|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
30-03-2011, 22:02 | #21 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
1. malahaj 2. Tom Atos 3. Bogdan? Tak czy siak, jutro moje KP będzie.
__________________ naturalne jak telekineza. | |
30-03-2011, 23:27 | #22 |
Wiedźmin Właściwy Reputacja: 1 | Moja KP może również jutro zostać wysłana. Mam tylko jeszcze pytanie czy te profesje dają jakieś plusy/minusy i przywileje postaci cz też są raczej bardzie tytularne niż praktyczne? Co do jednolitej drużyny - niezależnie jaka rasa zostanie wybrana - to mnie możecie wpisać też na listę.
__________________ There can be only One Draugdin! We're fools to make war on our brothers in arms. |
31-03-2011, 00:57 | #23 |
Reputacja: 1 | Ja się w razie czego oczywiście piszę na kurdupla, i choć zdaję sobie sprawę, że wiele jeszcze schodków do pokonania ( choćby sama akceptacja prowadzącego ) to czemu nie. Zresztą niezależnie od tego, czy bohater nosi brodę po pas, czy śmierdzi zieleniną dobrze napisany zawsze się obroni. |
31-03-2011, 08:53 | #24 |
Reputacja: 1 | 1. Panowie, jest ok. 6 miejsc. Wygrywa lepszy. KP na jedną rasę muszą się odróżniać na tyle, aby z powodzeniem konkurować z np. Paladynem czy Czarodziejem. 6 wojowników krasnoludzkich z jednej sztancy będzie konkurować ze sobą i z innym graczami, więc muszą być naprawdę dobre. Przygoda rozpisana jest na zwiedzanie Głębokich Lochów, ale walka to nie jedyne ryzyko, które Was czeka. Dodatkowo zgodnie z przesłaniem kapłanki Delibe ze "Wstępu" trzeba będzie przejść szereg pułapek, aby wreszcie zniszczyć Oko Yrrhedesa, magiczny artefakt. 2. Odnośnie Profesji, to nie mają mechanicznego przełożenia, tak jak pisałem, lecz fabularnie tak: jeśli zbliża się wataha jeźdźców wilków, a w grupie jest tropiciel, gajowy czy inny ranger, to on dostanie pierwszy o tym informacje na PW i zadecyduje, czy i jak o tym kumplom powiedzieć. Innymi słowy, to dzięki Profesji (zawodowi) postaci i odpowiedniej cesze czy cechom BG i MG wiemy, co potrafi, bez niepotrzebnego rozpisywania wielu umiejętności. Wybór konkretnej profesji, więc wskazuje kto jest w czym lepszy, co potrafi i na czym się nie zna. W pewien sposób jak się też zachowa w specyficznej sytuacji, choć tutaj wpływa na decyzję również sam pomysł na postać. Np. paladyn Lance raczej pomoże pannie w opałach, rozbójnik Viggo może i pomoże, ale pewnie będzie chciał, żeby się mu jakoś za to pięknie odwdzięczyła, itd. W razie wątpliwości jeszcze spytam BG-rekruta, co sam(a) rozumie przez nazwę Profesji. Ostatnio edytowane przez kymil : 31-03-2011 o 10:11. |
31-03-2011, 12:00 | #25 |
Wiedźmin Właściwy Reputacja: 1 | Karty postaci wysłane. Przesłałem od razu dwie. Jedną do tak zwanej drużyny mieszanej. Drugą jeżeli byśmy jednak grali jednolitą drużyną krasnoludów. Dodatkowe zapytanie. Czas rekrutacji jest przewidziany bardzo odległy - ponad dwa tygodnie. Czy nie można jej skrócić kosztem rozpoczęcia sesji. Z doświadczenia wiem, że jeżeli komuś zależy na graniu w danej sesji to stara się złożyć podanie jak najszybciej i potem się taka osoba dobrze pilnuje w sesji. To znaczy posty szybko i na czas.
__________________ There can be only One Draugdin! We're fools to make war on our brothers in arms. |
31-03-2011, 12:09 | #26 |
Reputacja: 1 | piszę się, chyba jakoś ogarnę mechanikę mówisz Kymil zgrabna nowicjuszka z pełną piersią, warkoczem do pasa ognistym spojrzeniu i ciętym językiem ? czyli taka zwyczajna standardowa zakkonica hahaha |
31-03-2011, 14:46 | #27 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
1.Zwróćcie uwagę na Kondycję, obliczamy ją inaczej niż w oryginale: 2k6 + 6 dla postaci niemagicznej, 2k6 + 4 dla postaci magicznej. 2. Specjalne zdolności: dotyczą kwestii nie związanych z używaniem broni do walki wręcz, umiejętności strzeleckich ani walki na pięści. W tym zakresie Panowie nic nie obmyślajcie. Przez specjalne zdolności rozumiem pewną dodatkową wiedzę lub umiejętność, którą posiada postać, a nie cechę, która została zdefiniowaną przez wylosowany parametr K, S, Z i I. Np. "Bardzo silny" nie nadaje się, ale "Wytrzymały na trudy" lub "Mocna głowa do gorzałki" już tak. Możecie dokonać wyboru 1 Specjalnej zdolności. Jakby co piszcie, podpowiem. Do określania kwestii związanych z walką służy Specjalizacja w broni (SW), której Wasi bohaterowie jeszcze nie posiadają. 3. Dodatkowo podaję tabelę broni i pancerzy, abyście mogli uzupełnić swe karty postaci: Odnośnie ekwipunku: - broń do walki wręcz - max. 2 sztuki, - 1 zestaw do walki strzeleckiej - tylko strzelcy, tropiciele, łowcy, kusznicy, itp. - pancerz - lekki pancerz, względnie kolczuga - tylko wojownicy, awanturnicy, ochroniarze, najemnicy, itp. BROŃ -Lekka (nóż, pałka, bat, kastet) zadaje 1K2+SW obrażeń -Średnia (pałka okuta, tarcza, kord, buzdygan, nadziak) zadaje 1K3+SW -Zwykła (miecz, topór, maczuga, włócznia, kopia) 1K6+SW -Ciężka (miecz dwuręczny, halabarda, gizarma) 1K10+SW ZBROJA - Lekka (np. zbroja skórzana): -1 od uzyskanych obrażeń i od Z - Średnia (np. zbroja kolcza): -2 od uzyskanych obrażeń i od Z - Ciężka (np. zbroja płytowa): -3 od uzyskanych obrażeń i od Z - Tarcza: - 1 od uzyskanych obrażeń i od Z. BROŃ DALEKOSIĘŻNA - Łuk krótki, łuk długi, oszczep 1k6+SW obrażeń - Kusza 1k6+1+SW - Toporek do rzucania, długi sztylet 1k3+SW - Nóż 1k2+SW - Improwizowana 1 Odnośnie startu gry: porozmawiamy jak będzie z czego wybierać Ostatnio edytowane przez kymil : 02-04-2011 o 09:24. | |
31-03-2011, 15:09 | #28 |
Reputacja: 1 | W kwestii dozwolonego ekwipunku, to trochę ubogo jak na bandę najemników, co to przez ostatni miesiąc nadstawiali, zaznaczam, że skutecznie łby za kupców i ich towary. Przyznam, ze nie znam realiów systemu, jednak wyobrażałem sobie, że skoro Szlak Kościotrupów, to nie była to wycieczka. A tu się raczej zanosi na bandę żółtodziobów i oberwańców. Nie jestem zwolennikiem zbrojenia postaci ponad miarę, jednak nie wyobrażam sobie nikogo, kto posługując się żelazem nie miałby w tobołach choć byle kuszy. No raczej się mieczem zająca nie upoluje. Sugeruję wziąć te uwagi pod rozwagę I wybacz Kymil że tak marudzę, ale chyba przyznasz, że co nieco racji mam? Ostatnio edytowane przez Bogdan : 31-03-2011 o 15:16. |
31-03-2011, 15:13 | #29 |
Reputacja: 1 | Bogdan, nie kombinuj. Kartę wyślij. To żeś przeputał wszystko w karczmie na gorzałkę, tudzież miód, albo dałeś pod zastaw za obmacywanie dziewek wszetecznych musi się w końcu zemścić. Mnie nie obwiniajcie Zresztą kapłanki Was i tak mają dozbroić, ale nie zmuszajcie mnie do odsłaniania fabuły... Ostatnio edytowane przez kymil : 31-03-2011 o 15:19. |
31-03-2011, 15:18 | #30 |
Reputacja: 1 | Jeśli tak to przepraszam. Cenna uwaga. Trzeba będzie pomyśleć o wyposażeniu bohatera w dodatkową zdolność. Będzie utracjuszem |