zgodą Mistrza Gry)
  • Gra na instrumencie
  • Komponowanie – Wiesz czym jest rytm, melodia, instrumentacja i inne elementy muzyki.
  • Pisarstwo – Biegle składasz poezję, tworzysz sztuki dramatyczne i wszelkie wypowiedzi pisemne. Przede wszystkim potrafisz pisać.
  • Rysowanie
  • Rzeźbiarstwo
  • Etykieta – Wiesz jak się zachować w różnych sytuacjach i miejscach. Nie zdarza ci się popełniać klasycznego faux pas.
  • Moda – Uzbrojony w ta wiedzę możesz ubrać się stosownie do okazji, nawet jeśli nie masz pod ręką odpowiedniej garderoby.
  • Czytanie z ruchu warg
  • Dyplomacja – Sztuka dyplomacji to sztuka kompromisu, a ty znasz się na tym bardzo dobrze.
  • Intrygowanie – Dostrzegasz sznurki politycznych machinacji i intryg, za które możesz pociągać i wykorzystywać.
  • Naciąganie – Za pomocą słów, dowcipu i odpowiedniego podejścia potrafisz przekonać kogoś, by zaspokoił twoje potrzeby.
  • Plotkowanie – Potrafisz zdobywać informacje i w dodatku rozgraniczyć prawdziwe od fałszywych.
  • Polityka – Znasz się na aktualnej sytuacji politycznej.
  • Szczerość – Twoje kłamstwa są tak prawdziwe, że nie da się ich wyczuć.
  • Uwodzenie
  • Diagnozowanie – Potrafisz wystawić odpowiednią diagnozę dla chorego lub rannego.
  • Opatrywanie ran
  • Chirurgia – Potrafisz amputować, wyciągać kulę z ciała i zaszywać rany.
  • Koroner – Ślady krwi czy dowody pozostawione na miejscu potyczki mogą dostarczyć nieprzebranych ilości informacji.
  • Znajomość otoczenia – Możesz sprecyzować miasto/port/wyspę i znasz się na tym terenie jak na własnej kieszeni (wybrane miejsce do zatwierdzenia przez Mistrza Gry).
  • Tajemnice otoczenia – Jak Znajomość otoczenia z tą różnicą, że znasz tajne miejsca, tajemnice, opowieści, legendy i inne ciekawostki związane z danym miejscem.
  • Kombinowanie – Jesteś mistrzem improwizacji w trudnych sytuacjach.
  • Łowienie ryb
  • Przetrwanie – W najgorszych warunkach potrafisz znaleźć pożywienie i zadbać o własny cenny tyłek.
  • Sekretne znaki – Symbole piratów, przemytników i innych popaprańców są ci doskonale znane.
  • Skradanie
  • Tropienie
  • Hazard
  • Śledzenie
  • Okradanie
  • Włamywanie
  • Ukrywanie się
  • Rzemiosło – Zależne od zawodu.
  • Ukrywanie – Wprawnie potrafisz ukryć przedmiot. Nawet najbardziej bezbronna kobieta może się obronić, chowając sztylecik w gorsecie.
  • Szyfrowanie – Potrafisz wysłać zaszyfrowaną wiadomość i często takową odszyfrować.
  • Historia
  • Filozofia
  • Astronomia
  • Matematyka
  • Prawo
  • Teologia
  • Wiedza tajemna – Praktykowanie magii (do konsultacji z Mistrzem Gry).
  • Balansowanie – Gdy statek miota się na wzburzonych falach, to właśnie zdolność utrzymania równowagi pozwala ci biegać po pokładzie bez upadku.
  • Węzły – Potrafisz wiązać węzły marynarskie i odróżniasz węzeł wantowy od refowego.
  • Wspinanie – Potrafisz znaleźć oparcia dla nóg i szybko znaleźć się na szczycie masztu.
  • Żeglowanie – Znasz się na zawiłościach takielunku – wiesz co to kliwer, gdzie znaleźć bezan, jak zamykać luki i ustawiać żagle na wiatr. Mało tego – umiesz naprawić nadwerężony maszt i połatać żagiel.
  • Kartografia – Potrafisz wykonać precyzyjne mapy.
  • Morskie opowieści – Znajomość legend i historii marynarskich.
  • Nawigacja i Sterowanie – Mając do dyspozycji kompas, widząc wysokość słońca i położenie gwiazd, potrafisz utrzymać kurs, który wyznacza mapa, zważając przy tym na podwodne skały i mielizny.
  • Pływanie
  • Przepowiadanie pogody – Niczym stary wilk morski potrafisz przepowiedzieć pogodę. Oczywiście możesz się mylić…
  • Rzucanie – Wprawna umiejętność rzutu do celu.
  • Szczęście/Pech – Może być wykorzystane w trakcie trwania przygody i pozwala na niesamowite rzeczy. O ilości punktów szczęścia decyduje Mistrz Gry. Tak samo musi zezwolić na użycie szczęścia w danym momencie. Ilość punktów Pecha jest nieznana i działa tak samo, ale decyduje o tym Mistrz Gry w najmniej oczekiwanych momentach.
  • Walka bronią ciężką
  • Parowanie
  • Specjalizacja w broni
  • Strategia/Taktyka
  • Artyleria
  • Artyleria statku
  • Dowodzenie
  • Fechtunek – Zdolność posługiwania się bronią szermierczą.
  • Jeździectwo
  • Woltyżerka
  • Strzelanie z łuku/kuszy
  • Obsługa i Walka bronią palną
  • Walka wręcz

enneid 22-02-2009 21:15

Oj się powiększa pula umiejętności :-D.
Dałoby się umieścić listę chętnych/ ew. przesłanych juz KP, czy to ściśle tajne?
Dobrze czasem zobaczyć konkurencję:P

edith: Doktorku, wcale nie chcę popędzać ;-)

DrHyde 22-02-2009 21:18

Mój mózg woła: "Dajcie mu spokój na chwilę! Bo doktorek wam strzeli w kalendarz!". ;) Spokojnie. Wszystko w swoim czasie enneid. Teraz idę zapalić. Pula umiejętności się już nie zwiększy. Nie liczcie na to. Powodzenia przy wybieraniu.

Zak 22-02-2009 21:44

A oto mój kandydat do załogi ;):

Charles Cormac- nieślubne dziecko prostytutki i prawdopodobnie pirata, lub innego wilka morskiego, przepływającego przez Cork w południowej Irlandii. Ponieważ rodzicielka nie chciała go, zaraz po wydaniu na świat Charles został podrzucony w koszyku do sierocińca z kartką, na której napisane było jego imię i nazwisko (prawdopodobnie fałszywe). Chłopak zawsze sprawiał problemy siostrom zakonny. Zaczynając od bójek, a kończąc na częstych ucieczkach. Po jednej z takich ucieczek trafił na „Jednookiego” Joe, który przygarnął go i nauczył czym jest życie na ulicy (kradzież, walka itp.). W wieku 17 lat wyjechał wraz ze swym „opiekunem” do Londynu, z powodu długów w Cork. Tam dał się poznać jako podżegacz, który nie raz prowokował rozgniewany tłum podczas egzekucji do ataku na władze. Po 2 latach został wydany na niego wyrok śmierci, który nigdy nie został wykonany, dzięki Joe, który wykorzystał swoje wpływy i wyciągnął go z więzienia. Nie widząc innej opcji udał się najpierw do Francji, a później do Hiszpanii (w obu krajach został wydany na niego wyrok, jednak władzom nie udało się go aresztować). Kiedy miał 23 zaciągnął się potajemnie na hiszpański statek handlowy płynący na Karaiby. Koniec końców wylądował na Tortudze, gdzie spędził kolej 2 lata, będąc w swoim żywiole.

merill 22-02-2009 21:46

Dotychczas zgłosili się:

- enneid
- miralas
- Milly
- Faurin
- Lord Vetinari
- Kutak
- Rainir
- Aschaar
- Buka
- Kelly
- Extremal
- Hawkeye
- Johan Watherman
- Rusty
- Nansze
- Redone
- Matyjasz
- Zak

Tyle zgłoszeń w temacie i na PW, nie wszyscy się jeszcze zdecydowali na 100%, póki co Kp żadnej nie otrzymałem, Hyde chyba też.

Rozpiska umiejętności jest, za co Doktorkowi bardzo dziękuję.

Piraci, kamraci yoho!!!

Pozdrawiam merilll

John5 22-02-2009 21:52

No to dopisz mnie do listy strace... znaczy się piszących KP potencjalnych graczy ;)

Koncept podeślę jutro na PW.

Nansze 22-02-2009 22:01

Moja KP została wysłana przed chwilą na @ obydwu MG :devil:
Mam nadzieję, że się spodoba :D

merill 22-02-2009 22:33

Nansze postać przeczytana, przyznam, że ciekawa:) i avatarek też "przyjemny" dla męskiego oka. Ale to tak nawiasem.

Uaktualniam listę chętnych:

- enneid
- miralas
- Milly
- Faurin
- Lord Vetinari
- Kutak
- Rainir
- Aschaar
- Buka
- Kelly
- Extremal
- Hawkeye
- Johan Watherman
- Rusty
- Nansze
- Redone
- Matyjasz
- Zak
- rudadd
- Durendal

Co do umiejętności u Hyda, nie zauważyliśmy tego wcześniej, ale tej Sława/Niesława nie ma. Po prostu zaczynacie jako przeciętny pirat, macie jakieś tam osiągnięcia ale nic czym byście mogli zdobyć sobie większy poklask i szacunek.

To tyle pisze by sprostować.

Pozdrawiam merill

DrHyde 22-02-2009 23:00

Na specjalną propozycję Kellyego umiejętności Nawigacja i Sterowanie zostały połączone w jedną umiejętność. Puszkarstwo nazywa się w nowym spisie - Artyleria statku, a Szkutnictwo podchodzi pod Rzemiosło. Mam nadzieję, że to rozwiewa wątpliwości.

Nansze 22-02-2009 23:33

Na prawdę niezła lista się zrobiła xD
Ciężko będzie się dostać. Konkurencja ostra :3
Już się szczerze nie mogę doczekać ogłoszenia 8 "szczęśliwców" :devil:


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:04.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172