Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-10-2010, 20:16   #1
 
Endless's Avatar
 
[Rekrutacja dodatkowa] <Kroniki Neverendaaru> Śladem Tańczącej Błyskawicy

Witam.

Jesteśmy w etapie, w którym do sesji dołączyć mogą dwie, góra trzy osoby. Wszystkim zainteresowanym poniżej podaję schemat karty, opisy klas oraz temat z sesją. Tym, którzy potrzebować będą dalszych informacji co do realiów, zapraszam na PW lub GG. Jestem też skłonny wziąć pod uwagę pomysły i sugestie na wprowadzenie dodatkowych postaci ; ))
Rekrutacja trwa do następnego piątku, dla tych którym bardzo zależy na dołączeniu, jestem w stanie przedłużyć termin. Nie ukrywam, iż najchętniej widziałbym klasy, których jeszcze w drużynie nie ma ; ))

Sesja:
http://lastinn.info/sesje-rpg-fantas...lyskawicy.html

Schemat Karty

1. Imię, nazwisko
2. Kasta (woda, ogień, ziemia, powietrze)
3. Klasa postaci (listę i krótkie opisy dostępnych klas postaci zamieszczam poniżej. Chciałbym też dodać, że kasta nie ma wpływu na dostępność klas, raczej na umiejętności, które przydzielę waszym postaciom dla danej klasy
4. Wygląd.
5. Osobowość
6. Ekwipunek (z wyszczególnieniej BRONI - o której pisałem w realiach - chciałbym, żeby to był krótki opis wyglądu i umiejętności po odpieczętowaniu 1szej fazy oraz podanie imienia duszy <przypominam, że imiona dusz, to zazwyczaj jakieś wartości/cechy charakteru. Nie muszą one być do końca pozytywne. Tym, którzy chcieliby się popisać większą oryginalnością mogę pozwolić na wymyślenie dwuczłonowego imienia (np. Płomień Żądzy, Ślepa Sprawiedliwość itp itd)>
7. Krótkie tło historyczne postaci - najlepiej w formie krótkiego opowiadanka ^ ^ Co do tego tła, to muszę wspomnieć, że jesteście świeżymi bohaterami, którzy niedawno ukończyli podstawowe szkolenie w swoim zawodzie.



Klasy Postaci:


Klasy Wojowników:



Strażnik miasta - wojownik służący w miejskich garnizonach, jest to podstawa wojskowości Neverendaarze. Szkoleni w sztuce wojny, ci wojownicy biegle posługują się wybraną przez siebie bronią. Strażnicy miasta znają też kilka podstawowych zaklęć z kasty, do której należą. Są wszechstronnie uzdolnieni, mają w sobie po trochę z każdego rodzaju klas.



Najemnik - wojownik do wynajęcia, wszechstronnie wyszkolony we władaniu bronią. Walczą dla pieniądza, a zlecone zadanie starają się wykonać jak najlepiej, aby zadowolić swojego klienta i wyłudzić więcej złota... Nie mają ściśle określonego rodzaju broni, czy pancerza.



Szermierz - szybki, wyszkolony w szermierce żołnierz, posługujący się biegle mieczem, szablą jak i rapierem. Ich ciała chronią lekkie zbroje, ale tą słabość wynagradza im znajomość bardziej zaawansowanych technik walki jak i czarów.



Egzekutor - egzekutorzy to potężni wojownicy z których większość służy jako najemnicy. Dla egzekutorów najważniejsza jest siła ciosu. Dzierżą potężną broń dwuręczną, którą posługują się z nadzwyczajną precyzją. Najsilniejsi, oprócz ciężkiej broni są wyposażeni w mocne pancerze. Z racji tego obciążenia ich ruchy są wolniejsze od innych klas.



Gwardzista - gwardziści to rycerze w służbie króla. Najczęściej wyposażeni w zbroje płytowe, długie miecze i tarcze, ci wybrani przez Gwardię wojownicy potrafią także korzystać z silnej magii ofensywnej i defensywnej.



Mistrz Ostrzy - mistrzowie ostrzy to specjaliści od walki dwoma ostrzami. Walczą z niezwykłą precyzją i wprawą. Nie noszą pancerzy, gdyż te krępowałyby ich ruchy, ograniczając w ten sposób możliwości ciała. Brak pancerza zastępuje im umiejętność do kontrolowania przepływu energii i wyzwalaniu jej za pomocą swego oręża.



Klasy Magiczne:




Mag - prekursorzy wszystkich pozostałych klas magicznych, magowie to specjaliści od różnorodnych zaklęć. Wykorzystując magię pochodzącą z inkantacji, magowie kierują mocą do tworzenia czarów zarówno ofensywnych, jak i defensywnych. Magowie znają także wiele przydatnych zaklęć, ułatwiających im życie. Dusze magów są najczęściej zaklęte w kostury lub sztylety. Ci bardziej oddani powołaniu za przedmiot, w których przechowywane są ich dusze wybierają księgi z zaklęciami.



Mentat - siła umysłów Nieskończonych jest ogromna, ale nie wszyscy potrafią ją odpowiednio wykorzystać. Dla mentatów umysł nie ma żadnych tajemnic. Ci Nieskończeni wykorzystują siłę własnej woli i umysłu, aby poruszać i unosić przedmioty z odległości oraz tworzyć iluzje. Silniejsi i bardziej doświadczeni mentaci potrafią odczytywać myśli innych istot rozumnych oraz przesyłać do ich umysłów obrazy i sugestie. Mentaci rzadko używają broni, w walce polegają przede wszystkim na swym darze. Swoje dusze pieczętują najczęściej w pierścieniach i amuletach.



Przywoływacz - specjalista od magii przywołań, przywoływacz potrafi sprowadzać w swoje pobliże potężne istoty z innych sfer i wymiarów. Przywoływacze oprócz magii uczą się także walki bronią, dzięki czemu wraz ze swoimi przywołańcami stanowią nie lada wyzwanie na polu bitwy. Najczęściej dzierżą długie miecze, sztylety i zakończone ostrzami kostury, w których spoczywają ich dusze.



Elementalista - mistrz kontroli magii żywiołów, w przeciwieństwie do zwyczajnych magów, swoją moc czerpie z otoczenia. Bardziej doświadczeni elementaliści potrafią dostosowywać środowisko do własnych potrzeb, w ten sposób przekształcając pole bitwy na swoją korzyść. Kiedy nie mogą polegać na swojej mocy, walczą za pomocą lekkiej broni białej.



Czarnoksiężnik - podczas gdy wszyscy pozostali magowie w walce polegają głównie na magii, czarnoksiężnicy szkolą się w sztuce wojennej. Noszą skórzane zbroje i dzierżą zaklęty oręż - miecze i ostrza, a ich arsenał zaklęć skupia się na czarach, których zadaniem jest przysporzyć wrogowi jak najwięcej bólu...



Demonolog - demonolog jest nietypowym magiem. Ci czarownicy swoją magię czerpią od demonicznych istot, z którymi podpisują krwawe pakty. Magia demonów jest niezwykle niebezpieczna, skupia się na morderczych klątwach i urokach, lecz aby mieć dostęp do tej potężnej mocy, demonolog musi sprowadzić w swoje otoczenie demona. Z racji tego, iż demonolodzy nie mogą korzystać ze swej magii dopóki nie sprowadzą odpowiedniego demona, każdy z nich potrafi zatroszczyć się o swoje bezpieczeństwo za pomocą sztyletów i krótkich ostrzy.



Strażnik Pieczęci - mistrz magii wymiarów, strażnik pieczęci zgłębiając tajniki niezwykle skomplikowanej sztuki, uczy się korzystać z potężnej mocy. Strażnicy pieczęci mają dostęp do elitarnych zaklęć defensywnych, potrafią wspomagać swoich sojuszników maksymalizując ich magię bądź uwalniając drzemiącą w przyjacielach siłę. Bardziej doświadczeni Strażnicy posiadają siłę do redukowania przewagi przeciwników, a nawet do zamykania ich dusz w różnych pieczęciach.


Klasy Łuczników:




Strzelec - strzelcy to elitarni łucznicy. Ich kompozytowe łuki są dla nich najlepszymi przyjaciółmi. Posługują się nimi z mistrzowską precyzją. Bardziej doświadczeni strzelcy potrafią zaklinać swoje strzały nadając im magiczne właściwości.



Łowca- łowcy to opiekunowie zwierząt i lasów Neverendaaru, które znają jak własne kieszenie. Ci łucznicy potrafią używać zarówno kuszy jak i łuków, a gdy zostaną zaskoczeni i zmuszeni do walki bezpośredniej, mistrzowska umiejętność walki nożami i sztyletami niejednokrotnie ratuje im życie.



Przewodnik - przewodnik to Nieskończony panujący nad energią. Wykorzystując specjalne rękawice, przewodnicy potrafią wyzwalać własną energię i kształtować ją na kształt łuków. W ten sposób nie potrzebują troszczyć się o swoje kołczany, a ich energetyczne strzały są w stanie przebić się przez większość pancerzy. Ta umiejętność jest jednak bardzo wyczerpująca.


Klasy Kapłańskie:




Kapłan - podstawowy uzdrowiciel i pomocnik. Kapłani wykorzystują boską moc pochodzącą z modlitw do wyznawanych bóstw. Ci słudzy bogów potrafią uzdrawiać przyjaciół i pomagać w walce obdarzając ich licznymi błogosławieństwami, a nawet razić swoich wrogów boską energią. Najpotężniejsi kapłani potrafią wskrzeszać zmarłych oraz sprowadzać do swojego otoczenia boskich wojowników. Ich bronią są lekkie buzdygany i małe miecze.



Egzorcysta - kapłan, który został wyszkolony w pozbywaniu się duchów i demonów oraz innych pozasferowych istot. Znają podstawy sztuki kapłańskiej, a ich modlitwy skupiają się na osłabianiu przeciwników. Niektórzy egzorcyści potrafią przywoływać święte duchy walczące w ich obronie...



Paladyn - święty wojownik, oddany obronie wiary i walce ze złem. Paladyni łączą w sobie cechy wojownika i kapłana. Dzierżą błogosławiony oręż (miecze i młoty) a ich ciała chronią wytrzymałe pancerze. Ci błogosławieni wojownicy z wielkim poświęceniem walczą w obronie swojej wiary. Na polu walki z ogromnym ofiarowaniem dbają o bezpieczeństwo swoich towarzyszy. Doświadczeni paladyni podobnie jak egzorcyści znają wiele modlitw wspomagających ich w walce i a także rytuały skierowanych przeciwko istotom demonicznym.



Święty Mściciel - zakon Świętych Mścicieli to odłam paladynów. Ci zakonnicy-wojownicy to doświadczeni pogromcy demonów i Upadłych. Ich ciała nie są tak dobrze chronione, ale potrafią zaklinać swoją broń potężnymi błogosławieństwami. Ich święta magia specjalizuje się w ofensywie.



Pokutnik - pokutnicy są wyjątkowymi wojownikami. Niegdyś bliscy stania się Upadłymi bądź utraty wiary, znaleźli zbawienie i odkupienie w służbie bogom. Uzbrojeni podobnie do strażników miasta, ci wojownicy są w stanie przywoływać w swoje ciała święte duchy, które obdarzają pokutników nadzwyczajnymi zdolnościami.



Antymag - antymagowie, żołnierze bogów, to podstawowi wojownicy stojący na straży świątyń. Ich nazwa nie została w żaden sposób zmyślona - ci wojownicy specjalizują się w ochronie przed magią. Uzbrojeni podobnie do strażników miast, antymagowie posiadają zdolność do odbijania i rozpraszania zaklęć wrogich magów.



Wyrocznia - wyrocznie to Nieskończeni natchnieni boską energią. Żyją w ciągłym kontakcie z boskimi bytami, dzięki czemu posiadają dostęp do elitarnych modlitw wspomagających sojuszników. Wyrocznie potrafią także uzdrawiać, a dzięki długotrwałym medytacjom i obcowaniu z bogami przewidują w pewnym stopniu przyszłość.


Klasy Zręcznościowe:




Łotrzyk - złodziejaszek, awanturnik, poszukiwacz przygód. Łotrzyk to osoba specjalizująca się w dokonywaniu drobnych kradzieży, otwieraniu tego co zamknięte i pokonywaniu zabezpieczeń. Łotrzykowie to także mistrzowie oszustw. Ich ulubioną bronią są sztylety i długie noże.



Szpieg - szpiedzy to mistrzowie kamuflażu i infiltracji. Dzięki wysokiej charyzmie potrafią przenikać w szeregi wroga, a za pomocą magii przesyłać informacje swoim władcom. Szpiedzy, uzbrojeni podobnie jak łotrzykowie znają się na pokonywaniu przeszkód. Ich główną bronią jest perswazja, ale gdy słowa zawodzą potrafią szybko i skutecznie uciszyć swojego wroga.



Asasyn - mistrz cieni, zabójca, włamywacz. Asasyni to ścigana przez prawo organizacja przestępcza. Działają szybko, cicho i w ukryciu. Ulubionymi narzędziami asasynów są sztylety i noże.



Zabójca Magów - jest to asasyn, który specjalizuje się w likwidowaniu magów. Potrafi on opierać się zaklęciom, rozpraszać niektóre z nich, a za pomocą magii cieni nie Koszmar senny każdego czarodzieja...



Tancerz - tancerz to artysta w swym rzemiośle. Wielu wojowników tańca to członkowie Arlekinów, tajemniczej trupy tancerzy i akrobatów. Jego największym atutem jest zwinność, dzięki której tancerz jest śmiertelnie niebezpiecznym przeciwnikiem na polu walki, potrafiącym walczyć nawet z kilkoma przeciwnikami na raz. Walczą za pomocą krótkich ostrzy i wachlarzy, przez które przewodzą swoją magię i wykorzystują ją do bardziej zaawansowanych ruchów.



Akrobata - akrobata, to podobnie jak tancerz członek Arlekinów. W odróżnieniu od tancerzy, ruchy akrobatów posiadają więcej precyzji i dokładności. Dzięki wygimnastykowanym ciele akrobaci bez wykorzystania skrzydeł są w stanie dotrzeć do trudno dostępnych miejsc.


Klasy Specjalne:




Strażnik - Strażnicy to członkowie tak zwanej Szarej Kasty, organizacji, która podlega tylko i wyłącznie królowi. Szarzy to najbardziej oddani słudzy korony. Stoją na straży praw i egzekwują sprawiedliwość wszędzie tam, gdzie nie jest w stanie ona dotrzeć. Do Szarej Kasty należą wybrani Nieskończeni z pozostałych kast. Ich nazwa pochodzi od poszarzałych skrzydeł - wyniku zażywania tajemniczych mikstur i eliksirów zwiększających siłę i potęgę magii. Strażnicy to bardzo różnorodne postacie. Styl walki każdego z nich bardzo się różni od siebie (przy wyborze Strażnika określa się jego klasę podstawową, np. Mag, czy Egzekutor itp)



Spirytysta - spirytyści to Nieskończeni obdarzeni zdolnością komunikowania się z duchami żywiołów. W walce wspierają ich przyzwane dusze.



Mistrz Walki - jest to wojownik, który odrzucił konwencjonalną walkę bronią na rzecz rozwoju sztuk walki. Mistrz Walki to postać specjalizująca się w walce wręcz. Wykorzystując swoją wewnętrzną moc potrafią zaklinać i wzmacniać swoje pięści, aby zadawać druzgocące ciosy.



Marionetkarz - Marionetkarze to grupa tajemniczych Nieskończonych. Bardzo niewiele o nich wiadomo, oprócz tego, że zamiast broni ci Nieskończeni wykorzystują mordercze kukły i zabójcze marionetki, sterowane za pomocą nici magii.



Tkacz Pieśni - Tkacze Pieśni to nieliczna grupa wyjątkowo uzdolnionych Nieskończonych. Są to magowie, których moc pochodzi z dźwięku. Swoje zaklęcia uwalniają za pomocy śpiewu lub gry na instrumencie, przez co ciężko jest im się oprzeć.



Mechanik - Mechanik to kolejny Nieskończony, który nie bierze w walce bezpośredniego udziału. Ci Nieskończeni to elitarni inżynierowie, wykorzystujący do walki stworzone przez siebie konstrukty i roboty.



Strzelec Wyborowy - jest to wyjątkowa postać, posługująca się bronią palną - może to być rewolwer, strzelba albo zwykły pistolet.



Druid - członek kasty ziemi, opiekujący się roślinnością i zwierzętami w Wiecznym Królestwie. Druidzi posługują się magią, która pochodzi z roślin i zwierząt. Ci kapłani natury potrafią się komunikować z jej duchami, sprawiając że rośliny i zwierzęta podlegają ich woli.
 
__________________
Come on Angel, come and cry; it's time for you to die....

Ostatnio edytowane przez Endless : 07-10-2010 o 20:20.
Endless jest offline  
Stary 09-10-2010, 11:38   #2
 
Fiath's Avatar
 
"Neverendaar", mimo wydźwięku tej nazwy to po przeczytaniu rekrutacji nie jestem pewien więc chcę się dopytać. Czy ma to jakiś związek z uniwersum "Nevendaar"?
 
Fiath jest offline  
Stary 09-10-2010, 19:13   #3
 
kabasz's Avatar
 
Zdecydowanie nie, raczej gdyby miała być to gra oparta na Disciples zdecydowanie miałbyś wspomniane to w pierwszym poście MG.

Pozdrawiam, i za spam przepraszam.
 
__________________
The world doesn't need anything from you, but you need to give the world something. That's way you are alive.
kabasz jest offline  
Stary 09-10-2010, 20:34   #4
 
Endless's Avatar
 
Związku można dopatrzyć się jedynie w podobieństwach nazw świata. ; ))
 
__________________
Come on Angel, come and cry; it's time for you to die....
Endless jest offline  
Stary 10-10-2010, 12:02   #5
 
Jendker's Avatar
 
Wstępnie zainteresowany. Prosiłbym o wysłanie jakichś materiałów, szczególnie opis nieskończonych, kast, i tej duchowej broni byłby miły.
 

Ostatnio edytowane przez Jendker : 10-10-2010 o 12:06.
Jendker jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:50.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168